نمایشگاه غواصی گوانگجو چین رویدادی است که هر ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و فعالان حوزه غواصی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. امسال نیز این رویداد قرار است در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ می ۲۰۲۲ (۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار شود. برای شرکت در این نمایشگاه به خرید بلیط هواپیما گوانجو و البته علاقه به غواصی نیاز است.

برای آشنایی با این نمایشگاه، این مطلب از  فلای تودی را تا انتها بخوانید.

درباره نمایشگاه غواصی گوانگجو

بازار غواصی در چین یکی از بازارهای در حال رشد با سرعت زیاد است و این پتانسیل‌ به خوبی در نمایشگاه غواصی گوانگجو به نمایش درمی‌آید.

بر اساس گزارش انجمن مربیان حرفه‌ای غواصی (PADI) در سال ۲۰۱۸ نرخ رشد تعداد مجوزهای غواصی در دنیا حدود ۵ درصد بوده، در حالی که نرخ رشد سالانه مجوزهای غواصی در چین ۴۰ درصد بوده؛ یعنی هشت برابر متوسط نرخ رشد در سطح جهان.

در میان همه جاذبه‌های گردشگری، بر اساس مطالعات انجام شده، سفر به جزایر ۶۰ درصد از کل سفرها در سطح جهان را تشکیل می‌دهد و غواصی نیز از فعالیت‌های محبوب در این سفرهاست. به همین خاطر گوانگجو به عنوان ثروتمندترین استان چین، هر ساله این نمایشگاه را برای کمک به رشد صنعت غواصی خود برگزار می‌کند.

این نمایشگاه فضایی برای جستجوی متخصصان صنعت غواصی و ایجاد زمینه‌ای برای همکاری و گسترش تجارت در این زمینه فراهم می‌سازد. در این نمایشگاه انواع محصولات مرتبط با غواصی از جمله وسایل غواصی و ورزش‌های آبی ارائه می‌شود. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان نمایشگاه، پیشنهادات خوبی برای توریسم آبی و فعالیت‌های گردشگری دریافت می‌کنند.

غرفه‌داران نمایشگاه غواصی گوانگجو، این شانس را دارند تا با فروشندگان و توزیع‌کنندگان، آژانس‌های ارائه‌دهنده مجوز غواصی، آژانس‌های گردشگری خصوصی و دولتی و … ارتباط برقرار کنند. دفاتر گردشگری فیلیپین، مالزی، تایلند، سوئیس، سنگاپور، ایتالیا، استرالیا، آمریکا و … به واسطه این نمایشگاه وارد همکاری بایکدیگر می‌شوند.

 کسانی که عاشق شیرجه زدن و رفتن به اعماق دریا هستند هم از این نمایشگاه بهره بسیاری می‌برند.

نمایشگاه غواصی گوانگجو چین

چرا باید از نمایشگاه غواصی گوانگجو دیدن کرد؟

شرکت در نمایشگاه غواصی ۲۰۲۲ چین به کسانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، امکان می‌دهد تا برند خود را معرفی کنند و جایگاه خود را ارتقا دهند، فرصت‌های تجاری جدید برای محصولات خود پیدا کنند و همکاری و تبادل خوبی با همتایان خود در این صنعت داشته باشند.

بخشی از برنامه‌های این نمایشگاه، کنفرانسی با موضوع معرفی محصولات جدید غواصی در دنیا و کنفرانس ایمنی فناوری‌های غواصی آسیایی است.

این نمایشگاه در همکاری با نمایشگاه استخر و اسپا آسیا و نمایشگاه جاذبه‌ها و تفریحات آسیا برگزار می‌شود و باعث شده تا تعاملات تجاری خوبی بین این بخش‌ها شکل بگیرد. گفته می‌شود این نمایشگاه حداقل ۳۰ هزار بازدیدکننده تجاری خواهد داشت.

غرفه‌های نمایشگاه غواصی گوانگجو

  • تجهیزات و امکانات غواصی، اسکی روی آب و ورزش‌های آبی
  • انجمن‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های غواصی
  • ابزارها و وسایل الکترونیکی برای زیر آب
  • تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری زیرآب
  • مقاصد و مناطق غواصی
  • آژانس‌های گردشگری
  • موسسات آموزش غواصی
  • سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی
  • اپراتورهای قایق و بورد غواصی
  • رسانه‌های مرتبط با غواصی و ورزش‌های آبی
نمایشگاه غواصی گوانگجو چین

زمان برگزاری نمایشگاه غواصی گوانگجو

۱۰ تا۱۲ می ۲۰۲۲ (۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱)

مکان برگزاری نمایشگاه غواصی گوانگجو

آدرس: شهر گوانگجو، مجموعه نمایشگاهی کانتون گوانگجو

آدرس محل برگزاری نمایشگاه غواصی گوانگجو روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه غواصی گوانگجو چین چیست؟

نمایشگاه غواصی گوانگجو فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و غواصی است تا با جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های این حوزه آشنا شوند و با شرکت‌های غواصی در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنند. اگر از علاقه‌مندان این حوزه هستید و تمایل دارید در نمایشگاه غواصی چین شرکت کنید، رزرو هتل گوانجو را همین الان انجام دهید. اگر هم قبلا به این نمایشگاه رفته‌اید، تجربیات خود را اینجا با ما در میان بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید