سفر مجازی در روزهای قرنطینه

2
17446
سفر مجازی
سفر مجازی در روزهای قرنطینه

به جای سفر واقعی از سفر مجازی در قرنطینه لذت ببرید

در این روزهای کرونایی که بیشتر پروازهای جهان کنسل شده، تعطیلات به تعویق افتاده، برنامه‌های کشتی‌های کروز تغییر کرده و مردم در قرنطینه به سر می‌برند قطعا نمی‌توانید خانه‌هایتان را ترک کنید و از سفر و تفریح واقعی لذت ببرید. اما در خانه ماندن به این معنی نیست که نتوانید به مقصدهای جدید سفر کنید و دست به کشف و ماجراجویی جهان بزنید. حتما فکر می‌کنید که در این شرایط چطور ممکن است به سراسر جهان سفر کنید؟ راه حل خیلی ساده است. کافی است به اینترنت و رایانه شخصی دسترسی داشته باشید و لذت سفر مجازی در روزهای قرنطینه را از پشت دستگاه کامپیوتر و یا گوشی‌های هوشمند خود شروع کنید.

هتل‌ها، موزه‌ها، تئاترها و جاذبه‌های محبوب گردشگری لذت سفری مجازی به سراسر جهان را برای شما فراهم می‌کنند. پس روی کاناپه منزل خود لم بدهید و با فلای تودی سفری مجازی به سراسر دنیا داشته باشید.

بدون اینکه عرق بریزید به مصر سفر کنید

سفر مجازی به مصر
سفر مجازی به مصر

سفر مجازی مصر از تمامی گردشگران دعوت می‌کند تا به تماشای آرامگاه ملکه مره‌سانخ سوم که قدمت آن مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش است، آرامگاه منا، کنیسه بن عزرا، صومعه سرخ، مسجد سلطان برقوق و دیگر جاذبه‌های زیبای مصر در نمایی سه بعدی بنشینید.

با سفر مجازی جشن هانامی شکوفه‌های بهاری گیلاس را به خانه‌هایتان بیاورید

سفر مجازی جشن هانامی
سفر مجازی جشن هانامی

بهار بهترین فصل برای سفر گردشگران به ژاپن است تا از تماشای شکوفه‌های گیلاس لذت ببرند و هر سال گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای دیدن شکوفه‌های ساکورا به ژاپن سفر می‌کنند. اما امسال برگزاری جشن هانامی قطعا متفاوت خواهد بود. دولت ژاپن نیز مردم را تشویق می‌کند تا امسال شکوفه‌های گیلاس را به صورت مجازی به خانه‌های خود بیاورند. خوشبختانه ویدئوهای زیادی در اینترنت یافت می‌شوند که به صورت ۳۶۰ درجه جشن شکوفه‌های گیلاس را در سراسر ژاپن به نمایش می‌گذارند.

با سفر مجازی باغ گل‌های لاله هلند به استقبال بهار بروید

سفر مجازی به باغ اروپایی کوکنهوف
سفر مجازی به باغ اروپایی کوکنهوف

متاسفانه این روزها بر خلاف هر سال باغ اروپایی کوکنهوف که یکی از زیباترین پارک‌های اروپا است و از ماه مارچ تا می گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کردند با شیوع کرونا درهای خود را به روی عموم بسته است. اما خوشبختانه این امکان را برای دوستداران سفر و گردشگری فراهم کرده تا از طریق سفر مجازی و به صورت آنلاین به دیدن این باغ پر از گل‌های لاله بنشینند. برای بازدید از باغ کوکنهوف کافی است که کامپیوتر خود را روشن کنید، به لیسه سفر کنید و از تماشای لاله‌های درخشان در بزرگترین باغ لاله جهان لذت ببرید.

به سرزمینی سفر کنید که بر اساس افسانه‌ها زمانی غول‌ها در آن پرسه می‌زدند

سفر مجازی به گذرگاه ساحلی جاینت
سفر مجازی به گذرگاه ساحلی جاینت

بر اساس افسانه‌ها، گذرگاه ساحلی جاینت مکانی بوده است که در آن دو غول می‌توانستند همدیگر را ببینند و یا با هم مبارزه کنند. گذرگاه ساحلی جاینت یکی از برترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایرلند است. با سفر مجازی Giants Causeway بازدیدکنندگان می‌توانند به تماشای ستون‌های زیبای سواحل ایرلند بنشینند و با نمایش ۳۶۰ درجه و افکت‌های صوتی، طبیعت زیبای آن را از نزدیک لمس کنند.

به تماشای زنده شفق قطبی بنشینید

سفر مجازی به چرچیل کانادا
سفر مجازی به چرچیل کانادا

شفق قطبی پدیده‌ای جوی و بسیار زیبا در کره زمین با ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان هنگام شب است. بهترین زمان برای تماشای شفق قطبی اواخر زمستان و اوایل بهار است. در حال حاضر که امکان سفر به چرچیل کانادا برای تماشای این پدیده زیبا وجود ندارد می‌توانید از اتاق خوابتان به صورت زنده نظاره‌ گر این پدیده طبیعی نادر باشید.

از تفریح در دیزنی لند لذت ببرید

سفر مجازی به دیزنی لند
سفر مجازی به دیزنی لند

با وجودیکه به دلیل کرونا پارک‌های موضوعی دیزنی به طور موقت بسته شده‌اند، اما همچنان می‌توانید از تفریحات این سرزمین سراسر شادی و هیجان لذت ببرید. برای اینکار نیازی به خرید بلیط دیزنی لند ندارید. فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید تا تفریح مجازی در دیزنی لند را تجربه کنید.

با اینترنت در موزه لوور پاریس قدم بزنید

سفر مجازی به موزه لوور پاریس
سفر مجازی به موزه لوور پاریس

موزه لوور پاریس یکی از مشهورترین موزه‌های جهان است که حتما در مورد آن شنیده‌اید. حالا که موزه لوور با شیوع کرونا بسته شده است این شانس را دارید تا به صورت آنلاین از این موزه دیدن کنید. وب سایت موزه لوور پاریس این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در این روزهای کرونایی نظاره گر گنجینه‌های این موزه مشهور در دنیا باشید.

با سفر مجازی پارک ملی حفره‌های کارلزبد به اعماق غار سفر کنید

سفر مجازی پارک ملی حفره‌های کارلزبد
سفر مجازی پارک ملی حفره‌های کارلزبد

پارک ملی حفره‌های کارلزبد در ایالت نیومکزیکو امریکا یکی از میراث‌های جهانی یونسکو محسوب می‌شود و شهرت آن بیشتر به دلیل وجود غار زیرزمینی مشهور آن است. با سفر مجازی پارک ملی کارلزبد می‌توانید به این غار هیجان انگیز سفر کنید.

سفر مجازی تاج محل را از قلم نیندازید

سفر مجازی تاج محل
سفر مجازی تاج محل

برای بازدید از تاج محل کافی است که سری به Google Earth بزنید و یکی از میلیون‌ها نفری باشید که هر سال از این کاخ زیبا دیدن می‌کنند.

همراه فضانوردان به فضا سفر کنید

سفر مجازی به فضا
سفر مجازی به فضا

با سفر مجازی و ۳۶۰ درجه از خانه، خود را برای سفر به فضا با فضانوردان آماده کنید. با این فیلم که برای اولین بار به صورت ۳D از فضا گرفته شده، می‌توانید به فضا قدم بگذارید و آن را از زاویه‌ای دیگر نگاه کنید.

از خانه‌تان به تماشای آسمان پرستاره کویر نامیب بنشینید

سفر مجازی به کویر نامیب
سفر مجازی به کویر نامیب

کویر نامیب که بیابانی ساحلی در جنوب آفریقا است با ۳۱۰۰۰ مایل مربع مساحت، قطعا برای کویر دوستان منظره‌ای بسیار زیبا برای تماشا و لذت بردن از کویر خلق می‌کند. اگر شما هم به آسمان پرستاره کویر علاقه دارید و یا دوست دارید از آسمان و از داخل هلی کوپتر به کویر نامیب نگاه کنید با سفر مجازی کویر نامیب این کار برای شما بسیار آسان است.

2 نظرات

    • سلام،
      دوست عزیز تمامی لینک‌ها درست و بدون مشکل هستند، اما برای باز کردن بعضی‌ها باید از فیلترشکن استفاده کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید