بهترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

2
6119
بهترین ایرلاین‌های جهان در سال 2019
بهترین ایرلاین‌های جهان

بهترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۹ از سوی اسکای ترکس معرفی شدند

در گردهمایی بزرگی که در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ مصادف با ۲۸ خرداد ۹۸ در نمایشگاه هوایی پاریس و با حضور مسئولین ایرلاین‌ها و مدیران برجسته ایرلاین‌های سراسر جهان برگزار شد، بهترین ایرلاین‌های جهان انتخاب شدند که در این میان هواپیمایی قطر در سال ۲۰۱۹ برای پنجمین بار متوالی در صدر جدول بهترین ایرلاین‌های جهان شناخته شد.

بهترین ایرلاین‌های جهان در سال 2019
بهترین ایرلاین‌های جهان

این ایرلاین توانست بیشترین تعداد آرا را از سوی مشتریان و مسافران هوایی به دست بیاورد و جایزه جهانی هواپیمایی ۲۰۱۹ را از آن خود کند. هواپیمایی قطر علاوه بر این جایزه توانست جوایز بهترین کلاس تجاری جهان، بهترین صندلی‌های کلاس تجاری جهانی، و بهترین ایرلاین خاورمیانه را نیز کسب کند. همچنین هواپیمایی سنگاپور با بیشترین تعداد آرا توانست به جایزه بهترین خدمه کابین هواپیما، بهترین فرست کلاس جهان، بهترین صندلی فرست کلاس جهان و بهترین ایرلاین خاورمیانه دست پیدا کند.

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

قطر ایرویز - بهترین ایرلاین جهان
قطر ایرویز برنده جایزه بهترین ایرلاین‌های جهان

مدیر اجرایی هواپیمایی قطر، آقای اکبر الباکر گفت: « خوشحالیم که توانستیم با کسب این ۴ جایزه معتبر از سوی مشتریانمان بهترین شناخته شویم. انتخاب شدن به عنوان ایرلاین سال برای پنجمین بار متوالی دستاوردی برجسته است که ترکیب آن با ۳ جایزه معتبر دیگر از سوی اسکای ترکس( Skytrax)، حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر تیم قطر ایرویز است. مایه افتخار است که نوآوری‌های همیشگی و استانداردهای خدمات هواپیمایی قطر معیارهای این صنعت را تعیین می‌کند. »

اکبر الباکر در سخنرانی بهترین ایرلاین‌های جهان
اکبر الباکر در سخنرانی بهترین ایرلاین‌های جهان

ادوارد پلیستد از اسکای ترکس گفت: «برگزیده شدن به عنوان بهترین ایرلاین جهان تصدیق بزرگی بر استانداردهای قطر ایرویز و نشانه تلاش بی‌وقفه اعضای این ایرلاین برای راضی نگه داشتن مشتریان است. دست یافتن به این افتخار برای پنجمین بار متوالی دستاوردی برجسته است، و ما برای این موفقیت منحصر به فرد به آن‌ها تبریک می‌گوییم. تمامی جوایزی که امروز نصیب ایرلاین‌ها شده است حاصل رای مشتریان است، و تمرکز نظرسنجی سالانه ما بر روی نظر و عقیده گردشگران و مسافران است تا بتوانند در مورد آن دسته از ایرلاین‌هایی که بهترین هستند، انتخاب‌های شخصی خود را داشته باشند.

ما بررسی‌های خود را طبق تعهدی که از سال ۱۹۹۹ به آن پایبند هستیم به صورت ۱۰۰ درصد مستقل و بی‌طرفانه انجام می‌دهیم و جوایز را اهدا می‌کنیم. واضح است که در این میان عده‌ای از مشتریان و مسافران از آرای صادر شده رضایت نداشته باشند، اما کسانی که با نتایج آرا مخالف هستند باید بدانند که تمامی رتبه‌ها و جوایز از سوی مسافران انتخاب شده‌اند و بر طبق اکثریت آرا بوده است.

بهترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۹

قطر ایرویز - بهترین ایرلاین‌های جهان
قطر ایرویز بهترین ایرلاین جهان

۱. قطر ایرویز

۲. هواپیمایی سنگاپور

۳. آنا آل نیپون ایرویز

۴. کاتای پسیفیک

۵. هواپیمایی امارات

۶. اوا ایر

۷. هواپیمایی هاینان

۸. هواپیمایی کانتاس

۹. لوفت هانزا

۱۰. تای ایرویز

 برترین خدمه کابین هواپیما در سال ۲۰۱۹

هواپیمایی سنگاپور - بهترین خدمه کابین هواپیما
هواپیمایی سنگاپور – بهترین ایرلاین‌ های جهان

۱.هواپیمایی سنگاپور

۲. گارودا ایندونزیا

۳. آنا آل نیپون ایرویز

۴٫ تای ایرویز

۵. اوا ایر

۶. کاتای پسیفیک

۷. هاینان ایرلاینز

۸. هواپیمایی ژاپن

۹. قطر ایرویز

۱۰. هواپیمایی چین

برترین ایرلاین‌های ارزان قیمت در سال ۲۰۱۹

ایر ایشیا - برترین ایرلاین‌های ارزان قیمت
ایر ایشیا – بهترین ایرلاین‌ های جهان

۱. ایرایشیا

۲. ایزی جت

۳. هواپیمایی نروژی

۴. ساوت وست ایرلاینز

۵. ایرایشیا ایکس

۶. جت استار ایرویز

۷. وست جت

۸. ایندیگو

۹. رایان ایر

۱۰. یورو وینگز

تمیزترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۹

اوا ایر برنده تمیزترین ایرلاین جهان - بهترین ایرلاین‌های جهان
اوا ایر برنده تمیزترین ایرلاین جهان – بهترین ایرلاین‌های جهان

۱. اوا ایر

۲. هواپیمایی ژاپن

۳. آنا آل نیپون ایرویز

۴. هواپیمایی سنگاپور

۵. آسیانا ایرلاینز

۶. هاینان ایرلاینز

۷. سوئیس اینترنشنال ایرلاینز

۸. کاتای پسیفیک

۹. قطر ایرویز

۱۰. لوفت هانزا

از میان برندگان قابل توجه دیگری که می‌توان در این میان به آن‌ها اشاره کرد هواپیمایی ایرترنست است که توانست به جایزه راحت‌ترین خط هوایی جهان دست پیدا کند. همچنین هواپیمایی آنا آل نیپون جایزه بهترین خدمات هوایی، هواپیمایی نروژی جایزه خط هوایی طولانی مسیر ارزان قیمت، استار الاینس جایزه بهترین اتحادیه هواپیمایی، هواپیمایی فیلیپین جایزه بهبود یافته‌ترین ایرلاین و بانکوک ایرویز جایزه بهترین خط هوایی منطقه‌ای را از آن خود کردند.

مختصری درباره جایزه جهانی ایرلاین‌ها

‌ جایزه جهانی ایرلاین‌ها که امسال نوزدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، جایزه‌ای مستقل و بی‌طرف است که از سال ۱۹۹۹ به بررسی رضایت مشتریان از ایرلاین‌ها در سراسر جهان می‌پردازد. جوایز این سازمان اغلب از سوی رسانه‌های سراسر جهان با عنوان« اسکار صنعت حمل و نقل هوایی» معرفی می‌شوند.

بهترین ایرلاین‌های جهان از سوی اسکای ترکس
بهترین ایرلاین‌های جهان از سوی اسکای ترکس

۲۱٫۶ میلیون نفر مشتری از ۱۰۰ ملیت مختلف در این نظرسنجی شرکت کردند و در نتایج آرا دخیل بودند. در این پیمایش اطلاعات کاربران و IP تمامی آن‌ها بررسی می‌شود تا کاربران تنها یکبار حق رای داشته باشند و کاربران مشکوک از نظرسنجی حذف شوند. بیش از ۳۰۰ ایرلاین در نظرسنجی ۲۰۱۹/ ۲۰۱۸ شرکت داشتند. فرم‌های نظرسنجی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، ژاپنیو چینی تنظیم شده بودند.

این نظرسنجی از تاریخ سپتامبر ۲۰۱۸ تا ماه می ۲۰۱۹ ادامه داشت. در میان فرم‌های نظرسنجی نسبت به سال‌های قبل، فرم‌های چینی و اسپانیایی رشد بیشتری نسبت به سایر فرم‌ها به زبان‌های دیگر داشتند.

2 نظرات

  1. سلام وخسته نباشید.
    من همیشه از فلای تودی بلیط پرواز هایم را تهیه میکنم . از ویژهگیهای فلای تودی
    .ارزانترین قیمت بلیط در مقایسه با مسیر ها و شرایط یکسان پرواز
    . بهترین پشتیبانی.
    .احترام به مشتری و راهنمایی او (مشتری مداری)

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید