نمایشگاه بین المللی نساجی دبی تحت عنوان “پلتفرم برتر برای خرید پارچه‌های مد روز، کیف دستی، کفش، اکسسوری‌های پوشاک و انواع پوشاک” هر ۶ ماه یک بار برگزار می‌شود. تولیدکنندگان، طراحان و خریداران پارچه و لباس دور هم جمع می‌شوند و به ارائه طرح‌ها و محصولات خود می‌پردازند.

این بار هم در تاریخ ۹ تا ۱۱ می ۲۰۲۲ یعنی ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. جهت آشنایی با این نمایشگاه و بخش‌های مختلف آن، این مطلب از فلای تودی را تا انتها بخوانید.

درباره نمایشگاه بین المللی نساجی

نمایشگاه بین المللی نساجی به شرکت‌های حوزه پوشاک و پارچه این فرصت را می‌دهد تا مجموعه محصولات خود را برای عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و تولیدی‌ها به نمایش بگذارند. این نمایشگاه به معرفی برندها و برندسازی در صنعت کمک می‌کند و فروش بیشتری برای صاحبان کسب و کار به ارمغان خواهد آورد.

نمایشگاه بین المللی نساجی با نام اختصاری (IATF) تا به امروز تلاش کرده است فضایی حرفه‌ای و کمک‌کننده به کسب و کارها برای شبکه‌سازی فراهم کند. در این نمایشگاه، افراد و شرکت‌هایی از سرتاسر دنیا از جمله اروپا، هند، چین، اندونزی، ژاپن، ترکیه و کشورهای نامدار در حوزه تولید پوشاک و پارچه شرکت می‌کنند. این بار نیز علاقه‌مندان، با خرید بلیط هواپیما دبی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی نساجی راهی امارات متحده عربی می‌شوند.

fabric fair

دسته بندی محصولات در نمایشگاه نساجی دبی

پوشاک

در نمایشگاه بین المللی نساجی، شرکت‌ها می‌توانند مجموعه‌های خود را برای تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و عمده‌فروشان شناخته‌شده و جدید به نمایش بگذارند و برای افزایش فروش خود برندسازی کنند.

منسوجات خانگی

نمایشگاه بین المللی نساجی بهترین پلتفرم برای نمایش منسوجات خانگی است. شرکت‌های زیادی در این بخش در حال فعالیت هستند و این صنعت، وضعیت رو به رشدی دارد.

پارچه

نمایشگاه بین المللی نساجی فرصتی را در اختیار خریداران، طراحان و توزیع کنندگان قرار می‌دهد تا از طیف وسیع و متنوعی از پارچه‌ها از معتبرترین کارخانجات نساجی سرتاسر دنیا بازدید کنند.

استودیو چاپ

این نمایشگاه، استودیوهای طراحی و چاپ پیشرو در سرتاسر دنیا را جذب می‌کند و به آنها جایگاه ویژه‌ای در نمایشگاه می‌دهد. این رویداد، فرصتی است برای نمایش یا خرید چاپ‌هایی خاص از استودیوها و طراحان برتر و باکیفیت در سرتاسر دنیا.

کیف دستی

این نمایشگاه فرصتی است برای تولیدکنندگان کیف دستی که طیف وسیعی از آخرین ترندهای کیف دستی و اکسسوری را از سرتاسر دنیا به نمایش می‌گذارند.

ماشین‌آلات نساجی

شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات نساجی نیز بخشی از نمایشگاه بین المللی نساجی هستند که اثرگذاری خود در صنعت نساجی را به نمایش می‌گذارند و جهت توسعه برندشان، به معرفی خود در نمایشگاه می‌پردازند.

تزیینات و اکسسوری‌ها

در نمایشگاه بین المللی نساجی، شرکت‌های تولیدکننده تزیینات و اکسسوری‌ها، در غرفه‌های خود آخرین ترندها و مجموعه‌های خود را برای خریداران و طراحان به نمایش می‌گذارند.

کفش و پاپوش

نمایشگاه بین المللی نساجی فضایی برای ارائه آخرین ترندها در زمینه کفش و پاپوش و همچنین ارائه چشم‌اندازی از مدهای آینده کفش فراهم می‌کند.

fabrics

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

۹ تا ۱۱ می ۲۰۲۲ (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) از ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

امارات متحده عربی، دبی، مرکز تجارت جهانی دبی

آدرس نمایشگاه بین المللی نساجی دبی روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه بین المللی نساجی دبی چیست؟

نمایشگاه بین المللی نساجی، دوازدهمین دوره خود را در شهر دبی در ایالات متحده عربی برگزار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه ۱۵۰۰۰ بازدیدکننده و ۶۰۰ غرفه‌دار حضور داشته باشند.

نمایشگاه بین المللی نساجی دبی فرصت خوبی برای تولیدی‌ها، طراحان و فروشندگان پارچه و لباس فراهم می‌کند تا ضمن آشنایی با آخرین ترندهای این حوزه در سرتاسر دنیا و آشنایی با بازار، کسب و کار خود را نیز معرفی کرده و گسترش دهند.

اطلاعات تکمیلی این نمایشگاه را می‌توانید در وبسایت نمایشگاه بین المللی نساجی مطالعه کنید.

جهت شرکت در این رویداد، می‌توانید با خرید بلیط و رزرو هتل های دبی مقدمات سفر را فراهم سازید. در صورتی که پیش از این تجربه بازدید از نمایشگاه نساجی را داشته‌اید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید