سال ۲۰۱۹ را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید

0
3810
هواپیمایی بریتیش ایرویز
هواپیمایی بریتیش ایرویز

۱۹ دلیلی که قانعتان می کند سال ۲۰۱۹ را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید

هواپیمایی بریتیش ایرویز قصد دارد در سال جدید، با ارتقای کیفیت کابین هواپیماهای خود در هر سفر و در هر مسیری، تعداد مسافران خود را افزایش دهد. هدف بریتیش ایرویز این است تا با ۶٫۵ میلیارد پوند سرمایه گذاری و دلایل قانع کننده ای که ارائه می دهد، به این هدف دست پیدا کند.

در ادامه برخی از مهمترین دلایلی که شما را مجاب می کند تا با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید را به اختصار بیان می کنیم. با فلای تودی همراه باشید.

۱٫ فروش ماه ژانویه را از دست ندهید. با خرید بلیط هواپیمای بریتیش ایرویز از تخفیفات ویژه این شرکت هواپیمایی نهایت استفاده را ببرید. همین حالا و قبل از هر کس دیگری دست به کار شوید.

ارزانترین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

هواپیمایی بریتیش ایرویز
هواپیمایی بریتیش ایرویز

۲٫ ارائه مسیرهای جدید در بریتیش ایرویز- مسافران بریتیش ایرویز می توانند در سال جدید، به مسیرهای جدید این شرکت هواپیمایی سفر داشته باشند. از میان مسیرهای جدید می توان به این موارد اشاره کرد: چارلستون، پیتسبرگ، اوساکا، جزیره کرس، لیوبلیانا و مون‌پلیه. بیش از یک دهه است که این هواپیمایی بزرگترین شبکه مسیرهای هوایی را دارد.

۳٫ هواپیماهای جدید بریتیش ایرویز- مسافران در سال نو میلادی می توانند با یکی از هواپیماهای مدرن و مجلل بریتیش ایرویز که امسال وارد ناوگان این شرکت هواپیمایی می شوند، سفر کنند. هواپیماهای فوق العاده A350، بخشی از این هواپیماهای جدید ناوگان بریتیش ایرویز را تشکیل می دهند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

 ناوگان هواپیمایی بریتیش ایرویز
ناوگان هواپیمایی بریتیش ایرویز

۴٫ تا پایان امسال، صندلی های با استانداردهای جهانی و با برند جدید در هواپیماهای A350 و دو هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ رونمایی می شوند.

۵٫ وجود اینترنت وای فای در تمامی پروازهای کوتاه و در اکثر پروازهای بلند بریتیش ایرویز، این امکان را به مسافران می دهد تا روی صندلی هایشان لم بدهند، و از دیدن فیلم و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن در کوتاهترین زمان

 اینترنت وای فای هواپیمایی بریتیش ایرویز
اینترنت وای فای ایرلاین بریتیش ایرویز

۶٫ پروازهای بیزینس کلاس با طراحی و ظاهر جدید. غذاها و تخت خواب های جدید از بهترین طراحان، در پروازهای بیزینس کلاس استفاده شده است.

 بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز
بیزینس کلاس ایرلاین بریتیش ایرویز

۷٫ استفاده از تخت خواب ها و غذاهای جدید در کابین های منحصر به فرد پرمیوم اکونومی کلاس.

۸٫ استراحتگاه های جدید در فرودگاه های سان فرانسیسکو، ژوهانسبورگ، ژنوا و جان اف کندی، برای استراحت و لذت بردن مسافران در پروازی که پیش رو دارند.

۹٫ همکاری گسترده با کترینگ مشهور Do&Co ک پیشتر غذای بخش بیزینس کلاس این ایرلاین را فراهم می کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن ارزانترین قیمت

همکاری Do&Co با هواپیمایی بریتیش ایرویز
همکاری Do&Co با ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۰٫ اختصاص بخش جدیدی برای رزرو بلیط در صفحه اول سایت بریتیش ایرویز، که رزرو بلیط بریتیش ایرویز را بسیار راحت تر کرده است.

۱۱٫ اضافه شدن شرکای جدید به بخش باشگاه اجرایی بریتیش ایرویز، که راه های بیشتری برای جمع آوری پاداش Avios به مشتریان ارائه می دهد.

۱۲٫ استفاده از برچسب های دیجیتال کیف و چمدان، که بریتیش ایرویز نخستین ایرلاین بریتانیایی است که از آن استفاده می کند. در این روش دیگر نیازی به استفاده از برچسب های کاغذی و قدیمی برای نوشتن اطلاعات مسافران نیست.

برچسب های دیجیتال هواپیمایی بریتیش ایرویز
برچسب های دیجیتال ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۳٫ استفاده از کیوسک های سلف سرویس چمدان در ترمینال ۳ فرودگاه Heathrow لندن، که به مسافران، همان خدمات ترمینال ۵ این فرودگاه را ارائه می دهد.

کیوسک های سلف سرویس هواپیمایی بریتیش ایرویز
کیوسک های سلف سرویس ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۴٫ تکنولوژی تشخیص چهره با قابلیت بیشتر در تکنولوژی بیومتریک در فرودگاه Heathrow، Gatwick، london city، فرودگاه جان اف کندی نیویورک، اورلاندو، لوس آنجلس، میامی و بسیاری جاهای دیگر. این سیستم، سوار شدن به هواپیما را سرعت می بخشد و آن را تسهیل می کند. و باعث می شود پروازهای بریتیش ایرویز به موقع و بدون تاخیر انجام شود.

تکنولوژی تشخیص چهره هواپیمایی بریتیش ایرویز
تکنولوژی تشخیص چهره ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۵٫ استفاده از هواپیماهای دوستدار محیط زیست و ماشین های کنترل از راه دور جابجایی هواپیما برای پروازهای طولانی، به منظور ادامه روند وقت شناسی بریتیش ایرویز. تاخیر در پروازهای کوتاه نیز ۷۰ درصد کمتر شده است.

 ماشین های کنترل از راه دور هواپیمایی بریتیش ایرویز
ماشین های کنترل از راه دور ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۶٫ تجهیزات جدید زمستانی- به هواپیمایی بریتیش ایرویز کمک می کند تا بیش از ۳۰۰ هواپیما را در ناوگان خود، در ماه های سخت زمستانی، سریعتر و راحت تر یخ زدایی کند.

۱۷٫ رزرو هتل- سرمایه گذاری در تکنولوژی جدید، این امکان را می دهد تا مسافرانی که به علت اختلال، پرواز خود را از دست داده اند، در هتل اقامت کنند.

رزرو هتل لوکس در لندن

۱۸٫ ارتقای خدمات مشتری- بیش از ۳۰٫۰۰۰ پرسنل آموزش دیده در این ایرلاین مشغول خدمات رسانی به مشتریان هستند. در ترمینال ۵ فرودگاه Heathrow، با آموزش های مجدد، بیش از پیش آماده خدمات رسانی به مشتریان است. از رزرو مجدد گرفته تا به روزسانی ها، دسترسی به استراحتگاه ها، چمدان ها و حمل و نقل و اطلاعات پرواز.

پرسنل هواپیمایی بریتیش ایرویز
پرسنل ایرلاین بریتیش ایرویز

۱۹٫ و در انتها اینکه، حواستان به جشن یکصدمین سال بریتیش ایرویز باشد. امسال بریتیش ایرویز صد ساله می شود و قصد دارد به همین مناسبت جشن بزرگی برپا کند، میراث خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و نگاهی دقیق بر انتظارات مردم از پرواز داشته باشد.

جشن یکصدمین سال بریتیش ایرویز
جشن یکصدمین سال بریتیش ایرویز

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

رزرو آنلاین بلیط هواپیما لندن

رزرو بهترین هتل های لندن

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید