بازدید مجازی موزه های مشهور جهان

0
20662
بازدید مجازی موزه‌ها
بازدید مجازی موزه‌های مشهور جهان

۵ موزه که در دوران کرونا می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید

اگر بهار امسال قصد داشتید از موزه‌های مهم جهان دیدن کنید، اما با وجود کرونا و بسته شدن درهای موزه‌ها به روی گردشگران موفق به انجام این کار نشدید، نگران نباشید، هنوز هم برخی از موزه‌ها دری را برایتان بازگذاشته‌اند. بنابراین هنوز هم می‌توانید به بازدید آن‌ها بروید. اما این بار کمی متفاوت‌تر. این بار این بازدید را به صورت آنلاین تجربه خواهید کرد. در بازدید مجازی موزه ها این شانس را دارید به دیدن موزه‌های مشهوری بروید که بازدید از آن‌ها طی چند ساعت آن هم با فواصل مکانی خیلی دور، در دنیای واقعی ممکن نیست. پس با فلای تودی همراه باشید و سفر مجازی به مشهورترین موزه‌های جهان لذت ببرید.

بازدید مجازی موزه بریتانیا

بازدید مجازی موزه ها
بازدید مجازی موزه ها

کسی را می‌توانید پیدا کنید که تابحال تعریفی از این موزه تحسین برانگیز نشنیده باشد؟ موزه بریتانیا که همانند آهنربایی مغناطیسی گردشگران را جذب خود می‌کند، با کمپانی‌های مشهوری مثل Google Arts & Culture و ۲۰۰۰ نهاد پیشرو دیگری که تورهای تعاملی برگزار می‌کنند، همکاری می‌کند.

پس همین حالا سفری لذتبخش به موزه بریتانیا را فقط با کلیک بر روی لینک زیر تجربه کنید.

بازدید مجازی موزه بریتانیا

بازدید مجازی موزه ملی آمستردام

بازدید مجازی موزه ها
بازدید مجازی موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام (Rijksmuseum) که بزرگ‌ترین موزه هلند و یکی از غنی‌ترین موزه‌های اروپا است، به موزه امپراتوری و موزه رایکس نیز شهرت دارد. این موزه زیبا، مجموعه‌ای کامل از آثار هنری و شاهکارهایی از عصر طلایی هلند است. اگرچه این موزه نیز مانند بسیاری از موزه‌های مشهور دیگر در سراسر جهان درهای خود را تا اول ماه جون به روی عموم بسته است، ابتکار آنلاین موزه ملی آمستردام این امکان را برای تمامی افراد به وجود آورده تا از خانه به بازدید این موزه بپردازند. گوگل هم در این ابتکار آنلاین مشارکت کرده و با به نمایش گذاشتن آثار موزه ملی آمستردام این شانس را به شما می‌دهد تا با آثار متنوع موزه تعامل برقرار کنید، درباره تاریخچه آن‌ها بخوانید و نمایی نزدیک از آثار گرانبهای این موزه داشته باشید.

در بازدید از موزه امپراطوری آمستردام، بازدید اثر معروف نقاشی Rembrandt’s The Nightwatch and Vermeer’s The Milkmaid که رامبراند نقاش مشهور هلندی خالق آن است را فراموش نکنید.

بازدید مجازی موزه ملی آمستردام

بازدید مجازی موزه لوور پاریس

بازدید مجازی موزه ها
بازدید مجازی موزه لوور پاریس

مشهورترین و بزرگ‌ترین موزه پاریس، که هرم شیشه‌ای و دوست داشتنی‌اش، بیش از هر چیزی در آن خودنمایی می‌کند هم، با شیوع کرونا درهای خود را به روی گردشگرانی که از سراسر جهان برای بازدید از گنجینه‌های آن می‌آمدند، بسته است. اما هنوز هم می‌توانید با خرید بلیط هواپیما پاریس توری مجازی مهمان موزه لوور پاریس باشید و از عتیقه‌های مصری، گالری آپولون و دیگر آثار ارزشمند این موزه دیدن کنید.

بازدید مجازی موزه لوور پاریس

بازدید مجازی موزه گوگنهایم نیویورک

بازدید مجازی موزه ها
بازدید مجازی موزه گوگنهایم نیویورک

موزه گوگنهایم از موزه‌های مشهور نیویورک است. این موزه که معماری خاصی دارد توسط معمار بزرگ امریکایی فرانک لوید رایت طراحی شده است. جلال آل احمد هم در بازدیدی که از این موزه داشته از آن بسیار تعریف کرده است. با وجودیکه موزه گوگنهایم هم به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی بسته است، اما این موزه نیز این امکان را فراهم کرده است تا همه بتوانند از سراسر جهان و از خانه‌هایشان از آن دیدن کنند و یا تنها از دیدن معماری بی‌نظیر این موزه لذت ببرند.

بازدید مجازی گالری اوفیتزی فلورانس

بازدید مجازی موزه ها
بازدید مجازی گالری اوفیتزی فلورانس

گالری اوفیتزی که در فلورانس ایتالیا واقع شده یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین موزه‌های هنر اروپا و جهان است. چهار نمایشگاه این گالری به طور کلی نمایانگر آثار هنری بر جای مانده از دوران خاندان مدیچی در ساختمانی قرون وسطایی است.

با تور مجازی گالری اوفیتزی می‌توانید نمایی نزدیک به نقاشی‌ها و جزئیات مهم آن‌ها داشته باشید و بازید از این گالری را به گونه‌ای متفاوت تجربه کنید.

بازدید مجازی گالری اوفیتزی فلورانس

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید