نمایشگاه مد و پوشاک میلان | theonemilano از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. اگر فعال صنعت مد هستید و می‌خواهید درباره آخرین دستاوردهای این صنعت بدانید، نمایشگاه مد میلان می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه با مجله گردشگری فلای تودی قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به این نمایشگاه و جزئیات برگزاری آن بیندازیم.

نمایشگاه مد و پوشاک میلان

نمایشگاه مد و پوشاک میلان مهم‌ترین نمایشگاه مد در میلان به حساب می‌آید. این نمایشگاه با موضوع پوشاک بانوان و تاکید ویژه بر مد ایتالیایی، هر ساله با هدف هم‌افزایی دانش فعالان در این رشته و نمایش آخرین نوآوری‌ها، طرح‌ها و دستاوردها با حضور صدها شرکت‌کننده در شهر میلان برگزار می‌شود.

تاریخچه شکل گیری نمایشگاه مد و پوشاک میلان

به طور خلاصه اگر بخواهیم از تاریخچه این نمایشگاه بگوییم باید به سال ۱۹۹۶ بازگردیم؛ زمانی که انجمن خز و چرم ایتالیا برای نخستین بار نمایشگاهی را برای سازماندهی بیشتر فعالیت‌های این حوزه، در صنعت مد راه اندازی کرد. به مرور و با گذشت زمان، سازمان‌ها و انجمن‌های دیگری نیز به این رویداد پیوستند چرا که زمینه مناسبی برای همکاری و توسعه بیشتر هر یک از آن‌ها را فراهم می‌کرد.

تاریخچه نمایشگاه مد و پوشاک

انجمن‌هایی که به مرور به این نمایشگاه پیوستند و فعالیت صنایع خود را در آن به نمایش گذاشتند، تولیدکنندگان کفش، تولیدکنندگان کالاهای چرمی، تولیدکنندگان کالاهای نوری، دباغ‌ها، طلا فروشان، نقره سازان و تولیدکنندگان جواهرات بودند. این روند تا سال ۲۰۱۶ با گسترش دسته بندی محصولات صنعت مد و رشد روز افزون فعالین این صنعت ادامه یافت تا نهایتا در این سال، شکل جدیدی از برگزاری این نمایشگاه با نام فعلی آن پایه گذاری شد.

فعالیت‌ها و تجربه دوره‌های پیشین

نمایشگاه مد و پوشاک میلان به عنوان یک جایگاه تجاری بین‌المللی، همواره برندهای معتبر، خریداران، مطبوعات تخصصی و برگزار کنندگان سمینار در این حوزه را گرد هم جمع می‌کند تا بتوانند در یک فضای تجاری B2B از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند، همکاری‌های جدید را پایه گذاری کرده و به تجارت بپردازند.

نمایشگاه مد و پوشاک میلان

تا کنون اهدافی که از نمایشگاه مد و پوشاک میلان در ذهن برگزار کنندگان بوده، به خوبی محقق شده است تا جایی که در دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه، در مجموع ۴۰۶۰ بازدیدکننده برجسته، طی سه روز از ۱۶۰ مجموعه این نمایشگاه بازدید کردند که در این میان حدود ۲۲ درصد از آن‌ها، بازدیدکنندگان خارجی بودند.

تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه به طور متوسط سالانه ۸ درصد افزایش می‌یابد و این موضوع، مهر تاییدی بر این امر است که زمانبندی برگزاری آن بسیار مناسب بوده و مسئولین برگزاری توانسته‌اند به خوبی از عهده مدیریت این رویداد برآیند.

مزایای شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه مد و پوشاک میلان چه به عنوان غرفه‌دار و چه به عنوان بازدیدکننده مزایای فراوانی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. اگر به عنوان بازدیدکننده به این نمایشگاه بروید بد نیست بدانید:

-این نمایشگاه تنها نمایشگاه با مجموعه‌های مد فوق‌العاده مدرن است

-در نمایشگاه مد و پوشاک میلان ترکیب کاملی از محصولات، از پوشاک نساجی، چرمی و خز گرفته تا لباس بافتنی، لوازم جانبی و جواهرات، در یک مکان واحد، گرد هم آمده‌اند

-این نمایشگاه در مرکز میلان، در نزدیکی مغازه‌ها و نمایشگاه‌ها قرار دارد و به شما فرصت دیدار از  شهر مد، طراحی و فرهنگ را ارائه می‌دهد

غرفه نمایشگاه

اما اگر بخواهید در این نمایشگاه غرفه‌ای داشته باشید هم، از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهید شد که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت

-تیمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا حضورتان در این نمایشگاه را تبلیغ کند

-دعوتنامه تکمیلی برای غرفه داران به صورت چاپی یا الکترونیکی آماده خواهد شد، که در نهایت برای خرده فروش‌ها ارسال می‌شود

-این امکان را دارید که نام ۱۰ خرده فروش که مایلید بیشتر با آن‌ها کار کنید را اعلام کنید تا برگزار کنندگان ترتیبی دهند که آن‌ها از نمایشگاه بازدید کنند

-تبلیغ نمایشگاه در وب سایت رسمی و تمامی شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر خواهد شد.

محل برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک میلان

این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano که در شهر Rho و نزدیکی میلان قرار دارد، برگزار می‌شود.

آدرس نمایشگاه مد و پوشاک میلان روی نقشه گوگل

کسب و کار خود را ارتقا دهید!

برای شرکت در این نمایشگاه در قدم اول کافی است در وب‌سایت رسمی نمایشگاه ثبت نام کنید، تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. سپس باید خرید بلیط هواپیما میلان را انجام دهید و باید توجه داشته باشید که پرواز مستقیمی به میلان وجود ندارد و پس از دو توقف در شهرهای دیگر به میلان خواهید رسید. در قدم آخر باید امور مربوط به رزرو هتل خود را انجام دهید، می‌توانید هتل های میلان را با بهترین قیمت در فلای تودی رزرو کنید.

لازم به ذکر است سفر به ایتالیا نیازمند داشتن ویزای این کشور است و از آن جایی که پروسه دریافت ویزا کمی زمانبر خواهد بود، بهتر است در اولین فرصت نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید