کارهایی که باید در هنگام کریسمس در لندن انجام داد

0
9591
کارهایی که هنگام کریسمس در لندن باید انجام داد
کریسمس در لندن

لندن در ماه دسامبر به سرزمین عجایب زمستانی مملو از رنگ و نور تبدیل می‌شود و به جشن‌های سال نو می‌پیوندد. مردم این شهر در ماه دسامبر که مصادف با کریسمس در لندن و سال نو میلادی است، با برگزاری جشن‌های متنوع، این ماه را به جادویی‌ترین ماه سال برای بازدید از لندن تبدیل می‌کنند. کریسمس در انگلیس و خصوصا شهر لندن، حال و هوای متفاوتی دارد و شور و هیجان خاصی را به دنبال دارد.

خیابان‌های مخصوص خرید لندن در ماه دسامبر، با چراغ‌های کریسمس می‌درخشند و مغازه‌ها و مراکز خرید مملو از مردمی است که برای کریسمس خرید می‌کنند و هدایای سال نو می‌خرند. اگر راهی این شهر زیبا هنگام کریسمس هستید، در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی همراه ما باشید تا ببینیم چه کارهایی را می‌توان در کریسمس لندن انجام داد.

کریسمس در لندن | شگفت انگیز و پر از نور و رنگ

در طول سفر خود به لندن در ماه دسامبر می‌توانید برخی از فعالیت‌های فصلی مورد علاقه خود را در لندن تجربه کنید و در جشن‌ها شرکت کنید. همچنین هدایای دست‌ساز و غذاهای مخصوص جشن‌ها را از بازارهای جذاب کریسمس بخرید و به پاتیناژ در یکی از فضاهای باز یخی که در سراسر پایتخت وجود دارد بروید.

اگر صاحب فرزند هستید، می‌توانید کودکان را برای دیدار با بابانوئل در غار جادویی کریسمس ببرید، از کنسرت‌هایی که در زمان کریسمس برگزار می‌شوند لذت ببرید و به تماشای پانتومیم، نمایش‌های باله و سایر نمایش‌های خانوادگی بپردازید. خیابان‌های لندن در کریسمس شگفت‌انگیز و پر از نور و رنگ هستند که در صدای جشن و شادی مردم غوطه‌ور شده‌اند.

اصلی‌ترین مرکز تعطیلات زمستانی در لندن، میدان ترافالگار است. مردم در این روز دور بزرگترین درخت کریسمس شهر جمع می شوند و سرود کریسمس می خوانند.

رویدادها و جشن های لندن

در زمان کریسمس در لندن، علاوه بر جشن‌های کریسمسی، جشنواره‌هایی نیز برگزار می‌شوند که در ادامه بیشتر درباره آنها می‌گوییم.

نمایشگاه کیک و شیرینی

در نمایشگاه کیک و شیرینی که در مرکز همایش و نمایشگاه «المپیا» برگزار می‌شود، می‌توانید هیجانی پرشور را تجربه کنید که با طعم شیرین و خوشمزه کیک‌ها پیوند می‌خورد. این نمایشگاه از تاریخ  ۱ تا ۲۷ دسامبر برگزار می‌شود.

نمایشگاه خانه ایده‌آل

نمایشگاه‌ خانه ایده‌آل در مرکز همایش و نمایشگاه «المپیا» برگزار می‌شود و در آن می‌توانید هدایای مختلفی برای کریسمس تهیه کنید، جشن‌های کریسمس خود را برنامه‌ریزی کنید و در گفت‌گوها و کارگاه‌های مختلف شرکت کنید. این نمایشگاه از تاریخ  ۱ تا ۲۷ دسامبر برگزار می‌شود.

کریسمس در انگلیس

جشنواره جاز EFG

در طول جشنواره جاز EFG لندن، می‌توانید از اجراهای زنده تماشایی در نقاط مختلف سراسر لندن لذت ببرید. هر سال، این جشنواره میزبان ۱۰ روز اجرا است که استعدادهای جدید و چهره‌های مشهور جاز را گردهم می‌آورد. این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۹ نوامبر برگزار می‌شود.

نمایش لرد شهردار

در نمایش لرد شهردار می‌توانید شاهد رژه‌ای مفصل باشید که شامل حرکات موزون، اسب‌ها، گروه‌های موسیقی راهپیمایی نظامی و موارد دیگر است. این سنت ۸۰۰ ساله با ترکیبی از جشن‌های مدرن و مجلل سنتی جشن گرفته می‌شود و بیش از ۵۰۰هزار نفر در مسیر حرکت می‌کنند تا این رژه رنگارنگ را در شهر لندن تماشا کنند. این نمایش در ۱۱ نوامبر برگزار می‌شود.

تور اتوبوس شبانه London Lights

در این تور می‌توانید در اتوبوس بنشینید و از نمایش نورهای دیدنی شهری لذت ببرید و درخشش شهر را تماشا کنید.

Hogwarts in the Snow

اگر از طرفداران هری پاتر و به اصطلاح پاترهد هستید، می‌توانید با تور استودیو برادران وارنر در لندن، وارد دنیای شگفت‌انگیز هری پاتر در زمستان شوید!

جشن Winter Wonderland

جشن Winter Wonderland در هاید پارک برگزار می‌شود و فرصتی برای همه اعضای خانواده است که با اسکیت روی یخ و نمایش‌های خانوادگی کریسمسی، از شرکت در این جشن لذت ببرند.

باغ‌های کیو (Kew Gardens)

باغ‌های نمادین کیو این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که کریسمس جادویی را در مسیر نورانی کیو ببینید، در میان آن قدم بزنید و لذت متفاوتی از کریسمس را تجربه کنید.

جاهای دیدنی لندن در کریسمس و فعالیت هایی که می توانید انجام دهید

فعالیت‌های متنوع و هیجان‌انگیزی وجود دارند که می‌توانید هنگام کریسمس در لندن انجام دهید. در ادامه تعدادی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • با کشتی تفریحی به رود تیمز بروید و از مناظر بی‌نظیر این شهر از چشم لندن تا کلیسای جامع سنت پل، لذت ببرید.
  • از موزه‌هایی مانند موزه سلطنتی اسب‌سواری، جک ریپر و بریتانیا بازدید کنید.
  • به یک ماجراجویی هوایی در فضای باز در Gripped London بروید و با زیپ‌لاین، هیجانی مملو از آدرنالین را تجربه کنید.
  • در مسابقه کارتینگ The Capital Karts با دوستان خود شرکت کنید وبرای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنید.
  • با بالابر ۱۰۹ نیروگاه بترسی (Battersea) شهر زیبای لندن را از نمای بالا و منظری جدید، تماشا کنید.
  • به بازارهای کریسمسی سری بزنید و در جشن‌های کانتربری، وینچستر یا بیرمنگام شرکت کنید.

برای گشت و گذار در لندن و بازدید از جاذبه‌های این شهر اگر به راهنما نیاز داشتید، مقاله‌ای با عنوان جاهای دیدنی لندن را در مجله فلای‌تودی مطالعه کنید.

کریسمس در لندن با اجراهای تئاتر لندن

تئاترهای جذاب و دیدنی مختلفی را می‌توانید هنگام کریسمس لندن به تماشا بنشینید. تئاترهایی که در این زمان اجرا دارند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تئاتر Roald Dahl’s Matilda در تئاتر کمبریج
  • تئاتر موزیکال Wicked در آپولو ویکتوریا
  • تئاتر الهام‌بخش Six The Musical در وودویل
  • اقتباس کاملا جدید The Devil Wears Prada در دومینین
  • نمایش Mamma Mia! The Party همراه با موسیقی و جشن 
  • اجرای Lord Of The Dance در نیو ویمبلدون با اجرای بی‌نظیر مایکل فلتلی

جشن سال نو در لندن

آتش بازی معروف جشن سال نو میلادی در لندن هر سال در تاریخ ۳۱ دسامبر در کوکاکولای چشم لندن ( بزرگترین چرخ و فلک لندن) برگزار می‌شود. برای پیدا کردن جای مناسب در این رویداد محبوب لندن، از قبل بلیط خود را رزرو کنید. همچنین بسیاری از کارهای دیگر مثل رفتن به نمایش‌های خانوادگی، پاتیناژ، و صرف ناهار در کنار رودخانه برای انجام دادن در شهر لندن وجود دارند.

سفر به لندن در کریسمس

برای سفر به لندن باید حداقل یک ماه قبل اقدام کنید تا مراحل صدور ویزای انگلستان شما طی شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت فلای‌تودی از تخفیف‌های فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهترین قیمت در لندن برخوردار شوید. علاوه بر این، اگر برای سفر به لندن، ایرلاین خاصی مانند بریتیش ایرویز یا ایزی جت مدنظرتان است، می‌توانید مستقیما وارد صفحه این هواپیمایی‌ها شده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

آیا شما تابه‌حال هنگام کریسمس در لندن حضور داشته‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول کریسمس در لندن 

ویزای انگلستان را از کجا تهیه کنیم؟

برای پیش بردن مراحل دریافت ویزای انگلستان، با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

شب کریسمس در لندن چه تاریخی است؟

۲۴ دسامبر زمان شب کریسمس ۲۰۲۴ در لندن است.

هنگام کریسمس در لندن چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

هنگام کریسمس در لندن می‌توانید فعالیت‌های مختلفی از شرکت در رویدادهای مختلف گرفته تا تئاترها و نمایشگاه‌های متنوعی را انجام دهید.

آتش بازی معروف جشن سال نو میلادی در لندن هر سال در کجا برگزار می‌شود؟

معروف‌ترین آتش‌بازی جشن سال نو میلادی لندن، هر سال در کوکاکولای چشم لندن برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید