نمایشگاه تجهیزات هتلداری یکی از رویدادهای بین المللی در این حوزه به حساب می‌آید که در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۱۸ تا ۲۰ می در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود. در این رویداد فعالان صنعت هتلداری برای نمایش محصولات و تجهیزاتی که در هتل‌ها به کار برده می‌شوند، گرد هم می‌‍آیند. تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان لوازم رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از سراسر جهان در این نمایشگاه تجاری شرکت می‌کنند و علاوه بر ارائه محصولات در مورد سایر جنبه‌های هتل داری و مشکلات این صنعت باهم به گفت و گو می‌پردازند.

حضور در این رویداد بین المللی باعث می‌شود که با تجهیزات مدرن صنعت هتلداری و کافه‌داری آشنا شوید و با متخصصان و تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. اگر به جزئیات برگزاری این نمایشگاه علاقه‌دارید و می‌خواهید برای توسعه تجارت خود قدمی بردارید، این مطلب فلای تودی تا انتها مطالعه کنید.

درباره نمایشگاه تجهیزات هتلداری

آذربایجان برای رونق و توسعه صنعت هتلداری هرساله اقدام به برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری می‌کند. با برگزاری چنین نمایشگاهی، هتل‌ها و امکانات آنها با استاندارهای بین‌المللی همسو می‌شوند. به طوری که کشور آذربایجان در طول‌ سالهایی که اقدام به برگزاری این رویداد کرده، شاهد رونق گرفتن ارائه خدمات هتلداری در بالاترین سطح به مهمانان بوده است. هتل‌هایی که از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های جدید استفاده کرده‌اند، توانسته‌اند بیشترین جذب گردشگر را در کشور و منطقه خود داشته باشند.

در نمایشگاه تجهیزات هتلداری، فعالان این صنعت از کشورهای آذربایجان، اوکراین، روسیه ، بلاروس و تعدادی از کشورهای دیگر حضور دارند و از محصولات خود رونمایی می‌کنند. سالانه بازدیدکنندگان بسیاری در حوزه‌های عمده و خرده فروشی، توزیع محصولات، تولیدکنندگان، واردکنندگان، مدیران کافه‌ها، باشگاه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، مدیران نهادهای دولتی، صاحبان هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و طراحان داخلی با خرید بلیط هواپیما در این رویداد بین المللی شرکت می‌کنند. گفته شده که هر ساله بین ۵هزار تا ۲۰ هزار بازدید کننده و بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه هتلداری و مهمانداری

چرا باید از نمایشگاه تجهیزات هتلداری بازدید کرد؟

اگر به دنبال فرصتی ایده‌‌آل برای آشنایی با محصولات مدرن در صنعت هتلداری هستید و می‌خواهید با تولیدکنندگان این تجهیزات ملاقاتی رو در رو داشته باشید، بازدید از نمایشگاه تجهیزات هتلداری را به شما توصیه می‌کنیم. شرکت‌کنندگان می‌توانند در جریان برگزاری این رویداد از تجربیات تامین کنندگان بین المللی استفاده کنند و از آخرین نوآوری‌هایی که در این حوزه ایجاد شده با اطلاع شوند.  در واقع این نمایشگاه بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های همکاری بین‌المللی، بررسی محصولات جدید در بازار و ارتقای خدمات و امکانات پذیرایی از مهمانان است.

نمایشگاه تجهیزات هتلداری

بخش های نمایشگاه تجهیزات هتلداری

محصولات و تجهیزاتی که در این نمایشگاه بین المللی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود، تنوع بسیاری دارد. در واقع این رویداد تلاش کرده که تمامی جنبه‌های هتلداری و مهمانداری را تحت پوشش قرار دهد. به همین دلیل محصولاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم در نمایشگاه تجهیزات هتلداری باکو به نمایش گذاشته می‌شوند.

محصولات طراحی داخلی: فرش، صندوق امانات، سیستم پذیرایی، یونیفرم کارکنان، ظروف آشپزخانه، کف پوش، مبلمان، لوازم بهداشتی، سیستم و لوازم روشنایی، نوع یخچال‌ها، وسایل آشپزخانه، وسایل برقی مانند ترازو، جاروبرقی و لوازم تزئینی

بخش صنعتی: دستگاه‌های نوشیدنی، لوازم پذیرایی، مبلمان‌های غذاخوری، سیستم ایمنی، لوازم ورزشی، امکانات سرگرمی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

زمان برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری

۱۸ تا ۲۰ می ۲۰۲۲ برابر با ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

مکان برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری

آدرس: آذربایجان، باکو، بلوار هاوالانی، محل نمایشگاه‌های باکو

محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری روی نقشه گوگل مپ

نمایشگاه بین المللی هتلداری و مهمانداری با سبکی نوین

نمایشگاه بین المللی هتلداری و مهمانداری باکو برای توسعه خدمات و امکانات پذیرایی از مهمانان در هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و باشگاه‌ها برگزار می‌شود. همانطور که بیان شد، با حضور در این نمایشگاه امکان ارتقای تجهیزات و آشنایی با خدمات نوین هتلداری برایتان وجود دارد. پس به ما بگویید که آیا برای توسعه کسب و کار خود از چنین نمایشگاهی دیدن می‌کنید؟ و در صورت شرکت در این رویداد از تجربه‌هایتان برای ما بنویسید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید