نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA که از ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۴-۲۲ شهریور) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود، فرصتی عالی برای شرکت‌های این حوزه فراهم کرده است تا با بزرگ‌ترین فعالان بین‌المللی صنعت نفت و گاز ملاقات کنند و از جدیدترین نوآوری‌ها و اطلاعات در این زمینه آگاهی پیدا کنند. انتظار می‌رود طی این رویداد سه روزه که مهم‌ترین رویداد نفت و گاز در منطقه است، بیش از ۲ هزار شرکت از ۶۰ کشور جهان و نزدیک به ۳۰ هزار بازدیدکننده تجاری و حرفه‌ای گرد هم آیند و به تبادل تجربه و اطلاعات بپردازند. برای آنکه با جزئیات بیشتری از نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی آشنا شوید، تا انتهای مطلب حاضر با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

درباره نمایشگاه نفت و گاز آسیا

این نمایشگاه قرار است هزاران متخصص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گرد هم آورد تا تجربیات و دستاوردهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. نمایشگاه نفت و گاز آسیا با حمایت مالی شورای خدمات نفت، گاز و انرژی مالزی (MOGSC)، انجمن پتروشیمی مالزی (MPA) و اینفورما مارکت مالزی (Informa Markets) برگزار می‌شود. این سازمان‌ها با این حمایت در صدد آن هستند که حضور مالزی در منطقه را به‌عنوان قطب صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تقویت کنند.

نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA

با توجه به اینکه در حال حاضر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مسیرهای تازه و نوآورانه‌ای را برای رفع مشکلات بی‌ثباتی بازار، انتقال انرژی در سطح جهان و به حداقل رساندن انتشار کربن در پیش گرفته است، انتظار می‌رود که استفاده پایدار از منابع انرژی، رشد صنعت نفت و گاز و اهداف آتی این صنعت، موضوعات اصلی مورد بحث در این رویداد باشند. نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA با بیش از ۲ هزار غرفه و هزاران شرکت‌کننده حرفه‌ای از سراسر جهان، در ۶ سالن در مرکز کنوانسیون کوالالامپور برگزار خواهد شد.  

چرا در نمایشگاه نفت و گاز آسیا شرکت کنیم؟

نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA

نمایشگاه نفت و گاز آسیا مهم‌ترین نمایشگاه منطقه است که با ثبت رکورد ۲۷۸۳۷ بازدیدکننده، ۱۲ غرفه بین‌المللی و ۵۳۴ غرفه‌دار در دوره پیشین خود، به‌وضوح نشان می‌دهد که چرا باید در این نمایشگاه حضور پیدا کنید! حتی انتظار می‌رود که این آمار نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و همه این‌ها ارزش شرکت در نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA را دوچندان کرده است.

از آنجایی که در این نمایشگاه افراد باتجربه و شرکت‌های بین‌المللی از سراسر جهان حضور پیدا خواهند کرد، فرصتی عالی برای شبکه‌سازی، گسترش پایگاه مشتریان فعلی و آشنایی با مشتران بالقوه برای شما فراهم خواهد شد. این شاید، اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت شرکت در نمایشگاه نفت و گاز کوالالامپور باشد.

به‌علاوه، در این نمایشگاه کنفرانس خدمات نفت و گاز مالزی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان با شرکت در دو رویداد به‌صورت هم‌زمان، بهره بیشتری از آن ببرند. همچنین، افتتاحیه «کنفرانس و نمایشگاه پایداری پتروشیمی» هم در این مکان برگزار می‌شود. این رویداد اولین کنفرانس دوسالانه‌ای است که در آن تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و سایر ذی‌نفعان پتروشیمی گرد هم می‌آیند و درباره تاثیر نقل و انتقال نفت و انرژی بر تغییرات اقلیمی صحبت می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شود که در نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA بیش از ۳۰ هزار نفر از سراسر کشورهای جهان شرکت کنند و غرفه‌دارانی از اتریش، آلمان، کره جنوبی، انگلیس، آمریکای شمالی و… حضور داشته باشند. به همین دلیل، فعالان صنعت نفت و گاز می‌توانند با صاحب‌نظران و افراد باتجربه در این زمینه به بحث و تبادل نظر بنشینند.

بخش های مختلف نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA

نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA

نمایشگاه نفت و گاز بهانه‌ای است برای آنکه فعالان صنعت نفت گرد هم آیند و از جدیدترین پیشرفت‌ها و ایده‌ها در این حوزه اطلاع پیدا کنند. با شرکت در این نمایشگاه، افراد می‌توانند از جدیدترین ابزارآلاتی و تجهیزاتی که در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ساخته شده است، اطلاع پیدا کنند و روابط B2B با مطرح‌ترین شرکت‌ها در سطح جهان برگزار کنند.

از طرف دیگر، با توجه به اینکه مسائل زیست‌محیطی و استفاده پایدار از منابع انرژی و به صفر رساندن انتشار کربن دی اکسید به دغدغه بسیاری از کشورها تبدیل شده است، انتظار می‌رود که چنین موضوعاتی، اصلی‌ترین موارد مورد بحث در این نمایشگاه باشد. اگر شما هم دغدغه چنین مسائلی را دارید، شرکت در این رویداد را از دست ندهید.

زمان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز آسیا در مالزی

نمایشگاه نفت و گاز آسیا ۲۰۲۲ از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) آغاز می‌شود و ۳ روز بعد در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به پایان می‌رسد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر (روز پایانی در ۵ عصر) به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز آسیا

این رویداد در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی و مرکز همایش‌های این شهر برگزار می‌شود.

راه های دسترسی به نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA

همانطور که گفتیم این نمایشگاه در مرکز همایش های کوالالامپور (Kuala Lumpur Convention Centre) برگزار می‌شود. ارزانترین راه برای دسترسی به مرکز همایش های کوالالامپور این است که به ایستگاه مترو KLCC LRT بروید و از آنجا سوار اتوبوس شوید. ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا با اتوبوس به این مرکز همایش برسید. اما سریعترین راه این است که از ایستگاه KLCC LRT، سوار تاکسی شوید و با پرداخت یک تا ۲ دلار کرایه، خودتان را به راحتی و با سرعت به این مرکز همایشی برسانید.

محل برگزاری نمایشگاه نفت و گاز آسیا روی نقشه

از این قسمت می‌توانید محل برگزاری این نمایشگاه را روی نقشه مشاهده کنید:

سخن پایانی

نمایشگاه نفت و گاز آسیا مالزی | OGA یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی آسیا است که از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در شهر کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد. این رویداد که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، فرصت بسیار خوبی را در اختیار فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قرار می‌دهد تا از به‌روزترین فناوری‌ها و تجهیزات این حوزه بازدید کنید و با صاحب‌نظران نظرات و ایده‌های خود را در میان بگذارند. در مطلب حاضر با شما درباره جزئیات این نمایشگاه صحبت کردیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دادیم.

آیا تابه‌حال در این رویداد حضور داشته‌اید؟ مزایای بازدید از نمایشگاه OGA را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید