آغاز صدور ویزای توریستی دبی

0
3100

کشور زیبای امارات متحده عربی و به‌ خصوص شهر توریستی دبی سالانه از سرتاسر جهان توریست می‌پذیرد. به این دلیل، ویزای دبی یکی از محبوب‌ترین ویزاهای اخذ شده توسط مردم جهان به خصوص هم‌وطنان عزیز کشورمان است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن در جهان این کشور محدودیت‌هایی برای اخذ ویزا به همراه داشت و در نوسانی از منع و صدور ویزا در حرکت بود.

مدتی بود ویزای این کشور برای ایرانیان متقاضی ورود به امارات صادر نمی‌شد که در چندین ماه گذشته با پیگیری‌ مسئولان سفارت و کنسولی جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و دبی این مشکل برطرف شده است و امروز به صورت رسمی اعلام شد که کشور امارات متحده عربی فعالیت خود را در زمینه صدور ویزا آغاز کرده است.

با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات این مژده را به هموطنان عزیز کشور می‌دهیم که ویزای توریستی شهر دبی مجددا صادر می‌شود.

و با آغاز این روند هموطنان عزیز میتوانند با تماس با واحد کارشناسان ویزای فلای تودی به اخذ ویزای توریستی دبی با بهترین قیمت اقدام نمایند.

ثبت درخواست

dubai1

کشور امارات جزو صدر نشینان صنعت گردشگری در جهان است و این خبر خوبی برای طرفداران ایرانی این کشور آفتابی است. با توجه به انواع مختلف ویزای توریستی بسته به مدت اقامت خود یکی از آنها را انتخاب کرده و نسبت به اخذ آن اقدام فرمایید.

ویزاهای توریستی مختلف کشور دبی عبارتند از:

  • ویزای توریستی ۱۴ روزه
  • ویزای توریستی یک ماهه
  • ویزای توریستی یک ماهه چندبار ورود
  • ویزای توریستی سه ماهه
  • ویزای توریستی سه ماهه چند بار ورود

مدارک موردنیاز برای درخواست ویزای دبی:

  1. اسکن از گذرنامه (پاسپورت باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.)
  2. اسکن از شناسنامه (تمام صفحات)
  3. اسکن از کارت ملی جدید (پشت و رو)
  4. تکمیل و امضای قراداد
  5. بیمه اجباری توسط صادر کننده ویزا

شرایط صدور ویزا:

  • روند کاری اخذ ویزا حداقل  ۴ تا ۷ روز کاری است
  • صدور ویزا شامل آقایان مجرد زیر ۵۰ سال نمی‌شود

در حال حاضر شرایط سفر به کشور امارات با ارائه تست PCR قابل انجام است که شرایط آن بسته به هر شرکت هواپیمایی نیازمند بررسی است.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره تماس ۴۲۴۰۵۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۳ در ارتباط باشید.

ثبت درخواست

 

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید