بلیط پرواز های نایروبی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Nairobi

بلیط هواپیما تهران نایروبی

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران نایروبی، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز و هواپیمایی امارات در مسیر تهران نایروبی مشغول فعالیت هستند. خرید بلیط هواپیما خارجی در فلای تودی مراحل بسیار ساده ای دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

سفر به نایروبی

نایروبی مهم‌ترین کلان شهر شرق آفریقا است. نایروبی پایتخت و قلب تپنده کشور کنیا و شهری بزرگ است که زیبایی‌های طبیعی در آن بیش از هر شهر دیگری در دنیا یافت می‌شود. نایروبی ترکیبی از فرهنگ مدرن شهری با زندگی روستایی است.
در سفر به نایروبی می‌توانید از مناظر رودخانه نایروبی لذت ببرید، به کوه‌های اطراف آن بروید، در یکی از پارک‌های ملی نایروبی از تماشای شیرها، کرگدن‌ها و بزهای کوهی لذت ببرید و یا از موزه‌های فراوان این شهر دیدن کنید.
نایروبی که همانند دروازه‌ای به زیبایی‌های بی پایان صحرا است هیچگاه از جمعیت گردشگرانی که برای دیدن زیبایی‌های آن به این شهر سفر می‌کنند خالی نمی‌شود. این روزها تاریخ غنی و فرهنگ قبیله‌ای نایروبی، باعث به وجود آمدن موزه‌های فراوانی در این شهر شده است.

آب و هوای نایروبی

آب و هوای نایروبی گرم و مرطوب است. در طول سال باران قابل توجهی در نایروبی می‌بارد. حتی در فصل‌های خشک هم نایروبی با بارش باران همراه است. میانگین دمای سالانه هوا در نایروبی 19 درجه سانتیگراد و میزان بارش سالانه در این شهر 869 میلیمتر است. ماه‌های جولای با 14 میلیمتر بارندگی و اپریل با 191 میلیمتر بارندگی به ترتیب خشک‌ترین و پر بربارش ترین ماه‌های نایروبی هستند. همچنین ماه‌های مارچ و جولای با میانگین دمای 20.7 و 16.7 درجه سانتیگراد، گرمترین و سردترین ماه‌های نایروبی هستند.

بهترین زمان سفر به نایروبی

میانگین دمای هوا و میزان بارندگی در شهرهای شرق آفریقا نقش مهمی در فعالیت‌هایی که هنگام سفر دارید، ایفا می‌کنند. چون شرایط آب وهوایی می‌تواند بر روی دسترسی‌ها و کیفیت فعالیت‌هایی مانند سافاری در سفر تاثیر بگذارد. به طور کلی ماه‌های ژوئن تا سپتامبر (خرداد تا شهریور) به دلیل بارش کم باران فصل مناسبی برای تماشای حیات وحش نایروبی است.

جاهای دیدنی نایروبی

در حالیکه بسیاری از جاذبه‌های گردشگری نایروبی مانند ساختمان مجلس و گالری‌ها فقط در مرکز این شهر یافت می‌شوند، اما هیجان واقعی در سفر به نایروبی را فقط در خارج از این شهر می‌توانید پیدا کنید. درست در 7 کیلومتری مرکز شهر نایروبی، می‌توانید به پارک ملی این شهر بروید و با تماشای شیرها، آهوهای بومی آفریقایی، گاوهای وحشی، زرافه‌ها و فیل‌ها از نزدیک، از حیات وحش کلاسیک آفریقایی لذت ببرید. یا به کوه کنیا بروید که تنها 4 ساعت با پایتخت فاصله دارد. همچنین نایروبی دروزاه‌ای جهانی به پارک‌های سافاری کنیا است که بیش از یک قرن است ماجراجویان را شیفته خود می‌کند. از جاهای دیدنی نایروبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  پارک ملی نایروبی
  پناهگاه حیات وحش دیوید شلدریک
  مرکز زرافه نایروبی
  موزه کارن بلیکسن
  موزه ملی نایروبی
  مرکز فرهنگی بوماس کنیا
  مرکز کنفرانس بین‌المللی کنیاتا
  تپه‌های انگونگ
  آرشیو ملی کنیا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نایروبی

  جستجوی بلیط هواپیما نایروبی

ابتدا از برنامه پروازهای نایروبی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز نایروبی برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران نایروبی را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " نایروبی " یا " Nairobi " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به نایروبی برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای نایروبی

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های نایروبی

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما نایروبی از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای نایروبی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای نایروبی عبارتند از :

  Jomo Kenyatta International Airport

  بلیط ارزان نایروبی

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر نایروبی

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری نایروبی

در پرواز لحظه آخری نایروبی همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی نایروبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری نایروبی هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نایروبی نیز همانند بلیط سیستمی نایروبی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به نایروبی را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران نایروبی انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران نایروبی موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران نایروبی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری نایروبی با قیمت بلیط سیستمی نایروبی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری نایروبی دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری نایروبی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران نایروبی را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما نایروبی در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما نایروبی

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز نایروبی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما نایروبی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما نایروبی را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل نایروبی به صورت همزمان

با خرید بلیط نایروبی از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل نایروبی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر نایروبی را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط نایروبی با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل نایروبی

نایروبی شهری بسیار شلوغ است و از آنجایی که اطلاعات محدودی در مورد سیستم حمل و نقل عمومی نایروبی در دسترس گردشگران است ممکن است برای گردش در این شهر با مشکل مواجه شوند. در حال حاضر برخی وسایل حمل و نقل عمومی در نایروبی مشغول فعالیت هستند، اما به دلیل زیرساخت‌های نامناسب و بی اعتنایی عمومی نسبت به قوانین ترافیکی شهر، شرایط حمل و نقل در نایروبی آشفته و بی نظم است. حمل و نقل نایروبی بیشتر با اتوبوس، قطار و ماتاتوس (تاکسی‌های مینی بوسی مشترک) انجام می‌شود. اما حمل و نقل عمومی نایروبی از امنیت پایینی برخوردار است. بنابراین پیشنهاد ما به شما کرایه ماشین در این شهر با راننده‌ای است که به شهر و عادات رانندگی در آن آشنایی کامل داشته باشد.

رستوران های نایروبی

  رستوران The Lord Erroll
  رستوران Tamarind
  رستوران Sikia Fine Dining
  رستوران Tatu
  رستوران Thai Chi
  رستوران Seven Seafood & Grill
  رستوران Lucca
  رستوران 45 Degrees Kitchen

مراکز خرید نایروبی

  مرکز خرید Garden City Mall
  مرکز خرید Westgate Shopping Mall
  مرکز خرید Yaya Centre
  مرکز خرید Two Rivers Mall
  مرکز خرید Nakumatt Thika Road Mall
  مرکز خرید TRM
  مرکز خرید The Junction Mall
  مرکز خرید Village Market

همین حالا بلیط پرواز به نایروبی را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به نایروبی ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما نایروبی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.