نرخ بلیط پروازهای داخلی کاهش یافت

0
1752

سرانجام در روز دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ تغییرات جدید در نرخ بلیط هواپیمای داخلی تصویب شد و اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از کاهش میانگین ۱۲ تا ۱۳ درصدی قیمت بلیط پروازهای داخلی خبر داد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با اعمال محدودیت ظرفیت مسافرگیری در پروازهای داخلی، ایرلاین‌ها اقدام به افزایش قیمت کرده بودند. اکنون که این محدودیت برداشته شده، ایرلاین‌ها به کاهش قیمت در پروازهای داخلی موظف شده‌اند.

اسعدی سامانی اعلام کرد، از اول آذرماه ۱۴۰۰ دامنه نرخ بلیط هواپیماهای داخلی از ۲ تا ۳۳ درصد کاهش قیمت خواهد داشت. به طور مثال: مسیر تهران-مشهد بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۰ تومان بوده که اکنون به ۸۰۰ هزار و هفتاد و پنج تومان کاهش پیدا کرده است.

دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد که تغییرات جدید در نرخ بلیط های هواپیما داخلی توسط ایرلاین‌ها طی یکی دو روز آینده اعمال خواهد شد و مسافران می‌توانند قیمت‌های کاهش یافته را در سایت شرکت‌های هواپیمایی مشاهده کنند.

او همچنین بیان کرد که  قیمت بلیت‌ها همانند روند گذشته به صورت شناور و تابع عرضه و تقاضا خواهد بود. اما شرکت‌های هواپیمایی باید در نظر داشته باشند که مجاز به عبور از سقف نرخ مصوب شده و کاهش یافته نیستند.

لازم به ذکر است که بلیط هواپیمای داخلی به مسافران تنها با داشتن کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی که ۷۲ ساعت قبل پرواز انجام شده باشد، به فروش می‌رسد.

دانلود قیمت جدید بلیت های پروازهای داخلی

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید