نمایشگاه طراحی داخلی دبی یا ایندکس دبی (Index Dubai) مهم‌ترین نمایشگاه در زمینه تجهیزات دکوراسیون داخلی است که هر سال در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که قدمت سی ساله دارد، بزرگترین گردهمایی طراحان داخلی در خاورمیانه و آفریقای شمالی به شمار می‌آید. با فلای تودی همراه باشید تا مروری بر آنچه در این نمایشگاه مهم رخ خواهد داد داشته باشیم.

در نمایشگاه طراحی داخلی دبی چه خبر است ؟

ایندکس دبی یا نمایشگاه طراحی داخلی در عین سادگی یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها برای صنایع مختلف به شمار می‌رود که طراحان، فروشندگان، خریداران و معماران و برندهای مختلف لوازم خانگی و اداری را گرد هم جمع می‌کند. این نمایشگاه تنها رویدادی است که در آن هزاران محصول متفاوت مرتبط با بخش‌های مختلف طراحی داخلی را خواهید یافت. بنابراین چه خودتان یک طراح باشید، چه به دنبال محصول خاصی بگردید یا تولید کننده تجهیزات مختلف باشید، این نمایشگاه می‌تواند مکان مناسبی برای حضور شما باشد.

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

بخش‌های مختلف نمایشگاه طراحی داخلی دبی

  • تجهیزات آشپزخانه و حمام: در این بخش از نمایشگاه هر آنچه برای ساخت و ساز آشپزخانه و حمام نیاز است از سیستم لوله کشی گرفته تا اکسسوری‌های مختلف حمام، کفپوش، تجهیزات آشپزی و شیرآلات به نمایش گذاشته می‌شود.
  • تجهیزات اداری: لوازم و تجهیزات مربوط به محیط کار، یک بخش اختصاصی در نمایشگاه طراحی داخلی دبی دارد که در آن طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات مرتبط با دفاتر اداری و شرکت‌های بزرگ معرفی می‌شود. در این بخش، دکوراسیون‌های متنوع محیط کار، مبلمان اداری، تکنولوژی‌های مرتبط با محیط کار، کفپوش صنعتی و نورپردازی صنعتی برای نمایش وجود دارد.
  • لوازم خانگی: این بخش از نمایشگاه، هنرمندان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. آن دسته از افرادی که به دنبال لوازم خانگی هنری، گیاهان خانگی (مصنوعی و طبیعی)، دکوری، لوازم خانگی برنزی، مسی و طلایی، اکسسوری‌ها و دکوری‌های دست‌ساز هستند در این بخش از نمایشگاه تنوع بسیاری خواهند یافت.
  • نورافزارها: با توجه به رشد سالانه درخواست و فروش نورافزارهای مختلف، امسال نیز این بخش از نمایشگاه طراحی داخلی دبی طرفداران بسیاری خواهد داشت. اگر در زمینه طراحی داخلی یا نورپردازی فعالیت دارید، صاحب رستوران، اسپا، هتل یا رستوران هستید، در این بخش از نمایشگاه برای نورپردازی پروژه‌های خود می‌توانید نورهای جذاب و خاصی بیابید و خودتان را نیز به سایرین معرفی کنید.
  • کفپوش: یکی از اجزای مهم در طراحی داخلی، بخصوص در محیط‌های اداری و صنعتی، انتخاب کفپوش مناسب است. در بخش مربوط به کفپوش‌ها در نمایشگاه طراحی داخلی دبی می‌توانید تنوع خاصی از این محصول را بیابید.
  • منسوجات: در این بخش از نمایشگاه ایندکس دبی با طراحان داخلی، توزیع کنندگان و فروشندگان منسوجات مختلفی که در طراحی داخلی نقش دارند آشنا خواهید شد و انواع قالیچه، فرش، پرده، روکش مبل و کاغذ دیواری را خواهید یافت.  
  • تکنولوژی: بخش مربوط به تکنولوژی در این نمایشگاه یک بخش اختصاصی به حساب می‌آید که تجهیزات و لوازم جدیدی در زمینه هوشمندسازی خانه و محیط کار در آن معرفی می‌شوند. این بخش از نمایشگاه می‌تواند برای طرفداران تکنولوژی جذاب باشد چرا که در آن با سخت‌افزارهای کامپیوتر، مبلمان و نورپردازی هوشمند، تجهیزات سینمای خانگی، نرم‌افزارهای جدید در زمینه طراحی، آینه‌های تلویزیونی و هر آنچه در زمینه تکنولوژی برای طراحی داخلی یک مکان اهمیت دارد آشنا خواهید شد.
نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

 در کنار نمایشگاه طراحی داخلی دبی (INDEX Dubai) که هر سال برگزار می‌شود، امسال نمایشگاه دیگری نیز برگزار خواهد شد که با نام نمایشگاه تجهیزات هتلداری معرفی شده است. نگاهی نیز به این نمایشگاه خواهیم داشت.

هتل شو (Hotel Show) | بزرگترین رویداد تجاری در زمینه هتلداری در خاورمیانه

خاورمیانه و شهر دبی یکی از جذاب‌ترین بازارهای هتلداری جهان را در خود جای داده است و هر ساله پروژه‌های جدیدتر و گاها لوکس‌تری در این زمینه معرفی می‌شود. در این نمایشگاه بزرگ که مهم‌ترین رویداد رو در روی منطقه در زمینه هتلداری است، بیش از ۱۰۰۰ محصول در زمینه هتلداری معرفی خواهد شد و جدیدترین امکانات و تجهیزات برای راه اندازی یک هتل لوکس و خوشنام ارائه می‌شود. بنابراین اگر در این صنعت مشغول به کار هستید، نمایشگاه هتل شو می‌تواند ایده‎‌های مناسبی برای پروژه‌های آتی شما در اختیارتان قرار دهد.

محصولاتی که در این بخش از نمایشگاه خواهید یافت:

  • تجهیزات و امکانات مرتبط با آشپزخانه‌های صنعتی
  • تختخواب و مبلمان‌های اتاق‌ها
  • دکوریجات و تزیینات دیواری همانند تابلوهای هنری
  • امکانات و تجهیزات مرتبط با حمام و سرویس بهداشتی
  • تکنولوژی و امنیت
  • لوازم مربوط به سرویس‌دهی غذا
هتل شو (Hotel Show)

کنفرانس‌ها و سخنرانی‌ها در زمینه طراحی داخلی

در نمایشگاه طراحی داخلی دبی (INDEX Dubai)، افراد خبره و مشهور در زمینه طراحی داخلی کنفرانس‌ها و سخنرانی‌هایی برگزار خواهند کرد که می‌تواند اطلاعات خوب و جدیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. جهت شرکت در این کنفرانس‌ها باید در سایت ایندکس دبی ثبت نام کنید و در روز و تاریخ مشخص شده برای حضور در کنفرانس‌ها به نمایشگاه مراجعه کنید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه طراحی داخلی دبی (INDEX Dubai)

این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ می تا ۲۶ می ۲۰۲۲ ( ۴ خرداد الی ۶ خرداد ۱۴۰۱) همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۷ بعد از ظهر در مرگز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

محل برگزاری نمایشگاه طراحی دبی روی نقشه گوگل مپ

نمایشگاه طراحی داخلی دبی را از دست ندهید

اگر دوست دارید از جدیدترین اتفاقاتی که در دنیای معماری، دکوراسیون داخلی و تکنولوژی‌های مرتبط با آن اتفاق می‌افتد مطلع شوید، نمایشگاه طراحی داخلی دبی که طی ۳ روز برگزار می‌‎شود را از دست ندهید. بهترین قیمت بلیط هواپیما دبی را در تاریخ برگزاری نمایشگاه بیابید و در یکی از هتل های دبی که در نزدیکی نمایشگاه قرار گرفته‌اند اقامت کنید تا بتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه از این نمایشگاه دیدن کنید.

اگر تجربه بازدید از این نمایشگاه را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید