عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۱

0
3954

عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۱ هتل‌هایی هستند که موقعیت جغرافیایی، شیوه پذیرایی و مهمانداری و یا شکل و شمایل عجیب دارند و البته مسافران زیادی را به واسطه همین عجیب بودن‌شان جذب می‌کنند. با فلای تودی همراه باشید تا هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید و در مورد عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۱ بیشتر بدانید.

رزرو هتل‌های خارجی با کارت‌‌ شتاب

هتل هایما هیرد (Hayema Heerd) | هلند

این هتل یکی از عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۱ است. چرا که در آن خبری از تختخواب‌ با تشک‌های معمولی که همه می‌شناسیم، نیست. در این هتل چیزی به عنوان تشک دیده نمی‌شود و روی تختخواب‌ها مقدار زیادی کاه با روکش پارچه‌ای وجود دارد. همچنین بالای تختخواب‌ها توری‌هایی نصب شده‌اند تا از شر پشه‌ها در امان باشید. با وجود آنکه تشک‌ها همه از کاه هستند اما شما هیچگونه خارشی حس نخواهید کرد چرا که پارچه‌ای نرم روی آن‌ها را پوشانده است و مانع خارش بدن شما می‌شود.

هتل هایما هیرد

برای سفر به هلند می‌توانید بلیط هواپیما آمستردام را از فلای تودی رزرو کنید.

هتل مانور زرافه (Giraffe Manor)  | کنیا

در این بوتیک هتل می‌توانید سفری به دهه ۱۹۳۰ داشته باشید و از این سفر در تاریخ در یکی از شاخص‌ترین ساختمان‌های نایروبی لذت ببرید اما تمام ماجرای عجیب بودن این هتل به همین جا ختم نمی‌شود. در هتل Giraffe Manor یا هتل زرافه کنیا این فرصت را دارید تا با زرافه‌ها از نزدیک برخورد داشته باشید.

هتل مانور زرافه

تصورش را بکنید که در زمان صرف صبحانه، یک زرافه گردنش را به سوی شما دراز کند و بخواهد با شما صبحانه بخورد و یا در حالی که در کنار پنجره هتل کتاب می‌خوانید خوش و بشی هم با زرافه‌ای که سرش را از پنجره به داخل آورده است، داشته باشید. هیجان همنشینی با زرافه‌ها چیزی است که مسافران را به این هتل می‌کشاند. هتل مانور زرافه را می توان در دسته هتل های خاص دنیا قرار داد که برای بسیاری از مسافران جذاب است.

خرید بلیط هواپیما نایروبی با تخفیف ویژه

هتل داس پارک (Das Park) | آلمان

یکی از عجیب ترین هتل های جهان در آلمان واقع است که اتاق‌های آن از قطعات بزرگ لوله‌های فاضلاب بتنی ساخته شده‌اند و بسیاری برای رزرو این هتل سر و دست می‌شکنند! هیچ چیز پیچیده‌ای در این هتل وجود ندارد و به قول خودشان هتل Das Park اقامتگاهی ساده و راحت را برای مدتی مشخص به شما ارائه می‌کند.

هتل داس پارک

هتل سالا سیلورماین (Sala Silvermine) | سوئد

این شما و این هم هتلی که عنوان عمیق‌ترین هتل دنیا را به خود اختصاص داده است. هتل سالا سیلورماین در زمره هتل های عجیب در اروپا است. برای اقامت در این هتل باید به عمق ۱۵۵ متری زمین و در دل یک معدن قدیمی بروید. بد نیست بدانید حداکثر عمق معدن ۳۱۸٫۶ متر و طول تقریبی آن ۷۰۰ متر است و عرض آن به حدود ۱۰۰ متر می‌رسد.

هتل سالا سیلورماین

هتل فیوسلاژ ۷۲۷ (۷۲۷ Fuselage Hotel) | کاستاریکا

چه کسی فکرش را می‌کرد که بتوان از یک هواپیمای قدیمی بازسازی شده، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا را ساخت؟ هتل ۷۲۷ Fuselage Hotel از یک بوئینگ قدیمی ۷۲۷ متعلق به سال ۱۹۶۵ ساخته شده که زمانی مسافران خطوط هوایی آفریقای جنوبی و آوینکا (کلمبیا) را جابه‌جا می‌کرد. این هتل دو اتاقه، کاملا مجهز و دقیق ساخته شده و آن را به گونه‌ای جانمایی کرده‌اند که گویی از دل جنگل بیرون زده و چشم‌انداز آن به گونه‌ای است که حس پرواز را به مهمانان القا می‌کند.

هتل فیوسلاژ ۷۲۷

هتل یخی (De Glase Ice) | کانادا

این هتل که به هتل یخی کانادا نیز شهرت دارد، هر ساله به مدت ۳ ماه، پذیرای مسافران است. این هتل هر ساله با ۳۰۰۰۰ تن برف و ۵۰۰ تن یخ و مقداری چوب ساخته می‌شود و ساخت آن از ماه دسامبر تا ژانویه ادامه دارد. در این هتل، همه چیز حتی تختخواب‌ها نیز از یخ هستند و برای آنکه بتوانید شب را در آن به صبح برسانید به شما لباس و کیسه خواب‌های مخصوص داده می‌شود.

هتل یخی

هتل اشر کلیف ( Äscher Cliff) | سوئیس

اگر می‌خواهید اقامتی به‌یادماندنی در ارتفاعات کوهستان آلپ داشته باشید و مدتی را به دور از شهر و دغدغه‌هایش بگذرانید، هتل Äscher Cliff می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد. دسترسی به این هتل تنها با تله‌کابین امکان‌پذیر است و پس از پیاده شدن از آن هم باید حدود ۱۵ دقیقه، کوهنوردی سبک داشته باشید. شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که هتلی با این دسترسی نسبتا سخت، بتواند به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها تبدیل شود.

هتل اشر کلیف

هتل جامبو استی (Jumbo Stay) | سوئد

تا به حال به این فکر کرده‌اید که شب را در کابین خلبان یک جامبو جت واقعی بگذرانید؟ هتل Jumbo Stay این امکان را در اختیار شما می‌گذارد و رویای شما را تحقق می‌بخشد. این هتل در یک جامبو جت مستعمل مدل ۷۴۷-۲۱۲B از سال ۱۹۷۶ ایجاده شده است.

هتل جامبو استی

این هواپیما در ابتدا برای خطوط هوایی سنگاپور ساخته شد و بعدها آن را در Pan Am (Pan American World Airways) به کار گرفتند. از این هتل به عنوان هتلی مقرون به صرفه برای علاقه‌مندان به هوانوردی و خانواده‌هایی که کودکانشان به این صنعت کنجکاو هستند، یاد می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

سان کروز ریزورت (Sun Cruise Resort) | کره جنوبی

اقامتگاهی جذاب و یکی از عجیب ترین هتل های جهان که روی صخره‌ای ساحلی واقع شده است و به داشتن بهترین چشم‌انداز از طلوع خورشید شهرت دارد. این هتل در واقع یک کشتی تفریحی است که در لبه صخره قرار دارد و محل قرارگیری عرشه آن به گونه‌ای است که به مهمانان حس شناور بودن روی دریا را بدهد بدون آنکه دچار تهوع و دریازدگی بشوند. این هتل ۲۱۱ اتاق دارد و از امکانات قابل توجه آن می‌توان به استخر آب دریا اشاره کرد.

سان کروز ریزورت

هتل پالیسیو د سال (Palacio De Sal) | بولیوی

این هتل در حاشیه بزرگترین صحرای نمکی دنیا یعنی «سالار د یونی» قرار گرفته و تمام قسمت‌های آن از جمله دیوارها، سقف، مبلمان، مجسمه‌ها و تزیینات و … با نمک ساخته شده است. این هتل ۳۰ اتاق و ۱۳۶۰ مترمربع مساحت دارد. سازندگان این هتل بر این باورند که اینجا ساخته شده تا انسان به تعادل با طبیعت برسد و از استراحتی دلپذیر و فراموش‌نشدنی در آن لذت ببرد.

هتل پالیسیو د سال

هتل هابیت (Hobbit Motel ) | نیوزلند

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا و در عین حال جذاب‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. برای اینکه بتوانید ذهنیتی از این هتل داشته باشید کافی است فیلم ارباب حلقه‌ها را مرور کنید. خانه‌هایی کوچک در دل دهکده سرسبز. این خانه‌ها با درهای چوبی و سقف کوتاه اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

هتل هابیت

هتل پراپر آیلند سیتی (Propeller Island City Lodge) | آلمان

از دیگر عجیب‌ترین هتل‌های جهان که در سفر به آلمان می‌توانید اقامت در آن را امتحان کنید، هتل پراپر آیلند سیتی است. این اقامتگاه تجربه زندگی در زندان را برای شما رقم می‌زند. اتاق‌هایی شبیه زندان با دیوارهای آینه‌ای یا اتاق‌هایی شبیه سرداب با تجربه خوابیدن در تابوت از جمله مواردی است که می‌توانید در این اقامتگاه آن را تجربه کنید. اگر اهل تجربیات خاص هستید حتما هتل پراپر آیلند سیتی را امتحان کنید.

هتل پراپر آیلند سیتی

هتل برگ اوبرانا (Oberranna Burg) | اتریش

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان که در اتریش قرار دارد قلعه اوبرانا است که قدمت آن به قرن ۱۲ میلادی برمی گردد. این هتل زیبا و قدیمی در دره واچو قرار داد و اگر بخواهید در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید با اسب یا پیاده در محوطه این قلعه به گشت و گذار بپردازید. در این هتل می‌توانید از بخش‌های مختلف آن اعم از صومعه و کلیساهای اطراف دیدن کنید.

هتل برگ اوبرانا از عجیب ترین هتل های جهان

اقامتی بیادماندنی در عجیب ترین هتل های جهان

اقامت بخش مهمی از سفر را تشکیل می دهد. حالا تصور کنید به کشورهای مختلف جهان سفر کنید و اقامت شما در هتل های خاص و عجیب باشد. این تجربه خاص می تواند سفر شما را بیادماندنی تر کند. البته در نظر داشته باشید که این هتل های خاص جهان ظرفیت های محدودی دارند پس پیش از سفر باید برای رزرو آن اقدام کنید.

آیا شما هم هتل‌های عجیب دیگری می‌شناسید؟

آنچه خواندید تنها بخشی از عجیب ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۴ بود. اگر شما هم هتلی با این شگفتی‌ها سراغ دارید آن را به ما معرفی کنید.

سوالات متداول درباره عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین هتل های جهان که در محیط طبیعی است، چیست؟

هتل برگ اوبرانا اتریش، هتل هابیت نیوزلند و هتل اشرکلیف سوئیس.

عجیب ترین هتل های جهان در اروپا کدام است؟

هتل اوبرانا اتریش، هتل هابیت نیوزلند، هتل اشر کلیف سوئیس، هتل پراپر آیلند سیتی آلمان، هتل جامبو استی سوئد و هتل سالا سیلورماین سوئد از عجیب ترین هتل های جهان در کشورهای اروپایی است.

در میان لیست عجیب ترین هتل های جهان، جذاب ترین آن کدام است؟

هتل مانور زرافه یکی از خاص ترین و در عین حال عجیب ترین هتل های جهان است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید