بلیط پرواز های آنتالیا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز استانبول آنتالیا

بلیط استانبول به آنتالیا

گردشگرانی که به ترکیه علاقه دارند، سفر به استانبول و آنتالیا را در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند. با خرید بلیط استانبول به آنتالیا و بلیط آنتالیا به استانبول به راحتی می توانید از هر دو شهر توریستی ترکیه دیدن کنید. ظرف مدت یک ساعت و 20 دقیقه با پرواز استانبول به آنتالیا، از شمال غربی ترکیه به جنوب غربی این کشور سفر کنید. برای سفری راحت و کم هزینه نیز بلیط هواپیما را از فلای تودی تهیه کنید. 

بلیط آنتالیا به استانبول

ایرلاین‌های متفاوتی پرواز آنتالیا به استانبول را ارائه می‌دهند. چه به دنیال بلیط بازگشت باشید و چه شروع سفرتان از آنتالیاست، در همین صفحه با جابجا کردن شهرهای مبدا و مقصد می‌توانید به راحتی به لیست بلیط های آنتالیا به استانبول دست پیدا کنید. بقیه مراحل هم به سادگی چند کلیک است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول آنتالیا

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به آنتالیا در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای استانبول آنتالیا تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر استانبول آنتالیا را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما آنتالیا استانبول را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز استانبول به آنتالیا فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط استانبول آنتالیا در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما استانبول آنتالیا

ابتدا از برنامه پروازهای آنتالیا اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت استانبول آنتالیا یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز استانبول آنتالیا برای شما نمایش داده می‌شود.
به طور مثال، اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول به آنتالیا را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " استانبول " یا " Istanbul " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " آنتالیا " یا "Antalya" را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی استانبول به آنتالیا شامل پرواز مستقیم از استانبول به آنتالیا برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پرواز استانبول به آنتالیا

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای استانبول آنتالیا از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

قیمت بلیط هواپیما از استانبول به آنتالیا

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما استانبول آنتالیا می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از استانبول به آنتالیا به موارد زیر توجه کنید:
•  قیمت بلیط استانبول به آنتالیا با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس استانبول آنتالیا را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس استانبول آنتالیا را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما استانبول به آنتالیا ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما استانبول آنتالیا را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول آنتالیا را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت استانبول آنتالیا از قیمت دو بلیط یکطرفه استانبول آنتالیا و آنتالیا به استانبول ارزان‌تر خواهد شد.

قیمت بلیط آنتالیا به استانبول

قیمت بلیط هواپیما از آنتالیا به استانبول نیز وابسته به فاکتورهای مختلفی چون زمان خرید بلیط است. به طور کلی در فصل زمستان می‌توانید ارزانترین بلیط آنتالیا استانبول را خریداری کنید. با این حال در فلای تودی همیشه ارزانترین بلیط برای پرواز آنتالیا به استانبول در اختیار شما قرار دارد. همانطور که در بالا اشاره شد، در صورتی که قصد برگشت به آنتالیا را داشته باشید، مقرون به صرفه‌ترین گزینه خرید بلیط دو طرفه آنتالیا به استانبول است.

خرید بلیط‌ ارزان استانبول آنتالیا

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول آنتالیا را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌ها به بهترین قیمت بلیط استانبول به آنتالیا دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) استانبول آنتالیا در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما استانبول آنتالیا هدر ندهید. بلیط هواپیمای استانبول آنتالیا و آنتالیا استانبول را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما چارتر استانبول آنتالیا را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول به آنتالیا را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

برخی مزایای خرید بلیط استانبول به آنتالیا در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما استانبول آنتالیا ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز استانبول به آنتالیا از آن شما خواهد شد. قیمت ها به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به آنتالیا و بلیط هواپیما آنتالیا به استانبول از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط استانبول به آنتالیا را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل به صورت همزمان

با خرید بلیط از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل  را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر استانبول آنتالیا و قیمت بلیط رفت و برگشت را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول آنتالیا یا بلیط آنتالیا به استانبول از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول آنتالیا

  فاصله هوایی استانبول تا آنتالیا

مسافت پروازی استانبول و آنتالیا 461 کیلومتر (287 مایل) است.

  مدت زمان پرواز استانبول آنتالیا

طول پرواز استانبول آنتالیا به طور متوسط 1 ساعت و 20 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز استانبول به آنتالیا با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی استانبول آنتالیا

  پگاسوس

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 1:15 ............... AYT (فرودگاه آنتالیا)

  آنادولوجت

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 1:15 ............... AYT (فرودگاه آنتالیا)

  اُنور ایر

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 1:20 ............... AYT (فرودگاه آنتالیا)

  ترکیش

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 1:10 ............... AYT (فرودگاه آنتالیا)

  ترکیش و آنادولوجت

IST (فرودگاه جدید استانبول) ترکیش ............... 1:25 ............... ESB (فرودگاه اسن بوغا آنکارا) آنادولوجت ............... 1:10 ............... AYT (فرودگاه آنتالیا)

  ایرلاین‌هایی که از استانبول به آنتالیا پرواز مستقیم دارند

تمامی ایرلاین‌های مسیر استانبول آنتالیا پروازهای مستقیم دارند.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز استانبول آنتالیا

ارزانترین ایرلاین‌های پرواز استانبول آنتالیا، پگاسوس و آنادولوجت می‌باشند.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر استانبول آنتالیا

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر استانبول آنتالیا هواپیمایی ترکیش است. حدود 50% پروازهای بدون توقف استانبول آنتالیا توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز استانبول به آنتالیا

پروازهای استانبول آنتالیا تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط استانبول آنتالیا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.