نمایشگاه صنایع غذایی مسکو | WorldFood Moscow یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی فصل پاییز است که طی سه روز بین تاریخ ۲۰ تا ۲۳ سپتامبر – ۲۹ شهریور الی ۱ مهر- در پایتخت روسیه برگزار می‌شود. با ما در مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره شرکت در این نمایشگاه و همچنین بازدید از آن کسب کنید.

چرا در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو شرکت کنیم؟

در سال ۲۰۲۲ سی و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی در مسکو برگزار می‌شود. این بدین معناست که این نمایشگاه بین برترین‌های این صنعت و تمامی کسب و کارها و شبکه‌های مرتبط با آن کاملا شناخته شده است. بنابراین با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید:

  • با تولیدکنندگان و پیشگامان مواد غذایی از ۲۳ کشور مختلف آشنا شوید.
  • در بین اولین نفراتی باشید که درباره محصولات جدید در صنعت غذایی اطلاعات کسب می‌کنید.
  • محصولات و خدمات را در دسته‌بندی‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین را بیابید.
  • شرکای جدیدی برای کسب و کار خود بیابید که راه را برای صادرات و گسترش کسب و کارتان باز می‌کنند.
  • قراردادهایی با تولیدکنندگان خارجی در زمینه تولید مواد غذایی ببندید.
  • درباره ترندهای بازار مواد غذایی اطلاعات کسب کنید و در برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی که در طول نمایشگاه برگزار می‌شوند، شرکت کنید.  
  • در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو بیش از ۱۶۰۰۰ بازدیدکننده حضور دارد. حضور در این نمایشگاه، کسب و کار و نام شما را در معرض دید افراد زیادی از سراسر جهان قرار می‌دهد.
نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

بخش‌های مختلف نمایشگاه صنایع غذایی مسکو | WorldFood Moscow

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو تولیدکنندگان محصولات غذایی در ۱۶ بخش مختلف را یکجا جمع می‌کند. از بخش‌‌های مختلف نمایشگاه می‌توان به مواد غذایی دریایی، لبنیات و پنیر، گوشت، تخم مرغ، مواد غذایی یخ زده و فرآوری شده، مواد غذایی ارگانیک و سلامت، سبزیجات و میوه، تولیدات مختلف روغن، سس، غلات، مواد تهیه نانو شیرینی، چای و قهوه، نوشیدنی‌های حلال، و ادویه‌جات اشاره کرد. بنابراین اگر در هر یک از این زمینه‌ها صاحب کسب و کار هستید، می‌توانید به عنوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشید.

در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان بسیاری، چه در زمینه تولید و چه فروش، از ۲۳ کشور خارجی و ۵۲ استان روسیه حضور دارند. بنابراین فضای وسیعی برای رشد و شناساندن کسب و کارتان خواهد بود.  

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

برنامه‌ های نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

در طول برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی مسکو برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود. برخی از مهمترین برنامه‌های این نمایشگاه عبارتند از:

  • ۱۶ کنفرانس که در زمینه سرمایه گذاری در صنعت غذا، راه اندازی کسب و کار در این حوزه و موارد دیگر برگزار می‌شود.
  • ۱۱۶ سخنران که شرکت‌های پیشرو در زمینه فروش مواد غذایی روسیه را معرفی می‌کنند. در میان این افراد مدیران و مجریان برندهای مطرح مواد غذایی نیز حضور دارند.
  • سالانه بیش از ۱۶۰۰ نفر در این رویدادها و کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند و درباره استراتژی‌های رشد در این فیلد اطلاعات کسب کرده و از تجربیات سایرین برای بهبود کسب و کار خود استفاده می‌کنند.
نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

محل برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی مسکو کجاست؟

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو در مرکز نمایشگاه‌ های جهانی کروکوس مسکو (Crocus Expo) برگزار می‌شود. کروکوس اکسپو یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی جهان است که شامل چندین سالن کنفرانس و نمایشگاهی مجزا، پارکینگ سرپوشیده و روباز می‌شود. همچنین برای کسانی که می‌خواهند فقط جهت حضور در نمایشگاه به مسکو سفر کنند یک هتل سه ستاره با نام هتل آکواریوم (Aquarium Hotel) با ۲۲۵ اتاق وجود دارد.

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

این مرکز نمایشگاهی سالانه بیش از ۳۵۰ رویداد و نمایشگاه را برگزار می‌کند و بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده در سال از این مرکز نمایشگاهی دیدن می‌کنند. کروکوس اکسپو از مرکز شهر مسکو ۲۴ کیلومتر فاصله دارد که این مسیر با خودرو ۴۰ دقیقه‌ای طی می‌شود. هرچند در نزدیکی نمایشگاه چندین هتل وجود دارد که علاقمندان به حضور در نمایشگاه، چه به عنوان شرکت‌کننده چه بازدیدکننده، می‌توانند در هر یک از این هتل های مسکو اقامت کنند.

آدرس نمایشگاه صنایع غذایی مسکو نقشه گوگل

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه‌های مختلف بین المللی راهی است برای برقراری ارتباط با نامداران صنعتی که در آن فعالیت دارید. علاوه بر اینها، حضور در نمایشگاه‌ها شما را به افراد بیشتری معرفی می‌کند. اگر در زمینه تولید یا فروش مواد غذایی فعالیت دارید، حضور در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو، حتی بعنوان بازدیدکننده، می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید بلیط هواپیما مسکو و رزرو هتل با بهترین قیمت از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید