بلیط پرواز های بوستون

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما بوستون

بلیط هواپیما بوستون

با رزرو بلیط هواپیما بوستون به یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آمریکا سفر ‌کنید. البته این شهر بسیار پیشرفته است و دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی و پژوهشی پیشرفته‌ای دارد. که از آن میان می‌توان به موسسه فناوری ماساپوست و دانشگاه هاروارد اشاره کرد.  با این حال در سفر به بوستون آمریکا نمی‌توان از تماشای خیابان نیوبری و باغ بوستون و موزه هنرهای زیبا چشم پوشی کرد. اگر مسافر شهر بوستون هستید، بلیط هواپیما را در همین صفحه خریداری کنید.
فلای تودی ارزانترین بلیط آمریکا را با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه، رزرو هتل بوستون در نقاط مختلف شهر و با امکانات متنوع در این سایت امکانپذیر است.

خرید اینترنتی بلیط تهران بوستون

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما بوستون، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت بوستون) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر، بلیط ایران بوستون به صورت مستقیم وجود ندارد. برای سفر به بوستون باید از یک ایرلاین خارجی بلیط رزرو کنید و با حداقل یک توقف در مسیر به این شهر سفر کنید. هواپیمایی قطر، لوفتهانزا، ترکیش، امارات، جت بلو ایرویز، یونایتد ایرلاینز، آنادولو جت، آمریکن ایراینز، لوفتانزا سیتی لاین، فلای دبی و ایبریا ایرلاینز بلیط هواپیما تهران بوستون را ارائه می‌دهند که می‌توانید از فلای تودی رزرو کنید. 
در فلای تودی، علاوه بر تهران، از مبدا شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان نیز می‌توانید بلیط هواپیما به بوستون رزرو کنید. 

بلیط بوستون به تهران

چنانچه قصد داشته باشید بلیط پرواز بوستون به تهران را خریداری کنید، در فرم جستجوی بالا بر روی فلش میان مبدا و مقصد کلیک کنید تا بتوانید به لیست بلیط بوستون به تهران برای تاریخ انتخابی دسترسی پیدا کنید. برای خرید ارزانترین بلیط برگشت، می توانید گزینه چارتر یا لحظه آخری را انتخاب کنید. در فلای تودی این امکان را دارید تا خرید بلیط بوستون تهران را از هر نقطه از دنیا با کارت های عضو شتاب انجام دهید.

پرترددترین پروازها به مقصد آمریکا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوستون در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما بوستون

ابتدا از برنامه پروازهای بوستون اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران به بوستون برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط تهران بوستون را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " بوستون " یا " Boston " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به بوستون برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما بوستون

پس از انتخاب گزینه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های بوستون

در زمان رزرو و خرید بلیط بوستون  از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای بوستون که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. برای مثال، بوستون یک فرودگاه بین المللی دارد.

 فرودگاه بین المللی لوگان (BOS)

قیمت بلیط هواپیما بوستون

برای آگاهی از قیمت بلیط تهران به بوستون می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط بوستون یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط بوستون به موارد زیر توجه کنید:
-قیمت پرواز تهران به بوستون با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران بوستون را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران بوستون را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید.
- سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران بوستون را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت بوستون از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد. 

بلیط هواپیما ارزان بوستون

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران به بوستون هستید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط تهران بوستون از ایرلاین‌های مختلف، به ارزان‌ترین قیمت پرواز دست پیدا کنید.
علاوه بر فیلترهای موجود در فلای تودی، برای دسترسی آسان‌تر به پرواز ارزان تهران بوستون، می‌توانید از سیستم اطلاع از تغییر قیمت و یا تقویم قیمتی فلای تودی بهره ببرید.
به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط بوستون را در حوالی تاریخ مورد نظر خود بیابید و چنانچه تاریخ سفرتان انعطاف پذیر است اقدام به خرید پرواز ارزان از تهران به بوستون نمایید.
همچنین به کمک سیستم اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی هرگاه بلیط هواپیما تهران بوستون ارزان شد، از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد، بدین ترتیب می‌توانید بلیط ارزان هواپیما به بوستون را بدون نیاز به جستجو در وب سایت‌های مختلف و بدون اتلاف وقت خریداری نمایید. 

بلیط چارتر تهران بوستون

در صفحه نتایج جستجو بلیط پرواز تهران به بوستون فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر بوستون موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلتر مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر بوستون دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران بوستون

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران بوستون موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران بوستون به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری بوستون دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری بوستون خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران بوستون را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما بوستون در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به بوستون از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط بوستون به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط پرواز بوستون از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تهران بوستون را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل بوستون به صورت همزمان

با خرید بلیط تهران بوستون از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل بوستون را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر بوستون و نرخ بلیط را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط بوستون را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط بوستون از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به بوستون در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به بوستون را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط هواپیما به بوستون ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط تهران به بوستون از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به بوستون در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به بوستون در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پرواز تهران بوستون را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز تهران بوستون

 مدت زمان پرواز تهران به بوستون

مدت زمان پرواز به عوامل مختلفی چون توقف ها، ایرلاین و ... بستگی دارد. با این حال پرواز تهران به بوستون حداقل 16 ساعت طول می کشد.

 فاصله هوایی تهران تا بوستون

مسافت هوایی تهران تا بوستون، 9555 کیلومتر است.

 ایرلاین های پرواز تهران بوستون

لوفتهانزا، قطر ایرویز، امارات، یونایتد ایرلاینز و آسترین از جمله ایرلاین هایی هستند که پرواز تهران به بوستون را ارائه می دهند.

 روزهای پرواز تهران بوستون

پروازهای تهران به بوستون در تمامی روزهای هفته انجام می‌شود. 

 اختلاف ساعت تهران و بوستون

ساعت رسمی بوستون، 7 ساعت و 30 دقیقه از تهران عقب‌تر است.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران بوستون

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.