سفر به قطر بدون ویزا تا چند سال پیش یک امر غیرممکن به نظر می‌رسید. اما درحال‌حاضر کشور قطر قوانینی را وضع کرده که به مسافران ایرانی اجازه می‌دهد به راحتی و با ویزای رایگان فرودگاهی به این کشور لوکس سفر کنند. قوانین و شرایطی که در نگاه اول شاید سخت به نظر برسند، اما با کمی اطلاعات برای بیشتر مسافران قابل دسترسی هستند. در حال حاضر دولت قطر سایتی به نام دیسکاور قطر راه‌اندازی کرده که مسافران باید برای سفر به این کشور به آن مراجعه کنند. اما دیسکاور قطر چیست؟ چه شرایطی دارد؟ چگونه مجوز ورود شما به کشور قطر می‌شود؟ خدمات آن را چطور باید دریافت کنید؟ اینها تمام سوالاتی است که قصد داریم در این مطلب پاسخ دهیم.

فلای تودی تمام خدمات مرتبط با دیسکاور قطر را برای دریافت ویزای قطر ارائه می‌دهد. برای دریافت این خدمات کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

دیسکاور قطر چیست؟ | Discover Qatar

دیسکاور قطر یک شرکت گردشگری است که تمام خدمات سفر به قطر را پوشش می‌دهد. اما اگر بخواهید با ویزای فرودگاهی قطر سفر کنید، قطر دیسکاوری اهمیت بیشتری برایتان پیدا خواهد کرد. این شرکت گردشگری با همکاری دولت قطر خدمات خاصی را ارائه می‌دهد که برای سفر به قطر ضروری هستند.

قبل از هرچیز اگر قصد دارید به قطر سفر کنید، بهتر است نگاهی به سایت قطر دیسکاوری بیندازید. این سایت برای خرید بلیط قطر، رزرو هتل در قطر، تور، کنسرت، بلیط جاهای دیدنی و هرآنچه که در سفر به این کشور ممکن است به آن فکر کنید، طراحی شده و تمام این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. اما آنچه که قطر دیسکاوری را به مهمترین بخش سفر به قطر تبدیل کرده است، فقط خدمات متنوع این سایت نیست! در ادامه با ما همراه باشید.

1 2

جدیدترین شرایط سفر به قطر برای ایرانی ها

  1. برای سفر به قطر باید بلیط رفت و برگشت هواپیما خریداری کنید. بازه سفر شما باید مشخص باشد و قبل از سوار شدن به هواپیما حتما باید بلیط رفت و برگشت را ارائه بدهید.
  2. هتل شما در قطر باید از قبل رزرو شده باشد. مهم‌ترین نکته این است که رزرو هتل از سایت دیسکاور قطر باید انجام شود. قطر دیسکاوری یک بخش اختصاصی برای این موضوع دارد. مسافرانی که می‌خواهند بدون ویزا به قطر سفر کنند، باید هتلشان را از آن بخش رزرو کنند.
  3. مسافر قبل از حرکت باید حتما ارزی معادل ۱۵۰۰ دلار به صورت نقدی یا اعتباری داشته باشد.
  4. اگر قصد دارید بیشتر از ۳۰ روز در کشور قطر اقامت داشته باشید، باید از بیمه سلامت دولت قطر استفاده کنید.
  5. فراموش نکنید که قبل از پرواز حتما باید بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را به فرودگاه ارائه بدهید.
2 2

حتما برایتان سوال پیش آمده که نحوه رزرو هتل های قطر دیسکاور ، خرید بیمه سلامت کشور قطر و بسیاری دیگر از خدماتی که در قطر به آن‌ها نیاز دارید، چگونه انجام می‌شود؟ چقد هزینه دارد و آیا می‌توان با ارز ریالی یا کارت بانکی ایرانی همه این خدمات را انجام داد؟

همانطور که گفتیم برای رزرو هتل های قطر دیسکاوری شما به کردیت کارت احتیاج دارید. خرید بیمه سلامت، رزرو تور و ترانسفر فرودگاهی همه و همه را باید به صورت آنلاین و با کردیت کارت انجام بدهید. اما یک راه بسیار آسان‌تر هم برای این کار وجود دارد. راهی که به شما اجازه می‌دهد با ارز ریالی و حتی بدون سر زدن به سایت قطر دیسکاوری در عرض چند ساعت تمام این اقدامات را انجام بدهید.

3

ویزای رایگان قطر با رزرو هتل های قطر دیسکاوری در فلای تودی

مسافران ایرانی برای سفر به قطر با ویزای فرودگاهی باید به سایت دیسکاور قطر مراجعه کرده و با کارت اعتباری (credit card) برای رزرو هتل اقدام کنند. در حال حاضر فلای تودی شرایطی فراهم کرده که بدون نیاز به کردیت کارت و تنها با پرداخت ریالی و از طریق کارت های شتاب، رزرو هتل های دیسکاور قطر را به راحتی انجام دهید.

برای درخواست رزرو هتل های دیسکاور قطر فقط کافی است با کارشناسان مربوطه در فلای تودی به شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید. علاوه بر این می‌توانید، تمام خدمات قطر دیسکاوری از خرید بلیط رفت و برگشت به قطر گرفته تا دریافت بیمه سلامت دولت قطر، تور، ترانسفر و … را در فلای تودی دریافت کنید.

فراموش نکنید که صدور واچر هتل قطر دیسکاوری نزدیک به دو ساعت زمان می‌برد. برای رزرو هتل قطر دیسکاوری در فلای تودی، حداقل چهار ساعت قبل از پرواز اقدام کنید. شما باید قبل از سوار شدن به هواپیما بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را ارائه بدهید. به این نکته توجه داشته باشید که ویزای رایگان فرودگاهی قطر به مدت ۱۴ روز صادر می‌شود و برای دریافت ویزای یک ماهه این کشور باید هزینه آن را بپردازید.

در نهایت چه بخواهید سفر به قطر بدون ویزا را تجربه کنید و چه قصد داشته باشید به هر نقطه‌ای از جهان سفر کنید، فلای تودی خدمات اخذ ویزای توریستی را در کمترین زمان ممکن برایتان انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت انواع ویزای توریستی کافی است با کارشناسان بخش ویزا تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره سفر به قطر بدون ویزا

آیا برای سفر به قطر حتما باید از طریق سایت دیسکاور قطر اقدام کرد؟

بله، مسافران ایرانی برای دریافت ویزای رایگان فرودگاهی قطر باید هتل خود را از طریق سایت قطر دیسکاوری و با کردیت کارت، رزرو کنند.

آیا می‌توان از طریق فلای تودی هتل های قطر دیسکاوری را رزرو کرد؟

بله، با توجه به اینکه خدمات سایت قطر دیسکاور فقط با کردیت کارت انجام می‌شود، فلای تودی امکانی فراهم کرده تا به راحتی رزرو هتل های قطر را با پرداخت ریالی و از طریق کارت شتاب انجام دهید.

برای درخواست هتل های قطر دیسکاور در فلای تودی چه کاری باید انجام داد؟

برای درخواست رزرو هتل های قطر دیسکاور کافی است با کارشناسان مربوطه به طور مستقیم با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

آیا می توان تمام خدمات قطر دیسکاوری را در فلای تودی دریافت کرد؟

بله، فلای تودی این امکان را فراهم آورده تا تمام خدمات مرتبط با قطر دیسکاور از خرید بلیط تا رزرو هتل، بیمه، ترانسفر و … را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

7 نظرات

  1. خیلی عالی و خوبه اما به یک سوال که شاید برای خیلی ها مهم باشد توضیحی داده نشده یعنی مقدار هزینه ای که برای یک سفر معمولی باید همرا داشت چقدر است
    در هر حال بسیار خوب است و تشکر از مسولین کشور قطر که این شرایط را پذیرفتن و همچنین از دست اندرکاران داخلی خودمان که این تدبیر را بکار بردن

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از توجهتون.
      هزینه های سفر به قطر شامل موارد مختلفی میشه. مثلا خرید بلیط هواپیما دوحه ، رزرو هتل در دوحه و غیره میشه. هزینه غذا در رستوران های مختلف، متفاوته. همچنین تفریحات قطر هم شامل موارد مختلفی میشه که هرکدوم هزینه های مختلفی دارن.
      همچنین موارد مختلفی در هزینه های شما تاثیرگذاره. بهتره که قبل از سفر هزینه های این موارد رو کنار بگذارید تا در مقصد دچار مشکل نشید.

  2. سلام وقت بخیر
    اگر کسی نیاز به رزرو هتل نداشته باشه، منظور اینه خونه اقوام بمونه… ویزای اون به چه صورت هست؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید