نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از ۲۱ الی ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌ های تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت شیرینی در خاورمیانه است، محصولاتی مثل انواع شیرینی و شکلات، ماشین‌آلات شیرینی‌پزی و مواد اولیه عرضه می‌شود. اگر در این حوزه فعالیت دارید و یا عاشق شیرینی و شکلات هستید، بازدید از این رویداد را از دست ندهید. برای آنکه با جزئیات بیشتری درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات آشنا شوید، تا انتهای مطلب حاضر با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

معرفی تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات خاورمیانه

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران برای اولین بار در سال ۱۳۸۱، در زمینی بالغ بر ۵ هزار متر مربع و به همت انجمن شیرینی و شکلات ایران برگزار شد. از آن زمان تاکنون، این نمایشگاه هر سال برگزار شده است و در آن غرفه‌دارانی از ایران و سایر کشورهای خاورمیانه شرکت کرده‌اند. از ۲۱ شهریور ماه نیز برای چندمین سال متوالی، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد تا بستری برای بحث و تبادل نظر متخصصان و فعالان صنعت شیرینی و شکلات برگزار شود.

چرا در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران شرکت کنیم؟

اگر در صنعت شیرینی و شکلات فعالیت می‌کنید، شرکت در این نمایشگاه به شما کمک می‌کند که:

  • با جدیدترین نوآوری‌ها در زمینه تولید انواع محصولات شیرینی آشنا شوید.
  • پایگاه مشتریان فعلی‌تان را گسترش دهید و با مشتریان بالقوه خود ملاقات کنید.
  • در بزرگ‌ترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات خاورمیانه حضور پیدا خواهید کرد.
  • با افراد باتجربه و متخصص در زمینه شیرینی شکلات ملاقات خواهید کرد.
  • می‌توانید شبکه کاری‌تان را گسترش دهید و روابط B2B خود را با سایر کسب‌وکارها تقویت کنید.
نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

چه کسانی در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران حضور پیدا خواهند کرد؟

در این نمایشگاه کسب‌وکارها و متخصصانی از سراسر دنقاط دنیا از جمله کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی حضور پیدا خواهند کرد. همین مسئله هم بر اهمیت نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات تهران می‌افزاید.

چه محصولاتی در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران عرضه خواهد شد؟

این نمایشگاه تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت یعنی محصول، مواد اولیه و ماشین‌آلات مورد استفاده برای پخت انواع شیرینی و شکلات برگزار می‌شود و محصولاتی را که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند، به‌صورت زیر می‌توان فهرست کرد:

  • مواد اولیه شامل آرد، شکر، روغن، بیکینگ پودر، شیر خشک، اسید سیتریک، وانیل، انواع اسانس، رنگ‌های خوراکی، نشاسته، پودر کاکائو، کره کاکائو، گلوکز و…
  • محصولات صنعتی شامل انواع شیرینی، شکلات، ژله، بیسکوئیت، ویفر، تاقی، آبنبات، غلات حجیم‌شده و…
  • محصولات سنتی شامل باقلوا، پشمک، سوهان، گز، ریس، نوقا و…
  • مواد بسته‌بندی انواع شیرینی و شکلات شامل انواع کاغذ، مقوا، فویل، مواد چاپ، لفاف بسته‌بندی و…
  • انواع تجهیزات و ماشین‌آلات برای تولید، پخت، میکس، فرمینگ، بسته‌بندی و…
معرفی محصولات نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

محل برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. آدرس محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران در بزرگراه چمران و خیابان سئول است. برای رفتن به این نمایشگاه، از مترو، BRT و خودرو شخصی می‌توانید استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه صدر است که پس از آن باید با تاکسی از بزرگراه چمران و مدرس، به درب شمالی نمایشگاه بروید. همچنین، می‌توانید در ایستگاه مترو نواب پیاده شوید و با استفاده از بی‌آرتی‌های خط جمهوری – پارک وی خودتان را به نمایشگاه برسانید. در این حالت باید در ایستگاه نمایشگاه پیاده شوید.

زمان برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) آغاز می‌شود و به‌مدت ۳ روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران دایر است.

محل برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران روی نقشه

در صورتی که قصد بازدید یا شرکت در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران را دارید، از بخش زیر می‌توانید محل برگزاری نمایشگاه را در نقشه مشاهده کنید:

شرکت در تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات را از دست ندهید!

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران، تنها رویداد تخصصی در زمینه محصولات شیرینی و شکلات است که از ۲۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سه بخش اصلی صنعت – محصول، مواد اولیه و ماشین‌آلات مورد استفاده – را پوشش می‌دهد و این بستر را برای فعالان حوزه شیرینی و شکلات فراهم می‌کند که به بحث و تبادل نظر با متخصصان باتجربه‌ این حوزه بپردازند.

اگر از دیگر شهرهای ایران و برای شرکت در نمایشگاه به پایتخت سفر می‌کنید، رزرو هتل های تهران را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. در مطلب حاضر با شما درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران صحبت کردیم و جزئیات لازم درباره آن را در اختیار شما قرار دادیم.

اگر تابه‌حال در این نمایشگاه حضور داشته‌اید یا به‌عنوان بازدیدکننده از غرفه‌های آن بازدید کرده‌اید، تجربیات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید