بلیط پرواز های استانبول

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Izmir---Istanbul

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ازمیر استانبول

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ازمیر استانبول در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای ازمیر استانبول تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری ازمیر استانبول و بلیط چارتر ازمیر استانبول را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما استانبول ازمیر را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز ازمیر به استانبول فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما ازمیر استانبول

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما ازمیر استانبول را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما ازمیر استانبول به بهترین قیمت پرواز ازمیر استانبول دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم ازمیر استانبول و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) ازمیر استانبول در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما ازمیر استانبول هدر ندهید. بلیط هواپیمای ازمیر استانبول را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری ازمیر استانبول و بلیط چارتر هواپیما از ازمیر به استانبول را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما ازمیر استانبول را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما ازمیر استانبول

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما ازمیر استانبول می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما ازمیر به استانبول یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از ازمیر به استانبول به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای ازمیر استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس ازمیر استانبول را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس ازمیر استانبول را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما ازمیر استانبول ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما ازمیر استانبول را معمولا می‌توانید در روزهای دوشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما ازمیر استانبول را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت ازمیر استانبول از قیمت دو بلیط یکطرفه ازمیر استانبول و استانبول به ازمیر ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما ازمیر استانبول

  فاصله هوایی ازمیر تا استانبول

مسافت پروازی ازمیر و استانبول 342 کیلومتر (213 مایل) است.

  مدت زمان پرواز ازمیر استانبول

طول پرواز ازمیر استانبول به طور متوسط 1 ساعت و 13 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز ازمیر به استانبول با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی ازمیر استانبول

  ترکیش ایرلاین

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ............... 1:35 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ............... 1:00 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ...............1:20 ............... ESB (فرودگاه اسن بوغا آنکارا)............... 1:10 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

  آنادولو جت

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ............... 1:05 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ...............1:20 ............... ESB (فرودگاه اسن بوغا آنکارا)............... 1:10 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

  پگاسوس

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ............... 1:30 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ............... 1:05 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

ADB (فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) ...............1:15 ............... ECN (فرودگاه ارجان قبرس)............... 1:30 ............... SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

  ایرلاین‌هایی که از ازمیر به استانبول پرواز مستقیم دارند

پروازهای هواپیمایی ترکیش، پگاسوس و آنادولو جت از ازمیر به استانبول به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز ازمیر استانبول

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز ازمیر استانبول، ترکیش ایرلاین می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر ازمیر استانبول

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر ازمیر استانبول هواپیمایی ترکیش است. حدود 55% پروازهای بدون توقف ازمیر استانبول توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز ازمیر به استانبول

پروازهای ازمیر استانبول تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.