هتل های نزدیک به اکسپو دبی ۲۰۲۰ | ۱۱ هتل با دسترسی عالی

0
4954
هتل های نزدیک به اکسپو دبی ۲۰۲۰
هتل های نزدیک به اکسپو دبی ۲۰۲۰

نمایشگاه بزرگ اکسپو در سال ۲۰۲۰ با ظهور ناگهانی ویروس کووید-۱۹ دچار وقفه شد و اکنون در سال ۲۰۲۱ در دبی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بین المللی برای به نمایش گذاشتن فرهنگ ملل‌های مختلف ترتیب داده شده است. در واقع با سر زدن به غرفه‌های این نمایشگاه می‌توان به کشورهای مختلف جهان سر زد. به همین دلیل بسیاری از مسافران علاقه‌مند هستند در نزدیکی نمایشگاه اکسپو اقامت داشته باشند تا دسترسی راحت‌تری به آن پیدا کنند. پس اگر قصد مسافرت به دبی و دیدن این نمایشگاه را دارید با هتل های نزدیک نمایشگاه دبی ۲۰۲۰ آشنا شوید.

هتل راو اکسپو (Rove Expo 2020)

هتل راو اکسپو یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه اکسپو است و تنها ۹ دقیقه پیاده با این نمایشگاه فاصله دارد. در هتل Rove Expo کشیدن سیگار آزاد است. رستوران‌ها، استخر رو باز و سالن‌های بار آن برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. ۳۳۱ اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی آنها عایق صدا هستند و هرکدام وای فای رایگان و مینی بار دارند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به تلویزیون‌های کابلی ۴۸ اینچی، کتری برقی، چای کیسه‌ای رایگان، سشوار، دوش و قهوه‌ فوری اشاره کرد.

هتل راو اکسپو

هتل وان پرفکت دی (One perfect day)

هتل وان پرفکت دی یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است که با ۱۳ دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید خود را به این نمایشگاه برسانید. این هتل برای ورزشکاران نیز امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از استخر روباز، پارکینگ رایگان و اتاقی با امکانات کامل استفاده کنند. این هتل آپارتمان تمامی لوازم وامکانات آشپزی را در اختیار مهمانان قرار می‌هد. مهمانان هتل وان پرفکت دی می‌توانند از امکانات دیگر این هتل مانند تلویزیون کابلی، ماشین لباسشویی، کتری برقی، سشوار، اتو، میز اتو، لوازم آرایشی رایگان استفاده کنند.

هتل وان پرفکت دی

هتل فورچون پارک (Fortune Park Hotel)

هتل فورچون پارک یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است که فاصله ۱۳ دقیقه‌ای این هتل با نمایشگاه اکسپو دلیل مناسبی برای اقامت در آن می‌تواند باشد. بسیاری از مهمانان این هتل را بسیار مناسب خانواده‌ها دانسته‌اند. هتل فورچون پارک ۱۱۴ اتاق دارد که تهویه مطبوع آن برای مهمانان بسیار دلپذیر است. این هتل دو رستوران دارد. خستگی از تن مسافران با باشگاه سلامتی و استخر روباز این هتل از تن رهانیده می‌شود. تخت‌های هتل فورچون از جنس فوم مموری هستند و ملحفه‌های پنبه‌ای و درجه یک خوابی آرام را برای مسافران رقم می‌زنند.

هتل فورچون پارک

حتی مسافران می‌توانند از داخل منو بالش موردنظر خود را انتخاب کنند. از دیگر امکانات هتل فورچون می‌توان به سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تلویزیونLED، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان‌، بطری‌ آب رایگان، قهوه و چای ساز، و میز اتو اشاره کرد. روزانه اتاق‌های هتل نظافت کامل می‌شوند. همچنین مهمانان می‌توانند از خدمات آبگرم مانند ماساژ بافت عمیق، ماساژ سنگ داغ، ماساژ ورزشی و ماساژ سوئدی بهره‌مند شوند.

هتل ماریوت (Marriott Executive Apartments Green Community)

یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه اکسپو دبی، هتل ماریوت است که تنها با ۱۲ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از این هتل به نمایشگاه اکسپو برسانید. دریاچه‌ای روبه روی هتل قرار دارد که آن را به مرکز خریدی متصل می‌‌کند. هتل ماریووت ۴ رستوران دارد که سالن بار، کافی شاپ، کافه و خدمات اتاق آنها ۲۴ ساعته هستند. هتل ماریووت جزو هتل‌ آپارتمان‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل امکاناتی مانند یخچال، مایکروویو، تلویزیون کابلی و وسایل آشپزخانه به صورت کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌‌های این هتل به بالکن و منظره‌ی دبی باز می‌شود. کودکان در این هتل نیز می‌توانند از استخر کودکان استفاده کنند. البته مسافران درنظر داشته باشند که هزنیه فعالیت‌های تفریحی بعهده مسافر خواهد بود. این هتل جزو بهترین هتل های دبی هم محسوب می‌شود.

هتل ماریوت

هتل بولو ویلا (The Blue Villa)

با ۱۳ دقیقه رانندگی از هتل لوکس ۷۵۰ متری The Blue Villa به نمایشگاه اکسپو بروید. اگر می‌خواهید اوقات منحصربفردی را در دبی داشته باشید، هتل لاکچری ویلای آبی را حتما امتحان کنید. در اتاق‌های هتل امکانات کاملی مانند یخچال‌های بزرگ، اجاق گاز، مایکروویو، میز ناهارخوری، تلویزیون ۵۵ اینچی، تخت خواب‌های درجه یک، لوازم آرایشی رایگان و سشوار موجود است. مسافران می‌توانند از خدمات اختصاصی در این هتل برخوردار شوند. سیگار کشیدن در این هتل آزاد و پارکینگ رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این هتل لاکچری می‌توان به اینترنت رایگان، قهوه و چای ساز رایگان و استخر کودکان اشاره کرد.

هتل بولو ویلا
Link 8راهنمای کامل نمایشکاه اکسپو دبی ۲۰۲۰

هتل  ایمپکیبل (Impeccable 5 Beds Villa in Dubai)

علاقمندان به نمایشگاه اکسپو می‌توانند در هتل فوق‌العاده پنج تخته ویلایی ساکن شوند که تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی به نمایشگاه دسترسی پیدا خواهند کرد. باید گفت این هتل جزو هتل‌های پر زرق و برق دبی محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل دارای یخچال، اجاق گاز، کتری، توستر، فریزر، ماشین ظرفشویی و مایکروویو هستند.

این هتل ویلایی ۵ اتاق خواب دارد که ۱۱ مسافر می‌توانند اوقات راحتی را در آن بگذرانند. استفاده از سیگار در این هتل آزاد نیست. مسافران می‌توانند در هر اتاق از لباسشویی، خشک‌کن  و سشوار استفاده کنند. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است.  هتل ویلایی ۵ تخته یکی از ۱۱ هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو ۲۰۲۰ است.

هتل مایسان (Maisan Hotel)

هتل مایسان با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰، ۱۱ دقیقه فاصله دارد. هتل مایسان ۲۵۳ اتاق دارد و در هر اتاق می‌توان از امکاناتی مانند قهوه ساز، بطری آب رایگان، تلویزیون هوشمند کابلی، لوازم آرایشی رایگان و دوش حمام استفاده کرد. سرویس اتاق‌ها ۲۴ ساعته است. همچنین مسافران می‌توانند از امکانات تفریحی استخر روباز و باشگاه سلامتی استفاده کنند.

هتل مایسان

هتل پریمیر این دبی ( Premier Inn Dubai Investment Park)

با ۱۲ دقیقه رانندگی به نمایشگاه اکسپو و با ۱۸ دقیقه رانندگی به محوطه اطراف نمایشگاه می‌توانید دسترسی پیدا کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران، استخر روباز، باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، شاتل رایگان ساحلی، اینترنت رایگان، استخر کودکان و خدمات آبگرم است. ۳۰۴ اتاق این هتل عایق صدا هستند و امکانات رفاهی مانند یخچال، قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایشی رایگان، سشوار، میز اتو و اتو دارند. سالن بار و کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته به مسافران سرویس می‌دهند.

هتل پریمیر این دبی

هتل برایت (Bright Spacious Studio In Lake Apartments)

با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل برایت می‌توانید به نمایشگاه اکسپو دسترسی پیدا کنید. این هتل آپارتمان از اتاق‌های شیک و مدرنی تشکیل شده است. بسیاری این هتل‌ها را مناسب زوج‌های جوان و جمع‌های دوستانه مناسب می‌دانند. مهمانان می‌توانند از پنجره نمای نخل‌های سرخمیده را به تماشا بنشینند.  راحتی تشک‌های این هتل به گونه‌ای است که مسافران در آسایش کامل مانند فرشته استراحت خواهند کرد.

هتل برایت

از طرفی مشرف بودن هتل به دریاچه، چشم‌انداز باشکوهی را رقم می‌زند. از امکانات این هتل می‌توان به دسترسی بالا به کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها اشاره کرد. اتاق‌های هتل دارای یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، تلویزیون کابلی و سشوار هستند. هتل برایت به عنوان یکی از ۱۱ هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو ۲۰۲۰ بین مسافران شناخته شده است.

هتل مانور ( The Manor by JA)

کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید از هتل مانور به نمایشگاه اکسپو برسید. این هتل امکانات بسیاری مانند استخر روباز، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، خدمات آبگرم، کافی شاپ، خدمات ماساژ و زمین تنیس برای مهمانان در اختیار می‌گذارد. ۲۳۳ اتاق هتل مانور عایق صدا هستند و امکانات رفاهی مانند کتری برقی، چای کیسه‌ای رایگان، قهوه فوری، روپوش و دمپایی، لوازم آرایش رایگان، بطر آب رایگان و مینی بار به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل مانور

هتل دوان توان جبل علی (Downtown Jebel Ali)

با ۷ دقیقه رانندگی می‌توانید به نمایشگاه اکسپو دسترسی پیدا کنید. در هر اتاق این هتل آشپزخانه‌‌ای با امکانات کامل برای مهمانان وجود دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. مسافران می‌توانند رستوران‌های بسیاری در اطراف هتل دسترسی داشته باشند. همچنین پارکینگ رایگان برای مسافران قابل استفاده است.  Downtown Jebel Ali یکی از به صرفه‌ترین هتل‌ها از بین ۱۱ هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو ۲۰۲۰ به حساب می‌آید.

اگر تجربه‌ای از رزرو هتل در اطراف نمایشگاه اکسپو دبی داشته‌اید، با ما به اشتراک بگذارید.

هتل دوان توان جبل علی

سوالات متداول درباره هتل های نزدیک به اکسپو دبی ۲۰۲۰

آیا برای سفر به دبی نیاز به دریافت ویزا وجود دارد؟

بله، برای دریافت ویزای دبی با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ تماس بگیرید.

معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی کجاست؟

برج خلیفه، دبی مال، آب‌نمای دبی، قاب دبی، دهکده جهانی دبی، باغ معجزه، سیاره سبز و… از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی هستند.

نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ در کجا برگزار می‌شود؟

این نمایشگاه در جنوب شهر دبی و در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم برگزار می‌شود.

هتل‌ های نزدیک به نمایشگاه اکسپو دبی را از کجا رزرو کنیم؟

وارد سایت فلای‌تودی شده و از بخش رزرو هتل‌های خارجی، هتل مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و رزرو خود را انجام دهید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید