نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی (Sleep Expo Middle East) تنها رویداد اختصاصی در این صنعت در خاورمیانه و آفریقا است که در تاریخ ۷ تا ۹ ژوئن ۲۰۲۲  (۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۱) در دبی برگزار می‌شود. در این مطلب از فلای تودی، اطلاعات بیشتری درباره نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی خواهید خواند.

درباره نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

به لحاظ موقعیت جغرافیایی دبی و مراودات اقتصادی و تجاری گسترده با کشورهای منطقه، همیشه تعداد زیادی نمایشگاه در امارات برگزار می‌شود که نقش موثری در توسعه صنایع مختلف و گسترش بازار ایفا می‌کنند.

تجار و تولیدکنندگان کالای خواب نیز از شرکت در نمایشگاه کالای خواب استقبال می‌کنند، زیرا شاهد استانداردهای بالایی در این زمینه هستند و فرصت مناسبی برای عقد قرارداد و جلسات مرتبط با دیگر تجار و فعالان این صنعت در کشورهای مختلف پیدا می‌کنند.

امسال سومین سال برگزاری نمایشگاه تجهیزات خواب در دبی است. می‌توان گفت این بزرگترین تجمع افراد و گروه‌های فعال در صنعت لوازم خواب به شمار می‌رود. فرصتی فوق‌العاده چه برای عرضه‌کنندگان تجهیزات خواب، و چه خریداران تا با تازه‌ترین محصولات این صنعت آشنا شوند و در جهت توسعه این صنعت گام بردارند. اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه هستید، می‌توانید بلیط هواپیما دبی را از فلای تودی تهیه کنید.

این نمایشگاه غرفه‌هایی را به تولیدکنندگان تشک، ماشین‌آلات تشک، لوازم جانبی و فناوری خواب، عرضه‌کنندگان وسایل کمک‌کننده خواب و عرضه‌کنندگانی از بخش‌های بین‌المللی اختصاص داده است تا محصولات، نوآوری‌ها و راه‌حل‌های خود را در بازار رو به رشد کالای خواب به نمایش بگذارند.

پوستر نمایشگاه تجهیزات خواب

چرا باید در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت کرد؟

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به اشتراک گذاشتن تازه‌های علمی در حوزه صنایع خواب است که به ارتقای سلامت خواب و دانش فعالان در این صنعت کمک می‌کند.

افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، آموزش‌های حرفه‌ای دریافت می‌کنند، به علاوه با استانداردهای بالای تجهیزات خواب آشنا می‌شوند.

کسانی که به عنوان خریدار و بازدیدکننده در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، نیز انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای از میان خدمات و محصولات متنوع این صنعت با برندهای شرکت‌های بزرگ و مشهور، خواهند داشت.

کنفرانس دو روزه‌ای که در طول این نمایشگاه برگزار خواهد شد، فرصتی است برای آشنایی با چالش‌ها و راه‌حل‌ها و آخرین فناوری‌ها در صنعت لوازم و تجهیزات خواب که به توسعه و رشد کسب‌وکارهای این بخش کمک چشمگیری خواهد کرد.

چه کسانی در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت می‌کنند؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد، هر ساله افرادی که در حوزه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات خواب در سرتاسر دنیا فعال هستند، از شرکت در این نمایشگاه و برگزاری غرفه برای معرفی محصولات خود استقبال می‌کنند.

از سوی دیگر خریداران و کسانی که علاقه دارند با تازه‌ترین محصولات این صنعت آشنا شوند، در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت می‌کنند. شرکت در این نمایشگاه فرصتی خوب برای بررسی محصولات، انتخاب و خریداری از بهترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان جهان است.

در نمایشگاه امسال ۴۰ غرفه‌دار از ۹ کشور شرکت خواهند کرد که می‌توان به کشورهایی مانند هند، ترکیه، چین، تایلند، سریلانکا و اسپانیا اشاره کرد.

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی چه بخش‌هایی دارد؟

تولیدکنندگان محصولات مرتبط با خواب، محصولات نهایی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

از سوی دیگر، در بخش sleep tech یا تکنولوژی‌های خواب، جدیدترین نوآوری‌ها و تازه‌های فناوری، مواد خام و ماشین‌آلات در بازار این صنعت به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

جایزه نمایشگاه با عنوان «خلاق در صنعت خواب» به بهترین کار در طول ۱۲ ماه اخیر از میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این صنعت در خاورمیانه و آفریقا تعلق می‌گیرد.

بخش‌های مختلف نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی عبارتند از:

تکنولوژی خواب:

  • تولیدکنندگان و صادرکنندگان تشک
  • تولیدکنندگان و صادرکنندگان بالش
  • تولیدکنندگان منسوجات خانگی
  • تولیدکنندگان لحاف
  • تولیدکنندگان رومبلی

مراقبت خواب:

  • کلینیک‌ها و مراکز خواب
  • تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات خواب
  • خرده‌فروشان مبلمان منزل
  • فروشندگان تشک
  • کارآفرینان و توزیع‌کنندگان جدید
  • هتل آپارتمان‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • هتل‌ها

زمان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب در از ۷ تا ۹ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

دبی، مرکز تجارت جهانی دبی، سالن شیخ سعید ۱

مکان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی روی نقشه گوگل

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی، ؟

فرصتی برای ارتقا!

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب که در دبی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای آشنایی با تازه‌ترین محصولات و تکنولوژی‌هایی که به خواب بهتر کمک می‌کنند. چه به دنبال خواب راحت‌تر باشید و چه به واسطه کسب و کار خود، در پی فراهم کردن تجهیزات لازم برای خواب بهتر دیگران هستید، شرکت در این نمایشگاه به شما توصیه می‌شود.

برای شرکت در این نمایشگاه سه روزه، می‌توانید رزرو هتل دبی را در منطقه‌ای نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه در سایت فلای تودی انجام دهید.

اگر در نمایشگاه‌های گذشته تجهیزات خواب شرکت داشته‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید