نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین | AAITF از ۴ تا ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در شهر شنزن برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت خوبی را در اختیار فعالان و دوستداران این حوزه قرار می‌دهد تا به تبادل نظر، تجارت و استفاده از به روزترین دستاوردهای این صنعت بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین

این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برگزار شد. زمانی که تعدادی از تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو در چین تصمیم گرفتند آخرین دستاوردهای خود در این صنعت را با دیگر فعالان این حوزه در کشور به اشتراک بگذارند. به دلیل صنعت پیشرو چین و جذابیت تجاری این کشور برای دیگر کشورها، این نمایشگاه به مرور شاهد حضور شرکت‌های بیشتر و متنوع‌تری در سطح بین‌المللی شد. اطلاعات جامع درباره تمامی جزئیات برگزاری این نمایشگاه در سایت آن به آدرس http://www.aaitf.org/en/ وجود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید از کم و کیف آن‌ها مطلع شوید.

AAITF، بزرگ ترین نمایشگاه تجاری آسیا

استقبال از این نمایشگاه به حدی بوده که امروزه نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین | AAITF، به بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری آسیا تبدیل شده است. در توصیف بزرگی و اعتبار این نمایشگاه همین بس که در آخرین دوره برگزاری آن، حدود ۳۵۰۰ شرکت کننده و غرفه‌دار از حدود ۵۰ کشور دنیا در این نمایشگاه به عرضه محصولات و خدمات خود پرداختند و نتیجه آن حضور حدود ۱۸۰۰۰۰ بازدیدکننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه بود.

مخاطبین نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین

محل برگزاری نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین | AAITF

این نمایشگاه در دوره پیشین، در زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع در شهر شنزن برگزار شد. ولی دلیل برگزاری آن در این شهر نیز جالب توجه است. این شهر به دلیل اینکه یکی از مناطق اقتصادی ویژه در چین است و از طرفی فاصله کمی تا هنگ کنگ دارد، از این مزیت برخوردار است که به یک مرکز تجارت جهانی بدل گشته و از این طریق با فراهم آوردن تمهیدات لازم برای این امر، باعث سهولت تجارت و رونق هر چه بیشتر آن شود.

آدرس نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین روی نقشه گوگل مپ

مکان نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین

مزایای شرکت در نمایشگاه

با شرکت در این نمایشگاه و بازدید از غرفه‌های بین‌المللی این امکان را دارید که با بهترین تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو از سراسر جهان آشنا شوید و دیدار داشته باشید، تامین کنندگان جهانی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند را از نزدیک ملاقات کرده و زمینه‌های همکاری مشترک با آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید و یا در حالت دیگر، اجناس با کیفیت و مورد نیاز خود را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر، از آن‌ها خریداری کنید.

همچنین این شانس را دارید که با بزرگ‌ترین متخصصین جهانی این حوزه دیدار داشته باشید و با جدیدترین محصولات و به روزترین فناوری‌ها آشنا شوید و از آن‌ها ایده بگیرید. در عین حال، می‌توانید در سمینارها و کارگاه‌هایی که در این باره برگزار می‌شود شرکت کنید و به کسب دانش و تجربه بپردازید.

نمایشگاه لوازم جانبی خودرو چین

اقدامات لازم برای حضور در نمایشگاه

شرکت در این رویداد که حضور در آن هزینه‌ای نداشته و به صورت رایگان است، در قدم اول مستلزم انجام دادن کارهای مربوط به رفتن به این شهر است. پرواز مستقیم تهران شنزن در دسترس نیست و شما باید بلیط هواپیما پکن را رزرو کرده و از آنجا به مقصد شنزن بروید. مرحله بعد، انتخاب محل اقامتتان است که پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل خود را زودتر انجام دهید. در آخر باید نسبت به اخذ ویزای چین اقدام کنید، باید با توجه به برنامه سفر خود، زمانبندی مناسبی انجام دهید تا بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید.

آیا تا به حال در نمایشگاه های خودرو و تجهیزات آن در چین شرکت کرده‌اید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید