بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت

0
2959
بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت
بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت

آکور و بیرو وریتاس برای حمایت از بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت مجوزی را صادر می‌کنند

گروه هتل داری فرانسوی آکور (Accor) و شرکت جهانی بیرو وریتاس (Bureau Veritas) که ارائه دهنده‌ آزمایش، بررسی و صدور گواهینامه است، برای دستیابی به استانداردهای ایمنی مناسب و پروتکل‌های بهداشتی، لیبلی را طراحی کرده‌اند، تا از این طریق امکان بازگشایی هتل‌ها و رستوران‌ها را پس از شیوع ویروس کرونا فراهم کنند.

این لیبل هم صنعت هتلداری و هم صنعت کترینگ را پوشش خواهد داد و استانداردهای بهداشتی را هم در اختیار تمامی هتل‌های Accor  و هم در اختیار دیگر شعب و مستقلات قرار خواهد داد. این پروژه با همکاری پزشکان و اپیدمیولوژیست‌ها به مرحله انجام رسیده و با همکاری روسای Accor و اتحادیه‌های صنفی توسعه پیدا کرده است.

با توجه به اعلام Accor، پروژه مذکور هفته آینده با اتحادیه گردشگری فرانسه ( Alliance France Tourisme) و همچنین با وزارتخانه‌های گردشگری، بهداشت و کار فرانسه به اشتراک گذاشته خواهد شد تا بدین ترتیب آ‌ن‌ها بتوانند فعالانه در این امر مشارکت کنند و به استانداردهای توصیه شده اعتبار ببخشند. سپس طرح‌های مصوب برای کاهش اقداماتی که در جهت قرنطینه صورت گرفته و بازگشت به تجارت هتلداری و رستوران‌داری، به دولتمداران فرانسه و متعاقبا به سراسر اروپا ارسال خواهد شد.

Franck Gervais، مدیر عامل گروه هتل داری فرانسوی آکور اظهار داشت: ” به عنوان پیشرویی اروپایی در صنعت هتلداری، وظیفه ما است که به پیش بینی نیازها بپردازیم و با پایبندی به بالاترین استانداردها، پاسخگوی الزامات ایمنی و سلامت افراد باشیم. خرسندیم که با همکاری شرکت Bureau Veritas پیشگام این جنبش هستیم و در پی توسعه و گسترش آن به تمامی ذینفعان هستیم. ”

Jacques Pommeraud، مدیر عامل شرکت Bureau Veritas نیز افزود: ” با این لیبل، امروز قادر خواهیم بود تا انتظارات جدید جامعه هدف خود را از نظر سلامت و ایمنی شناسایی کنیم. این لیبل در بازگشایی صنعت رستوران و مهمانداری با صلابت مشارکت خواهد کرد. ما مفتخریم تا با شرکت Accor نخست در فرانسه و سپس در تمامی کشورهای اروپایی همکاری داشته باشیم. از آنجاییکه هر شرکتی می‌تواند از Bureau Veritas در خواست صدور گواهینامه بدهد، این دستاورد به نفع تمامی دست اندرکاران این صنعت خواهد بود.

این پروژه شامل یک راهنمای عملی خواهد بود که در اختیار این صنعت قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند توصیه‌های ایمنی و بهداشتی کارشناسان، همانند سازمان بهداشت جهانی را هم در بخش خدمات مهمان‌ها و هم فضاهای کترینگ به کار ببندند. مشتریان اروپایی می‌توانند هتل‌ها و رستوران‌هایی که تحت این لیبل تایید شده‌اند را در وب سایت Bureau Veritas بررسی کنند.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید