نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین ( ITB Berlin)

0
3759
نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین
نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مارس ۲۰۱۹( ITB Berlin)

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین( ITB Berlin) به عنوان نمایشگاهی پیشرو در صنعت سفر شناخته می شود. نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مهمترین پلت فرم تجاری برای فرصت های گردشگری جهانی است. علاوه بر رضایت بالای بازدیدکنندگان ( بیش از ۹۰%)، در این نمایشگاه شاهد تلاقی عرضه وتقاضا خواهید بود.

با تنوع منحصر به فرد نمایشگاه آی تی بی برلین، این نمایشگاه زنجیره ارزش افزوده گردشگری را به طور کامل پوشش می دهد. در این نمایشگاه بیش از ۱۸۰ کشور حضور دارند.

به علاوه نمایشگاه ITB برلین به بخش های جداگانه ای تقسیم می شود، که هر کدام از این بخش ها بازتابی از مهمترین عناوین جاری هستند. جدا بودن بخش های تولیدی و خدماتی باعث می شود که مسیر خود را به راحتی در این نمایشگاه پیدا کنید.

رزرو آنلاین هتل های لوکس برلین

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین
نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین

در بازار مجازی نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین می توانید به بررسی شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و شبکه شرکت کنندگان بپردازید، با آن ها ارتباط برقرار کنید و قرار ملاقات بگذارید.

خصوصیات نمایشگاه آی تی بی برلین:

  • حضور ۵ قاره در این نمایشگاه
  • حضور بیش از ۱۸۰ کشور
  • ۱۰۰۰ خریدار برتر واجد شرایط
  • ۱۰٫۰۰۰ شرکت کننده
  • ۱۱۰٫۰۰۰ بازدیدکننده تجاری
  • مجموع بازدیدکنندگان ۱۶۰٫۰۰۰ نفر
  • ۱۶۰٫۰۰۰ متر مربع مساحت نمایشگاه

محل برگزاری نمایشگاه: نمایشگاه Messe برلین

تاریخ برگزاری نمایشگاه: از ۶ مارس الی ۱۰ مارس( ۱۵ الی ۱۹ اسفند)

ساعات برگزاری نمایشگاه: ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر

دریافت فایل PDF موقعیت سالن ها و غرفه های نمایشگاه روی نقشه

نمایشگاه Messe برلین
نمایشگاه Messe برلین

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه Messe برلین:

سیستم حمل و نقل عمومی فوق العاده برلین دسترسی به این نمایشگاه و هر نقطه ای دیگر از شهر را بسیار راحت کرده است. سیستم حمل و نقل عمومی گسترده برلین، گزینه های مختلفی برای سفر در این شهر فراهم کرده است.

با قطار:

سفر با قطار به نمایشگاه آی تی بی بسیار سریع و ارزان خواهد بود. نمایشگاه Messe برلین و راه آهن برلین قرارداد مشترکی با یکدیگر دارند که از طریق آن سفر شما به این نمایشگاه بسیار راحت خواهد بود.

هزینه سفر به این نمایشگاه برای یک بلیط تک سفره و از یک نقطه خاص ۵۴ یورو و هزینه سفر برای یک بلیط تک سفره و از تمامی نقاط شهر ۷۴ یورو است.

با ماشین

با ماشین به راحتی می توانید به راحتی از طریق سیستم بزرگراه شهر به تقاطع Autobahn Dreieck Funkturm بروید. خروجی” Messedamm” نمایشگاه دقیقا در این تقاطع قرار دارد.

دریافت فایل PDF موقعیت نمایشگاه در بزرگراه های شهر برلین

وب سایت نمایشگاه ITB برلین

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه

برخی هتل های نزدیک به نمایشگاه آی تی بی برلین

Novum Hotel Kronprinz Berlin

Leonardo Hotel Berlin

Leonardo Hotel Berlin City West

Concorde Hotel am Studio

abba Berlin Hotel

Adrema Hotel

توجه داشته باشید اگر هتل مورد نظر شما در لیست بالا وجود ندارد، می توانید با مراجعه به سایت فلای تودی نسبت به رزرو هتل برلین در هر نقطه ای از برلین و در هر هتلی که مورد علاقه شما است اقدام کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما برلین از هواپیمایی لوفت هانزا آلمان و یا هر هواپیمایی دیگر نیز می توانید از طریق خرید بلیط خارجی در سایت فلای تودی اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید