حسی متفاوت در سفر با قطار وجود دارد که نمی‌توان در هیچ وسیله نقلیه دیگری تجربه کرد. از به گوش رسیدن صدای ریتمیک قطار تا مناظر زیبای پشت پنجره، همگی تجربه سفر با این وسیله را برایمان لذتبخش می‌کند. فلای‌تودی حالا امکان خرید بلیط قطار را هم برای کاربران خود در کنار بلیط هواپیما و رزرو هتل فراهم کرده است تا سفری ایمن و لذت‌بخش، اما با هزینه‌های کمتر را نیز از طریق این پلتفرم تجربه کنند. در ادامه شما را با این محصول فلای‌تودی بیشتر آشنا می‌کنیم.

چرا از سرویس رزرو قطار فلای‌تودی استفاده کنیم؟

خرید آنلاین بلیط قطار از اپلیکیشن فلای تودی، مزایای مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

دسترسی نامحدود و صرفه‌جویی در زمان

خرید اینترنتی بلیط قطار به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند بلیط قطار خود را در هر زمانی، رزرو کنند. تنها با چند کلیک، می‌توانید به انواع بلیط قطار، مسیرها و صندلی‌های موجود دسترسی داشته باشید. با خرید بلیط قطار در فلای تودی، تمام شرکت‌ها ریلی در اختیار شماست.

چرا از سرویس رزرو قطار فلای‌تودی استفاده کنیم

سهولت در استفاده

فلای تودی امکان مشاهده تمام برنامه‌های قطار را با جزئیات و قیمت برایتان فراهم کرده و به راحتی می‌توانید بلیط دلخواه خود را انتخاب کنید. نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید. استفاده از این سرویس اصلا پیچیده نیست و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اطلاع از ارزانترین قیمت‌ ها و تخفیف ها

شما در سرویس آنلاین رزرو بلیط قطار در فلای‌تودی می‌توانید ارزانترین قیمت‌ بلیط قطار برای مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. از طرفی، می‌توانید از تخفیف هایی که برای خرید بلیط در نظر گرفته می‌شود، مطلع شوید.

امکانات شخصی‌سازی شده

با کمک این سرویس، شما می‌توانید خرید بلیط قطار خود را کاملا شخصی‌سازی کنید. به این شکل که با کمک فیلترهای موجود، می‌توانید محدوده قیمت مد نظر، ساعت حرکت، نوع قطار، شرکت‌های ریلی ارائه دهنده قطار و… را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کرده تا فقط بلیط‌هایی را که مد نظرتان است، مشاهده کنید.

سرویس اطلاع‌ رسانی از آخرین قیمت‌ ها

از آنجایی که قیمت بلیط‌ها ممکن است در ساعت‌های مختلف تغییر کند، شما با کمک این سرویس می‌توانید آخرین تغییرات قیمت بلیط را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت کرده و دیگر نیازی نیست که هر لحظه سایت را چک کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

فلای تودی در راستای کاهش دغدغه‌های کاربران برای خرید بلیط و دریافت سایر خدمات سفر، به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات پیش آمده است.

 چگونه از فلای‌ تودی بلیط قطار بخریم

 چگونه از فلای‌ تودی بلیط قطار بخریم؟

برای استفاده از این سرویس، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و روی گزینه قطار کلیک کنید. سپس نوع سفر (یک‌طرفه یا رفت و برگشتی)، تعداد مسافران و نوع کوپه (مسافران عادی، ویژه خواهران و ویژه برادران) را تعیین کنید. در مرحله بعد، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و تاریخ رفت و یا برگشت سفرتان را نیز تعیین کنید. اگر «کوپه دربست» یا «حمل خودرو» می‌خواهید، کافی است تیک مربوط به آن گزینه را انتخاب و روی جستجو کلیک کنید.

در صفحه جدید بلیط‌های موجود در تاریخ انتخابی شما به ترتیب از ارزانترین به گرانترین بلیط نمایش داده می‌شود. با کلیک روی بلیط موردنظرتان، می‌توانید جزئیات اطلاعات آن و ایستگاه‌ها را مشاهده کرده و در نهایت خرید خود را تکمیل کنید.

فلای‌تودی، مرجع معتبر خدمات سفر

فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما ارزان ، بلیط قطار، رزرو هتل داخلی و خارجی، خرید بیمه مسافرتی و حتی دریافت خدمات تور و ویزا را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این پلتفرم معتبر همواره به ارائه بهترین خدمات سفر آن هم در سطح کلاس جهانی به کاربران ایرانی می‌اندیشد. از این رو، با تکمیل سبد محصولات خود، امکان سفر رفتن را برای کاربران بیشتری فراهم کرده است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید