یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای فوتبال در دنیا یعنی جام جهانی، به زودی در قطر برگزار می‌شود. این اولین باری است که یک کشور عربی از این رویداد ورزشی مهم میزبانی می‌کند، از این رو هزینه‌های زیادی صرف شده تا این رقابت‌های جام جهانی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود. به همین دلیل، شرکت در جام جهانی قطر نه تنها برای فوتبال‌دوستان جذاب است، بلکه یک تجربه گردشگری مهیج خواهد بود. اما این روزها بسیاری از هواداران به دنبال خرید تور قطر برای جام جهانی هستند. سوال اینجاست که آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گرفت؟ برای پاسخ به این سوال با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید.

هزینه‌ سفر به جام جهانی قطر ۲۰۲۲

از اولین اقدامات برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تهیه بلیط مسابقات جام جهانی است. از آنجا که امسال قیمت بلیط جام جهانی حدود ۴۶ درصد نسبت به جام جهانی دوره قبل افزایش یافته، می‌توان گفت این گران‌‌ترین مسابقات جام جهانی تاریخ فوتبال است. خرید بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از طریق وب سایت فیفا انجام می‌گیرد و البته فیفا از میان کسانی که ثبت نام کرده‌اند، نیز قرعه‌کشی می‌کند. بنابراین علاقمندان به تماشای بازی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ، یا از سایت فیفا یا از سایت‌های مورد تایید آن باید بلیط تهیه کنند.

آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گرفت؟

بلیط‌ بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ نوع هستند که هر یک قیمت‌های مختلفی دارند. بلیط‌های انفرادی (IMTs)، تنها برای یک مسابقه خاص هستند. بلیط‌های حامی (STs)، بلیط گروه مسابقه یک کشور خاص هستند و بلیط‌های Conditional Supporter که برای دور دوم مسابقات بلیط‌های حامی است.

در صورتی که بلیط نوع آخر را خریداری کرده باشید و تیم شما به مرحله دوم مسابقات راه نیافته باشد، هزینه این بلیط عودت داده می‌شود. نوع چهارم، بلیط‌های مجموعه چهار استادیوم است. این گزینه شامل ۱۴ پکیج مختلف است که چهار بازی در چهار استادیوم مختلف در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را دربرمی‌گیرد.

قدم بعدی، رزرو هتل برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. رزرو هتل دوحه پایتخت قطر و محل برگزاری این رویداد را باید خیلی زود انجام دهید، زیرا به سرعت ظرفیت‌ها پر می‌شوند. البته گزینه‌های مختلفی در دوحه و شهرهای اطراف و نزدیک محل استادیوم‌های جام جهانی برای اقامت وجود دارد.

اما برای کسب ویزای توریستی قطر، با توجه به اینکه اخذ ویزای توریستی قطر به صورت فرودگاهی امکانپذیر است، باید مدارک لازم شامل واچر هتل، پاسپورت، بلیط رفت و برگشت و ۱۵۰۰ دلار به همراه داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما قطر برای جام جهانی

مسابقات جام جهانی از تاریخ ۳۰ آبان شروع می‌شود و تا ۲۷ آذر ادامه خواهد یافت. از این رو پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما دوحه را هرچه زودتر بخرید، زیرا احتمال دسترسی به بلیط لحظه آخری قطر با توجه به تقاضای بالا برای این بلیط، بسیار اندک است. با بررسی سایت فلای تودی و بررسی قیمت بلیط هواپیما دوحه ، در اولین فرصت بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

برای کاهش هزینه‌ سفر به جام جهانی قطر و دستیابی به پکیج سفر به قطر برای جام جهانی، تهیه تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ایده خوبی است.

اما چگونه می‌توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را خریداری کرد؟ برای خرید پکیج جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و تهیه تور جام جهانی روش‌هایی وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گرفت؟

خرید تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲

اگر قصد خرید تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از منابع معتبر را دارید، می‌توانید از طرح‌های فیفا یا پکیج‌های قطرایرویز برای جام جهانی ۲۰۲۲ خریداری کنید یا پکیج‌های تور جام جهانی فلای تودی را خریداری کنید. در ادامه شما را با این طرح‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ فیفا

فیفا در یک برنامه گردشگری ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ پکیج‌هایی را آماده و ارائه کرده است تا گردشگران و فوتبال دوستان که برای شرکت در این رویداد به قطر سفر می‌کنند، با استفاده از پکیج های فیفا برای جام جهانی ۲۰۲۲ سفری لذتبخش و البته لوکسی را تجربه کنند.

سالن مروارید (Pearl Lounge): این یک پکیج فرست کلاس است. در این پکیج، به شما جایگاهی در لوکس‌ترین نقطه ورزشگاه لوسیل قطر با بهترین چشم‌انداز به زمین فوتبال داده می‌شود. خدمتکار اختصاصی، سرو بهترین غذاها، پارکینگ اختصاصی، خدمات کامل قبل، حین و بعد از مسابقه و … از خدمات این پکیج هستند.

سوئیت خصوصی مسابقه (MATCH Private Suite): در این پکیج، یک سوئیت اختصاصی در مسابقات جام جهانی به شما داده می‌شود که شامل خدمات استفاده اختصاصی از سوئیت با میزبان مخصوص، دستسرسی به بهترین صندلی‌های استادیوم، سرو بهترین غذاها و … می‌شود.

پاویون مسابقه (MATCH Pavilion): در این پکیج، بهترین مکان برای تماشای مسابقه، سه وعده غذا، نوشیدنی و خدمات قبل و بعد از مسابقه داده می‌شود.

کلاب مسابقه (MATCH Club): در این پکیج، علاوه بر یک بلیط جام جهانی قطر ، انواع غذاهای خیابانی و بین‌المللی سرو می‌شود، همچنین فضای موقت پذیرایی و خدمات قبل و بعد از مسابقه و سایر خدمات را دریافت خواهید کرد.

قطر ایرویز

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ قطر ایرویز

هواپیمایی قطر یا همان قطر ایرویز نیز پکیج‌‌هایی برای جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در نظر گرفته است. البته قیمت تور جام جهانی ۲۰۲۲ از طریق این شرکت هواپیمایی معتبر برای خیلی از هواداران فوتبال، مبلغ بسیار زیادی تمام می‌شود. تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از طریق این شرکت هواپیمایی شامل بلیط مسابقات نیز می‌شود.

استادیوم های قطر 2022

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ فلای تودی

فلای تودی با سالها تجربه در فروش بلیط داخلی و خارجی و رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، همچنین دسترسی به ایرلاین‌های معتبر در سرتاسر دنیا، برای طرفداران فوتبال به ویژه جام جهانی، امکانی فراهم کرده است تا حضور در قطر و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آسان و ارزان شود.

با خرید تور جام جهانی فلای تودی، می‌توانید همه مواردی که برای سفر به قطر و تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی نیاز دارید، یکجا داشته باشید. بلیط رفت و برگشت قطر، بلیط بازی‌های ایران، رزرو هتل در قطر را ارزانتر از هر جای دیگری، می‌توانید در تور جام جهانی فلای تودی بدست آورید.

آنچه باید درباره خرید تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بدانید

با توجه به در خواست زیاد برای رزرو هتل‌ های دوحه در تاریخ جام جهانی ۲۰۲۲ ، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در جزایر کیش و قشم اقامت داشته باشند و برای شرکت در مسابقات قطر از طریق راه‌های آبی یا هوایی به دوحه سفر کنند. بنابراین، می‌توانید رزرو هتل کیش یا رزرو هتل قشم را انجام دهید تا هزینه اقامت کمتری پرداخت کنید.

به علاوه، باید در نظر داشته باشید شرط سفر به قطر برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ ، در دست داشتن حیا کارت یا هایا کارت (Hayya Card) است. برای دریافت این کارت نیز ابتدا باید بلیط جام جهانی را خریداری کنید و با ورود به سایت حیا کارت، برای دریافت آن اپلای کنید.

تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از تبلیغ تا واقعیت!

در این مطلب تلاش کردیم اطلاعات جامعی در خصوص تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و امکان خریداری این تور در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به داغ بودن بازار خرید و فروش بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ و بلیط هواپیمای قطر و رزرو هتل‌، از طرفی بالا رفتن قیمت‌ها با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات، هرچه سریعتر برای سفر خود اقدامات لازم را انجام دهید. لازم است بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را از مراجع معتبر انجام دهید و برای خرید تور جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توانید از طریق مراجعی که معرفی شد، اقدام کنید. در پایان برای خرید بلیط هواپیما دوحه قیمت ها را در فلای تودی بررسی کنید.

اگر در جام جهانی دوره های گذشته حضور یافتید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2 نظرات

  1. با سلام قیمت بلیط بازى ها افزایش نداشته قیمت صندلى پشت دروازه در جام جهانى روسیه ١٠۵ دلار بوده ولى الان در قطر ٧٠ دلار هست
    قیمت بلیط وسط اما ١٠ دلار بالا رفته

    • سلام دوست عزیز
      با توجه به گزارش اسوشیتد پرس، قیمت بلیط ها نسبت به جام جهانی روسیه ۴۶ درصد افزایش داشته. یعنی قیمت بلیط فینال جام جهانی قطر ۱۶۰۷ دلار هست، در حالی که بلیط فینال جام جهانی ۲۰۱۸ ، ۱۱۰۰ دلار بود. بلیط های درجه دو هم ۱۱۰۰ دلار هستن که افزایش ۴۱ درصدی داشته.
      باز هم ممنون از توجه شما

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید