آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان

0
5254
شرایط ورود به آلمان

تست PCR برای مسافران بالای ۱۲ سال آلمان اجباری است

آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان برای مسافران اعلام شد. بر اساس این تغییرات، مسافرانی که عازم کشور آلمان هستند باید تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز تست PCR را انجام دهند و مشخصات کلی خود را در سایت خود اظهاری آلمان تکمیل نمایند.

با توجه به آخرین قوانین اعلام شده از سوی دولت آلمان، کلیه مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به آلمان موظف هستند آزمایش PCR را تا سه روز قبل از پرواز انجام دهند. همچنین مسافران باید به صورت آنلاین در سایت خود اظهاری آلمان ثبت نام کرده باشند. مسافران عازم به آلمان در نظر داشته باشند که باید کپی نهایی ثبت نام در سایت و بارکد آن را همراه خود داشته باشند.

خرید بلیط هواپیما فرانکفورت آلمان

مسافران عازم آلمان در این فرم مشخص می‌کنند که آیا در مناطق پرخطر بوده‌اند؟ همچنین در این فرم مشخص می‌کنند که قصد اقامت در آلمان را دارند یا تنها در حال عبور از این کشور هستند. در این سایت مناطق پر خطر اعلام شده است و در صورت حضور در این مناطق محدودیت‌های بیشتری شامل مسافران عازم آلمان خواهد شد.

البته، شرایط ورود برای افرادی که جزو مقامات عالیه آلمان هستند یا برای ملاقات اعضای درجه یک خود به آلمان می‌روند نیز دچار تغییراتی می‌شود. تمامی این تغییرات در صورت ثبت نام در سایت خود اظهاری اعلام می‌شود. همچنین مسافران در صورتی که قصد دارند در مورد مقررات فعلی ورود برای آلمان در ارتباط با COVID -19 و معافیت‌های فعلی از مقررات و همچنین پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت نام آنلاین در ابتدای ورود به کشور بدانند، می‌توانند به وب سایت وزارت بهداشت فدرال مراجعه نمایند.

در ادامه، مسافران عازم آلمان می‌توانند لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی برای مسافران برون مرزی را در قسمت آزمایشگاه‌های مورد تایید هواپیمایی‌ها مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که مسافران عازم آلمان باید دارای کارت واکسیناسیون از آخرین نوبت واکسن جانسون، فایزر، مدرنا یا آسترازنکا باشند. کارت واکسیناسیون نباید بیش از ۱۴ روز قبل از سفر انجام شده باشد. همچنین مسافرانی که کارت واکسیناسیون به همراه دارند از تست PCR و قرنطینه در بدو وورد معاف خواهند بود؛ مشروط بر اینکه تزریق و صدور کارت در اتحادیه اروپا انجام شده باشد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید