نمایشگاه چرم و پوست روسیه | LeShow

0
1847

نمایشگاه چرم و پوست روسیه “LeShow MOSCOW” یکی از شش نمایشگاه برتر و حرفه‌ای در این صنعت است که شهرتی جهانی دارد. این نمایشگاه از سال ۱۳۹۷ تا کنون، هرساله برگزار می‌شود و اعتبار بالای آن توسط انجمن جهانی صنعت نمایشگاه UFI تایید شده است.

این رویداد مهم امسال نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود. اگر از فعالان این حوزه هستید یا علاقه به بازدید از این نمایشگاه دارید، در این مقاله از مجله گردشگری فلای تودی می‌توانید اطلاعات کامل‌‎تری درباره نمایشگاه به دست آورده و با خرید بلیط هواپیما مسکو، مقدمات سفر خود را تدارک ببینید.

درباره نمایشگاه چرم و پوست روسیه

نمایشگاه چرم و پوست روسیه همواره با به‌روزترین مفاهیم مد و پیشرفت‌های این صنعت میزبان بازدیدکنندگان است. این رویداد بزرگ، در سال گذشته با استقبال بازدیدکنندگان از بیش از ۳۵ کشور روبه‌رو شد. یکی از دلایل محبوبیت این نمایشگاه، حضور متخصصان مطرح و سرشناس در زمینه پوست و چرم شامل تجار، طراحان، تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان است. اعداد و ارقام نشان می‌دهد که ۸۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه، نمایندگان شرکت‌های خرده فروش و عمده فروش هستند. در این رویداد همچنین نمایندگانی از استودیوهای طراحی و سالن‌های مد، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه چرم و پوست روسیه

نمایش کت واک در نمایشگاه Leshow

یکی از فعالیت های جذاب و مفید در نمایشگاه پوست و چرم روسیه، نمایش‌های کت واک بوده که در طول روز چندین بار برگزار می‌شوند. این نمایش‌ها فرصتی فوق‌العاده برای غرفه‌داران به شمار می‌آید؛ چراکه می‌توانند محصولات خود را به بهترین نحو در معرض دید مخاطبان قرار دهند.  

فرصت توسعه کسب و کار در نمایشگاه چرم و پوست

بازدیدکنندگان نمایشگاه چرم و پوست اکثر اکسانی هستند که در صنایع چرم دست ساز، ماشین آلان دباغی، قطعات و لوازم جانبی چرم و پوست، مواد مصنوعی، واردکنندگان و صادرکنندگان چرم تمام شده یا نیمه تمام و تکنولوژی در این صنعت، فعالیت دارند. از این رو حضور در این رویداد، فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد روابط مفید و موثر با نمایندگان دیگر کسب و کارها به حساب می‌آید و افراد می‌توانند ارتباط‌های خوبی با نمایندگان روسی و خارجی، خانه‌های مد و دیگر شرکت‌های عمده و خرده فروش برقرار کنند. همچنین افراد با حضور در نمایشگاه چرم و پوست می‌توانند از آخرین اخبار مربوط به صنعت مد باخبر شوند و مجموعه‌های جدیدی را برای فصل زمستان سال آینده انتخاب کنند.

نمایشگاه چرم و پوست روسیه

محصولات نمایشگاه چرم و پوست روسیه

  • چرم و خز پوشاک
  • مواد خام دباغی
  • خز فرآوری شده
  • ماشین آلات دباغی و تجهیزات مربوط به آن
  • خز و پوسته چرم
  • لوازم جانبی چرم و پوست
نمایشگاه چرم و پوست مسکو

زمان برگزاری نمایشگاه چرم و پوست مسکو

۲۸ الی ۳۰ ماه ژوئن ۲۰۲۲ برابر با ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

مکان برگزاری نمایشگاه چرم و پوست مسکو

آدرس: مسکو، مرکز نمایشگاهی مسکو (ZAO)

آدرس نمایشگاه چرم و پوست مسکو روی نقشه گوگل مپ

نظر شما درباره نمایشگاه چرم پوست مسکو چیست ؟

بازدید از نمایشگاه چرم و پوست روسیه می‌تواند قدمی مهم در راستای ارتقای کسب و کار شما محسوب شود. از طرفی به قدری این صنعت جذاب است که حتی اگر در این حوزه فعالیت ندارید، ممکن است دلتان بخواهد از آخرین اخبار و محصولات چرم دنیا باخبر شوید. کافیست به صورت آنلاین رزرو هتل و بلیط هواپیما مسکو را انجام دهید و راهی این سفر شوید.

آیا تا به حال در یکی از نمایشگاه‌های چرم و پوست روسیه شرکت کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید