خطه شمال ایران به خصوص استان پهناور مازندران، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید. زیبایی‌های طبیعی از دریا و ساحل‌های زیبا گرفته تا جنگل‌ها و شالیزارهای سرسبز و آب و هوای فوق‌العاده؛ همه و همه در کنار هم جمع شده‌اند تا مازندران را به مقصدی محبوب برای مسافرت تبدیل کنند.

این سرزمین تقریبا در تمامی فصول سال میزبان گردشگران و طبیعت‌دوستان است، از این رو هتل‌های زیادی برای اقامت مسافران در آن وجود دارد. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی سعی داریم تعدادی از بهترین و تمیزترین هتل های مازندران را که از نگاه مسافران امتیاز بالایی دریافت کرده‌اند، به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل میزبان بابلسر

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های شمال کشور، هتل پنج ستاره میزبان است که در شهر سرسبز بابلسر قرار دارد. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ در یکی از بهترین نقاط این شهر آغاز کرده‌ و دارای ۱۶۶ واحد اقامتی در ۱۳ طبقه است. گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند از چشم‌انداز بی‌نظیر شالیزارها، رشته کوه‌ البرز و جنگل‌های سرسبز اطراف نهایت لذت را ببرند.

تمیزترین هتل های مازندران - هتل میزبان بابلسر

دکوراسیون داخلی این هتل سبکی مدرن و مینیمال دارد که بر جذابیت آن می‌افزاید. هتل میزبان با تنوع کم‌نظیر در واحدهای اقامتی مانند اتاق‌های استاندارد، کانکت، اتاق‌های پانوراما و سوئیت‌های لوکس و پرزیدنت پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها است. این هتل فاصله نسبتا کمی تا ساحل دریای خزر دارد و میهمانان عزیز در کمتر از ده دقیقه می‌توانند خود را به دریا برسانند.

آدرس هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در گوگل مپ

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از جدید‌ترین هتل‌های ساخته شده در شمال کشور، هتل ونوس پلاس است که از سال ۱۳۹۶ در نمک‌آبرود چالوس، از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل با قرارگیری در دل طبیعت، چشم‌اندازی دلنشین به جنگل‌های سرسبز اطراف و دریای خزر دارد.

این هتل بسیار مناسب کسانی است که می‌خواهند چند روزی دور از هیاهو و شلوغی شهر، در مکانی لوکس و آرام اقامت داشته باشند. گردشگران با اقامت در هتل ونوس پلاس، دسترسی بسیار راحتی به جاهای دیدنی نمک آبرود مثل سورتمه و تله‌کابین نمک آبرود و مراکز خرید متنوع خواهند داشت.

ونوس پلاس

به یاد داشته باشید که هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده و مهمانان در بدو ورود به شهرک باید هزینه ورودیه شهرک را بپردازند و بعد از آن برای تردد به هتل، برگه تردد دریافت کنند.

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس در گوگل مپ

آدرس: چالوس، نمک آبرود، هتل ۵ ستاره ونوس پلاس

هتل پارسیان خزر(هایت) چالوس

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره شمال کشور، هتل پارسیان خزر چالوس است که عضوی از گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان به شمار می‌آید. شروع فعالیت این هتل به پیش از انقلاب باز می‌گردد؛ این مجموعه در ابتدا هتل هایت نام داشت و پس از انقلاب، تغییر نام داد. هتل پارسیان خزر چالوس دارای ۱۶۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه است و اکثر آن‌ها چشم‌انداز جنگل یا دریای خزر را دارند.

هتل پارسیان آزادی خزرهایت چالوس

این مجموعه اقامتی دارای موقعیت مکانی ایده‌آلی است و میهمانان تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل دریای خزر برسانند. پرسنل خوش برخورد و مجرب این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت در تلاشند تا خاطره‌ای خاص و فراموش‌نشدنی برای میهمانان هتل رقم بزنند.

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر در گوگل مپ

آدرس: چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

هتل آپارتمان باروژ رامسر

یکی از تمیزترین و زیباترین اقامتگاه‌های شمال کشور هتل ساحلی باروژ رامسر است که در محیطی آرامش‌بخش قرار دارد. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ شروع کرده و دارای ۲۵ واحد اقامتی در هشت بلوک سه طبقه است.

 هتل آپارتمان باروژ رامسر

یکی از نکات مثبت این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی است و میهمانان این مجموعه می‌توانند در فضای دلنشین کافی‌شاپ ساحلی هتل باروژ نهایت لذت را ببرند.

آدرس هتل آپارتمان باروژ رامسر در گوگل مپ

آدرس: مازندران، کیلومتر ۷ جاده رامسر-تنکابن، پل چالکرود، هتل باروژ

هتل آپارتمان وستا تنکابن

اولین ویلا هتل شمال ایران، هتل آپارتمان وستا نام دارد و در شهر توریستی تنکابن واقع شده است. هتل وستا تنکابن فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است و گردشگران با اقامت در این هتل، می‌توانند از منظره دلپذیر جنگل‌های سرسبز اطراف نهایت لذت را ببرند.

 هتل آپارتمان وستا تنکابن

این هتل لوکس، با ارائه خدمات و امکانات بسیار باکیفیت در فضایی با معماری و دکوراسیون بی‌نظیر، به خوبی توانسته رضایت میهمانانش را جلب کند. جالب است بدانید تعدادی از ویلاهای این هتل دارای استخر اختصاصی هم هستند. هتل وستا دسترسی آسانی به مراکز گردشگری از جمله جنگل دوهزار و سه هزار تنکابن، مرداب نشتارود و چشمه کیله دارد.

آدرس هتل آپارتمان وستا تنکابن در گوگل مپ

آدرس: تنکابن، دهکده توریستی نعمت آباد، میدان امام خمینی، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یکی از هتل‌های چهار ستاره بسیار مجلل شمال کشور به حساب می‌آید که از سال ۱۳۸۹ از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری قله ایلمیلی قرار گرفته است و چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای خزر و جنگل‌های انبوه اطراف دارد.

 هتل بام سبز از دو بخش سوئیت‌های VIP و دهکده جنگلی تشکیل شده که با طراحی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای هستند. سوئیت‌های VIP و رویایی این مجموعه توسط معماران سرشناس با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای بزرگ جهان طراحی شده‌اند. کلبه‌های جنگلی هم با اندکی فاصله از ساختمان اصلی هتل قرار دارند و میهمانان برای رفت و آمد به کلبه‌هایشان می‌توانند از ماشین‌هایی که با این هدف آماده خدمت‌رسانی هستند، استفاده کنند.

یکی از نکات جذاب و حائز اهمیت این هتل، مسیر رفت و آمد به آن است که به وسیله تله‌کابین طی می‌شود. ساختمان اصلی هتل ۶ طبقه است و ایستگاه تله‌کابین در طبقه پنجم این ساختمان قرار دارد.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر با قرارگیری در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای این شهر، مسافران زیادی را به رزرو هتل ترغیب می‌کند. موقعیت جغرافیایی این هتل هم موجب دسترسی راحت گردشگران به مجموعه تفریحی و شهر بازی و پارک جنگلی هزارپله می‌شود.

آدرس هتل بام سبز رامسر در گوگل مپ

آدرس: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر

هتل آپارتمان هالیدی رامسر

یکی از هتل‌های جدید و نوساز استان مازندران، هتل آپارتمان هالیدی است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا و سرسبز در رامسر واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در شمال ایران را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. هتل هالیدی در ارتفاعات رامسر قرار دارد و با چشم‌اندازی فوق‌العاده به طبیعت اطراف، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. این هتل آپارتمان دارای ۱۰ واحد اقامتی بزرگ و دلباز است که در پنج طبقه قرار گرفته‌اند.

یکی از جذابیت‌های این هتل، استخر روبازی است که روی بام این مجتمع واقع شده است و میهمانان می‌توانند در سانس‌های دو ساعته، به صورت خصوصی و خانوادگی از این استخر استفاده کنند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل با امکانات لوکس، متناسب با استانداردهای روز دنیا تجهیز شده و به خوبی توانسته‌اند به نیازهای میهمانان پاسخ دهند.

هتل آپارتمان هالیدی رامسر

آدرس هتل آپارتمان هالیدی رامسر در گوگل مپ

آدرس: رامسر، جاده اربکله، لرسانور، هتل آپارتمان هالیدی

بهترین و تمیزترین هتل های مازندران از نگاه شما

در این مقاله تعدادی از بهترین و تمیزترین هتل های مازندران که دارای امتیاز بالایی هستند را معرفی کردیم، اما بدون شک تعریف بهترین از نگاه هرکسی می‌تواند متفاوت باشد. آیا تجربه سفر به مازندران و اقامت در هتل‌های آن را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین و تمیزترین هتل مازندران کدام است؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید