بازدید از اکسپو ۲۰۲۰ با نرخ ویژه

0
2309
هواپیمایی امارات اکسپو ۲۰۲۰
هواپیمایی امارات اکسپو ۲۰۲۰

نرخ های ویژه هواپیمایی امارات در زمان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی

اکسپو ۲۰۲۰ دبی، بزرگترین گردهمایی سال است که از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. اکسپو از دیرباز اهمیت زیادی در دنیا داشته و عنوان المپیک فرهنگی و سومین رویداد مهم جهان را به خود اختصاص داده است.  بسیاری از گردشگران، تجار و مدیران کسب و کارها در مدت برگزاری این نمایشگاه راهی دبی می‌شوند تا بازدید از این گردهمایی بزرگ را از دست ندهند. هواپیمایی امارات نرخ‌های ویژه‌ای را برای سفر به دبی در زمان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در نظر گرفته است و پیشنهادات ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بزرگ دارد.

خرید بلیط هواپیما دبی

تخفیف سفر به دبی در زمان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰

هواپیمایی امارات در اکسپو دبی
هواپیمایی امارات در اکسپو دبی

هواپیمایی امارات برای کاهش هزینه‌های سفر به دبی در زمان اکسپو ۲۰۲۰، رزرو‌های زودهنگام‌ را تحت عنوان «ارلی‌برد اکسپو ۲۰۲۰ دبی» (Early Bird Expo 2020 Dubai) در نظر گرفته است. بر اساس این طرح، برای کسانی که بلیط هواپیمای خود به مقصد دبی را از تاریخ ۲۸ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۶ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰) تهیه کنند و تاریخ پرواز آن‌ها بین ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۶ مهر ۱۴۰۰) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) باشد، تا  ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

هدایای ویژه هواپیمایی امارات برای مسافران دبی در زمان اکسپو ۲۰۲۰

قیمت بلیط‌های اکونومی از ۳۹۰ دلار و بلیط‌های بیزینس کلاس از ۱۲۸۰ دلار شروع می‌شود و فروش آن‌ها با شرایط ویژه زیر صورت می‌گیرد:

  • ارائه بلیط ورودی رایگان بازدید از اکسپو ۲۰۲۰ دبی به ازای هر بلیط
  • شامل ۲ سال اعتبار بلیط ،تغییر تاریخ ، استرداد و No-show بدون جریمه برای سفر تا بازه زمانی ۳۱ می ۲۰۲۲
  •   دریافت یک امتیاز اسکای‌واردز مایل (Skywards Mile) به ازای هر یک دقیقه حضور در دبی
  • دریافت تخفیف ویژه برای ۴۵۰ مکان دیدنی، فروشگاه و رستوران با ارائه کارت پرواز

با مراجعه به مطلب راهنمای کامل نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در فلای تودی می‌توانید هر آنچه لازم است را در مورد این نمایشگاه بدانید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید