نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو( MITT)

0
4258
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو – مارس ۲۰۱۹( MITT)

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو( MITT) هر ساله برگزار می شود و یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان است. این نمایشگاه بسیار مورد توجه جامعه گردشگری بین المللی است.

ام آی تی تی مکان ملاقاتی برای کسانی است که در خدمت این صنعت هستند و فرصتی است تا با همکاران و مشتریان این صنعت ارتباطات را گسترده تر کنند. به علاوه، این نمایشگاه به برگزارکنندگان این امکان را می دهد تا نسبت به مقاصد گردشگری آگاهی بیشتری کسب کنند، برنامه های جدید خود را ارائه دهند و درک حقیقی نسبت به بازار سفر روسیه به دست آورند.

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو

نمایشگاه بین المللی گردشگری MITT بزرگترین نمایشگاه این صنعت است که در قالب B2B برگزار می شود. این نمایشگاه بیشترین حجم مخاطب در صنعت گردشگری را از روسیه و سراسر جهان جذب خود می کند. این نمایشگاه یکی از ۵ نمایشگاه بزرگ گردشگری در جهان است و در میان جامعه صنعت گردشگری بین المللی به خوبی شناخته شده است.

این نمایشگاه که از طرف گروه ITE تدارک دیده شده است، در کشورهای روسیه، اوکراین، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه برگزار می شود.

خصوصیات نمایشگاه MITT مسکو:

  • حضور ۲۲٫۷۷۷ بازدیدکننده از ۸۰ منطقه روسیه و ۹۰ کشور خارجی
  • حضور ۱٫۷۹۹ کمپانی عضو
  • حضور ۲۳۹ کشور و منطقه از جهان
  • فضایی به مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع
  • ۷ غرفه و تالار
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو

محل برگزاری نمایشگاه MITT مسکو: نمایشگاه بین المللی مسکو( اِکسپوسنتر)، مرکز شهر مسکو

تاریخ برگزاری نمایشگاه MITT مسکو: از ۱۲ الی ۱۴ مارس ۲۰۱۹( ۲۱ الی ۲۳ اسفند ماه)

ساعات برگزاری نمایشگاه MITT مسکو: ۱۲ و ۱۳ مارس از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰، ۱۴ مارس از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه MITT مسکو:

با مترو:

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این نمایشگاه، ایستگاه Vystavochnaya  از خط Filevskaya  می باشد. فاصله این ایستگاه تا ورودی غربی نمایشگاه ۵۰ متر است.

با اتوبوس:

  • می توانید از ایستگاه مترو Ulitsa 1905 Goda سوار اتوبوس های خط ۱۲، اتوبوس های برقی ۱۸ یا ۵۴ و مینی بوس های ۱۰۰، ۲۸، ۲۵۴،۲۸۳، ۳۱۸ یا ۴۶۱ شوید.
  • می توانید از ایستگاه مترو Krasnopresnenskaya سوار اتوبوس های خط ۱۵۲، ۶۹، ۴ یا ۱۵۲ شوید.
  • می توانید از ایستگاه مترو Kievskaya سوار اتوبوس های خط ۱۵۷، ۷۷، ۲۴۰،۲۰۵، یا ۹۱، اتوبوس های برقی خط ۷ یا ۳۹، و مینی بوس های ۴۷۴، ۵۰۶، ۱۰ یا ۵۴۲ شوید.
  • می توانید از ایستگاه مترو Kutuzovskaya سوار اتوبوس های خط ۱۱۶، ۷۷، ۹۱، ۱۵۷، ۲۰۵، یا ۲۴۰، و یا اتوبوس های برقی ۲، ۷ ، ۳۹ یا ۴۴ شوید.

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه

برخی هتل های نزدیک به نمایشگاه MITT مسکو

Sadovnicheskaya Hotel

Sadovnicheskaya Hotel

Troyka Hotel Moscow

Hotel Shuhov Dacha

Axel Hostel

ICON Hostel

توجه داشته باشید اگر هتل مورد نظر شما در لیست بالا وجود ندارد، می توانید با مراجعه به سایت فلای تودی نسبت به رزرو هتل مسکو در هر نقطه ای از مسکو و در هر هتلی که مورد علاقه شما است اقدام کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما مسکو از هواپیمایی ایرفلوت و یا هر هواپیمایی دیگر نیز می توانید از طریق خرید بلیط خارجی در سایت فلای تودی اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید