بهترین هتل های بانکوک برای اقامتی چند روزه

0
4488
بهترین هتل های بانکوک
محبوب ترین هتل های بانکوک

آشنایی با بهترین هتل های بانکوک

بانکوک معمولا اولین مقصد گردشگرانی است که راهی تایلند می شوند تا سفری تکرارنشدنی داشته باشند. در سال های اخیر این کشور یکی از مقاصد اولیه گردشگری در دنیا بوده است و روزبه‌روز نیز طرفداران بیشتری پیدا می کند. استقبال زیاد گردشگران از بانکوک باعث شده تا اقامت‌گاه‌های متفاوتی از ارزان تا گران گرفته و از معمولی تا لوکس گرفته در اختیار گردشگران باشد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین هتل های بانکوک را معرفی می‌کنیم.

۱- گرند سنتر پوینت هتل ترمینال۲۱ – Grande Centre Point Hotel Terminal21

این هتل بی‌نظیر و ۵ ستاره بانکوک در قلب بانکوک قرار گرفته و بسیار معروف است. امکانات وای فای آن در کل هتل رایگان است و اتاق‌هایش تمام امکانات هتل‌های سطح بالا را دارد. وان آبگرم، استخر در فضای باز و زمین بازی تنیس و مینی گلف از دیگر امکانات هتل است.

هتل های بانکوک برای اقامت در تایلند
گرند سنتر پوینت هتل ترمینال – هتل های بانکوک

گرند سنتر پوینت به فرودگاه «سووارنا بهومی» هم تقریبا نزدیک است. علاقمندان به شب زنده داری در واتانا هم دغدغه ای ندارند چون که هتل به این مکان نزدیک است. ترمینال ۲۱، سیتیبرگ بانکوک، چوویت گاردن، نشنال استادیوم، گرند پلس، شهر پنل بانکوک، معبد کوه طلایی و مگا بنگنا هم در فاصله کمی از این هتل قرار دارد.

رزرو هتل گرند سنتر پوینت هتل ترمینال۲۱ – Grande Centre Point Hotel Terminal21

۲- هتل سیاما سوخوم ویت۲۰ – Syama Sukhumvit 20

هتل سیاما در منطقه خلونگ تویی در بانکوک واقع شده و ۴ ستاره است. این هتل در نزدیک کنوانسیون مجلس بوده و میهمانان بسیاری به آن تردد می‌کنند. این هتل دارای استخر سرپوشیده است و کنار دریا قرار گرفته؛ منظره آن مسافران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

هتل سیاما سوخوم ویت یکی از محبوب ترین هتل های بانکوک
هتل سیاما سوخوم ویت یکی از بهترین هتل های بانکوک

اتاق‌های هتل امکانات متداول هتل های ۴ ستاره را دارد. فرودگاه«سووارنا بهومی» به این هتل نزدیک است که مزیتی برای گردشگران به شمار می رود. این هتل برای دوستداران تفریحات ساحلی جای بسیار مناسبی است و کارکنان آن در هر زمینه بخصوص تفریحات ساحلی به مسافران اطلاعات خوبی می دهند.

رزرو هتل سیاما سوخوم ویت۲۰ – Syama Sukhumvit 20

۳- هتل کانتیننت بانکوک بای کام پازهاسپیتالیتی – The Continent Bangkok by Compass Hospitality

این هتل لوکس و زیبای ۵ ستاره، مناظر طبیعی زیبایی از بانکوک را به نمایش می‌گذارد. هتل زیبای بانکوک برای گردشگران دوستدار جاذبه‌های این شهر انتخاب مناسبی است. این هتل در فاصله کوتاهی از مرکز خرید ترمینال ۲۱ و ایستگاه مترو سوخومیت واقع شده است.

هتل کانتیننت بانکوک یکی از محبوب ترین هتل های بانکوک
هتل کانتیننت بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک

درون اتاق های آن هر روز به یک شکل تزیین می شود و همه امکانات یک هتل خوب و البته گران را داراست. برای رسیدن به قطار آسوکه از این هتل تنها باید دو دقیقه پیاده روی کنید. هتل همچنین به مراکز دیدنی بسیاری از جمله معبد کوه طلایی، استادیوم ملی، گرند پلس و ستون شهر بانکوک نزدیک است.

رزرو هتل کانتیننت بانکوک بای کام پازهاسپیتالیتی – The Continent Bangkok by Compass Hospitality

۴- هتل وستین گرند ساخومویت – The Westin Grande Sukhumvit

این هتل ۵ ستاره نمایشگاه، سینما و مرکز تناسب اندام هم دارد، هتل ساخومویت بانکوک، نزدیک مرکز کنوانسیون ملی قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز است و نمای شهر از آن بسیار زیباست. اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل در اختیار مسافران است و اتاق‌های آن بهترین تجهیزات را دارند.

هتل وستین گرند ساخومویت یکی از محبوب ترین هتل های بانکوک
هتل وستین گرند ساخومویت یکی از بهترین هتل های بانکوک

مرکز سیام پاراژون در نزدیکی هتل گراند سوخومیت، قرار گرفته و فرودگاه « سووارنا بهومی» هم با این هتل فاصله چندانی ندارد. مناظر این شهر از درون این هتل دیدنی است. فاصله هتل تا بسیاری از مراکز دیدنی شهر کم است و وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل در دسترس است.

رزرو هتل وستین گرند ساخومویت – The westin Grand Sukhumvit

کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانکوک:

خرید بلیط هواپیما بانکوک
رزرو بهترین هتل ها در بانکوک

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

معرفی هتل های لوکس بانکوک
 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید