برای کسانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، انتخاب هتل خوب و مناسب یکی از چالش‌هاست. اینکه چه هتلی را انتخاب کنند و کدام منطقه در آنتالیا برای اقامت بهتر است، از سوالات رایج گردشگرانی است که به این شهر معروف ترکیه سفر می‌کنند. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم، نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا و نحوه انتخاب بهترین گزینه‌های اقامتی را به شما ارائه دهیم. تا انتها همراه ما باشید.

چطور یک هتل در آنتالیا انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب هتل برای اقامت در آنتالیا، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. این فاکتورها علاوه بر بودجه، به نوع سفر شما نیز بستگی دارد. اینکه تنها سفر می‌کنید یا با دوستان و خانواده و چه انتظاراتی از خدمات و امکانات هتل های آنتالیا دارید، در انتخاب هتل موثر است. در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم.

اگر تنها سفر می‌کنید و به دنبال آرامش هستید، هتل‌هایی را انتخاب کنید که مخصوص زن یا مرد مجرد هستند. بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها را انتخاب کنید و از سفر تک نفره خود لذت ببرید. هر چیزی که برای یک استراحت تنهایی و خلوت کردن نیاز دارید، در این هتل‌ها فراهم است. اتاق‌ها مخصوص یک نفر هستند و میزهای کوچک رستوران‌ها، سفر تک نفره شما را تکمیل خواهد کرد. این هتل‌ها امکانات دیگری نیز مانند باشگاه، بولینگ، بازی‌های رومیزی و سرگرمی‌هایی را ارائه می‌دهند که اقامت تک نفره شما در هتل های آنتالیا خسته‌کننده نشود.

اگر با خانواده سفر می‌کنید، باید دنبال هتل‌هایی باشید که همه نوع امکاناتی برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد. معمولا این هتل‌ها، زمین بازی برای کودکان و خدمات پرستاری کودک ارائه می‌دهند. در این هتل‌ های آنتالیا، بازی‌هایی برای کودکان و سرگرمی‌های دسته‌جمعی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. اگر با گروهی از دوستان خود سفر به آنتالیا را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سوئیت‌ها یا اتاق‌های بزرگ، با امکاناتی مانند جکوزی را رزرو کنید.

امکانات و نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا

در هنگام رزرو هتل آنتالیا به چه مواردی باید توجه کرد؟

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، برای انتخاب بهترین هتل متناسب با شرایط خود، حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید:

رزرو هتل را زود انجام دهید

یکی از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا این است که به موقع برای پیدا کردن محل اقامت مورد نظر خود اقدام کنید. قصد دارید به منظور شرکت در فستیوال یا جشنواره خاصی به آنتالیا سفر کنید؟ در این صورت، باید هتل یا اقامتگاه نزدیک محل برگزاری جشنواره را هر چه زودتر رزرو کنید. علاوه بر اینکه رزرو زودهنگام هتل در آنتالیا کمک می‌کند تا پیش از پر شدن ظرفیت‌ها، اتاق مناسبتان را از دست ندهید. نکته دیگر اینکه هر چه زودتر رزرو هتل آنتالیا را انجام دهید، قیمت‌ها هم کمتر است. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری جشنواره قیمت رزرو هتل‌ های آنتالیا بیشتر می‌شود.

حواستان به پیک سیزن یا فصل‌های شلوغ سفر باشد

تابستان، شلوغ‌ترین فصل سفر به آنتالیا است. در ماه‌های جون، جولای و آگوست یعنی در تابستان، قیمت هتل‌در آنتالیا بسیار بالاست اما در بهار، آنتالیا خلوت‌تر می‌شود. با این حال، اگر به دنبال ارزان‌ ترین زمان برای رزرو هتل در این شهر ساحلی محبوب ترکیه هستید و در صورتی که با سرما هم مشکلی ندارید، فصل‌های پاییز و زمستان زمان خوبی برای سفر ارزان به آنتالیا به شمار می‌رود.

پیک سیزن در آنتالیا

منطقه اقامت خود را در نظر بگیرید

قبل از رزرو هتل آنتالیا، لوکیشن هتل را حتما چک کنید. به خصوص اگر در طول اقامت خود می‌خواهید به گردش در این شهر بپردازید و از اماکن گردشگری آن بازدید کنید. حتما هتل خود را در منطقه‌ای انتخاب کنید که نزدیک به جاهای دیدنی آنتالیا است یا دسترسی به جاهای مختلف شهر از آنجا آسان باشد. در واقع هتل شما یا باید نزدیک مرکز شهر باشد یا دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشد، در غیر این صورت گردش در شهر آنتالیا برایتان گران و دردسرساز خواهد شد.

هتل خود را متناسب با نوع سفرتان انتخاب کنید

اگر برای آرامش و ریلکس کردن به آنتالیا سفر کرده‌اید، باید هتلی را انتخاب کنید که امکان اقامتی آرام برایتان فراهم می‌کند. اما اگر به دنبال سفری ماجراجویانه و هیجان‌انگیز در آنتالیا هستید، باید هتل امکانات تفریحی موردنظر شما را داشته باشد. اگر انگیزه سفر خود را مشخص کنید، انتخاب هتل مناسب در آنتالیا راحتتر خواهد بود.

هتل دلفین ایمپریال لارا

چه انتظاری از هتل خود در آنتالیا دارید؟

شاید بتوان این مورد را مهمترین نکته رزرو هتل در آنتالیا دانست. اینکه چه انتظاری از هتل خود در این شهر ساحلی خواهید داشت. باید بدانید استاندارد هتل‌ها در هر کشوری متفاوت است. برای مثال، یک اتاق استاندارد در هتلی در انگلیس بسیار تفاوت زیادی با اتاقی استاندارد در یک هتل ترکیه دارد. بنابراین برای اینکه هتل موردنظر شما انتظاراتتان را برآورده کند، بهتر است پیش از رزرو هتل در آنتالیا، اطلاعات و مشخصات آن را به صورت کامل در منبع رزرو مطالعه کنید.

بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل را از دست ندهید!

اگر نمی‌خواهید در هتلی که رزرو کرده‌اید غافلگیر شوید و چیز غیرمنتظره‌ای ببینید، بهتر است نظرات کسانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند را مطالعه کنید. خوشبختانه وب‌سایت‌هایی که امکان رزرو هتل را ارائه می‌دهند، نظرات افراد را منتشر می‌کنند و با مطالعه آنها می‌توانید بدون جستجوی زیاد، اطلاعات خوبی به دست آورید. فرقی نمی‌کند هتل چقدر مشهور و گران باشد، مطالعه نظرات افراد کمک می‌کند تا اقامتگاهی که برای آن هزینه می‌کنید را بهتر بشناسید.

هتل های لوکس آنتالیا

بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل

یکی دیگر از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا این است که بهترین منطقه را انتخاب کنید. آنتالیا شهر بزرگی به شمار می‌رود و شاید انتخاب یک منطقه برای اقامت برایتان سخت باشد. با این حال هر منطقه از آنتالیا زیباست و هتل‌های بسیاری دارد که بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. معروف‌ترین و بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل، عبارتند از:

لارا (Lara)

دنبال منطقه‌ای لوکس برای اقامت می‌گردید؟ اگر پاسختان مثبت است، لارا منطقه ایده‌آل برای رزرو هتل آنتالیاست. این منطقه در شرق آنتالیا قرار گرفته و به فرودگاه اصلی شهر بسیار نزدیک است. اما آنچه این منطقه را به یکی از گزینه‌های اصلی گردشگران تبدیل می‌کند، این است که برخی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه لارا قرار گرفته‌اند. به راحتی هتل‌های پنج ستاره با کیفیت را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید.

از معروفترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در منطقه لارا می‌توان به هتل تایتانیک بیچ لارا، دلفین پالاس، هتل تایتانیک مردان پالاس اشاره کرد.

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

بلک (Belek)

اگر به دنبال تفریح و لذت بردن از اوقات فراغت خود هستید، منطقه بلک گزینه‌های بسیاری برای شما دارد. در این منطقه می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی، گلف و اسپا و آبگرم لذت ببرید. برای کسانی که به دنبال یک اقامت لوکس با حداکثر امکانات هستند، این منطقه ایده‌آل است.

کالیچی (Kaleiçi)

برای کسانی که به اماکن تاریخی و مناطق قدیمی علاقه دارند، اقامت در منطقه قدیمی کالیچی آنتالیا می‌تواند بسیار جذاب باشد. در این منطقه می‌توانید از تماشای خانه‌ها، خیابان‌ها و معماری کلاسیک و قدیمی لذت ببرید. هتل‌ های منطقه کالیچی آنتالیا هم به همین اندازه جذاب هستند و بیشتر شامل هتل-بوتیک‌ها می‌شوند.

رزرو هتل در منطقه کالیچی آنتالیا

آلانیا (Alanya)

اگر اصراری به اقامت در شهر ندارید و دوست دارید خارج از آن اقامت داشته باشید، آلانیا منطقه خوبی است که فاصله چندانی هم با آنتالیا ندارد. این منطقه آب و هوای بسیار عالی و ساحل زیبایی دارد. در این شهر بهترین رستوران‌ها را هم می‌توانید پیدا کنید.

کاس (Kas)

کاس از شهر آنتالیا کمی فاصله دارد. یک دهکده ماهیگیری بسیار زیبا با تعداد زیادی اقامتگاه که گزینه خوبی برای استراحت و آرامش هستند.

کمر (Kemer)

اگر به دنبال مناظر زیبا و طبیعت چشم‌نواز هستید، منطقه کمر در فاصله ۴۳ کیلومتری آنتالیا بهترین گزینه است. هتل های منطقه کمر با انواع خدمات و امکانات آماده پذیرایی از مهمانان هستند. این منطقه در حاشیه کوه‌های توروس واقع شده و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی به کوه و جنگل و ساحل دارد.

رزرو هتل در منطقه کمر آنتالیا

هتل های آنتالیا را از جای مطمئن رزرو کنید

یکی از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا ، استفاده از یک سامانه رزرواسیون مطمئن برای این کار است. فلای‌تودی با پوشش صد در صدی هتل های آنتالیا و سابقه طولانی در این حوزه، منبع معتبری برای رزرو هتل در این شهر است. علاوه بر اینکه به فهرست کاملی از هتل‌ها دسترسی دارید و می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید، رزرو هتل خود را با بهترین قیمت نیز انجام می‌دهید.

هتل آنتالیا را که پیدا کردید، دیگر کار سختی ندارید. مراحل رزرو هتل موردنظرتان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید و مبلغ رزرو را با کارت‌های عضو شتاب پرداخت می‌کنید. در کنار رزرو هتل، خرید بلیط آنتالیا را نیز به راحتی و به صورت اینترنتی می‌توانید در فلای‌تودی انجام دهید. همچنین، می‌توانید تور آنتالیا را رزرو کنید و یک پکیج کامل سفر را در اختیار داشته باشید. خدماتی مانند بیمه مسافرتی نیز در سایت و اپ فلای‌تودی در دسترس شما است.

اگر تجربه اقامت در هر یک از هتل های آنتالیا را داشته‌اید، آن را با ما در میان بگذارید.

در انتخاب هتل در آنتالیا چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

نوع سفر (تنها یا با خانواده)، بودجه، امکانات موردنظر و محل قرار گیری هتل در انتخاب هتل ایده آل تاثیرگذار است.

بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟

هتل لند آف لجندز کینگدام، هتل آکرا، هتل رویال وینگز تنها تعدادی از هتل های خوب و لوکس آنتالیا هستند که می‌توانید در فلای تودی رزرو کنید.

بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل کدامند؟

مناطق لارا، بلک، کالیچی، کمر و کاس از بهترین مناطق آنتالیا هستند که می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید.

بهترین زمان برای رزرو هتل در آنتالیا چه زمانی است؟

تابستان بهترین زمان برای رزرو هتل و اقامت در هتل های آل و یوآل آنتالیا است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید