نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو (Shoes and Leather Guangzhou 2022) از تاریخ ۳۰ می تا ۲ جون ۲۰۲۲ (۹ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱) در چین برگزار خواهد شد. این رویداد هر ساله با هدف به اشتراک‌گذاری تجربیات و تازه‌ها در حوزه محصولات چرمی و کیف و کفش و آشنایی صاحبان این صنعت در منطقه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

درباره نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو ۲۰۲۲

چرم، سال‌هاست که جایگاه ویژه‌ای در صنایع پوشاک و مد دارد. افراد زیادی در سرتاسر دنیا طرفدار چرم هستند و حاضرند هزینه زیادی برای خرید محصولات چرم از کیف و کفش گرفته تا کت و شلوار پرداخت کنند. البته چرم در محصولات دیگر مانند مبلمان هم به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود، اما نمایشگاه چرم گوانجو به طور خاص به محصولات چرم در صنعت پوشاک و مد می‌پردازد.

نمایشگاه بین‌المللی چرم گوانجو (GILE) امسال با نام نمایشگاه بین‌المللی فناوری و ماشین‌آلات دباغی و کفش و چرم گوانجو (GITTME) در چین برگزار می‌شود. در این نمایشگاه قرار است ۵۰۰ غرفه‌دار از ۲۰ کشور شرکت کنند. علاوه بر محصولات چرم از جمله کیف و کفش، ابزار و محصولات دیگر مرتبط با چرم مانند ماشین‌آلات کفش‌سازی و دباغی، ماشین‌های خیاطی، چرم، لوازم جانبی و محصولات شیمیایی این صنعت نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو

نمایشگاه چرم گوانجو فرصتی است تا فروشندگان و فعالان محصولات چرم در منطقه با تازه‌ترین فناوری و محصولات این صنعت آشنا شوند. از سوی دیگر، مشتریان محصولات چرمی از چین و سرتاسر دنیا برای خرید به این نمایشگاه می‌روند. گفته می‌شود بیش از ۳۰ هزار خریدار از ۵۰ کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

غرفه‌داران نمایشگاه چرم گوانجو این فرصت را پیدا می‌کنند تا با بازار محصولات خود بیشتر آشنا شوند و فرصت‌های تجاری جدیدی را به دست آورند. اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل گوانجو از همین الان اقدام کنید.

چین یکی از مهمترین بازارها برای صنعت چرم و کفش در سرتاسر دنیاست. نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو ۲۰۲۲ هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار خواهد شد. در پلتفرم آنلاین نمایشگاه، عرضه‌کنندگان داخلی و خارجی مواد شیمیایی، ماشین‌آلات، چرم و محصولات کفش گرد هم می‌آیند. هدف از این گردهمایی، شکل‌گیری یک پلتفرم تجاری باکیفیت و تسهیل توسعه صنعت کفش و چرم است.

شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین المللی کفش و محصولات چرم گوانگجو

علاوه بر تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات چرم، خریداران و اهالی رسانه هم در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. متخصصان بازاریابی که به صنعت چرم علاقه دارند و تلاش می‌کنند تا بازار آن را شناسایی و روی بازاریابی آن مطالعه کنند، می‌توانند از شرکت در این نمایشگاه بهره ببرند.

زمان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات گوانگجو

نمایشگاه تجاری چرم گوانگجو هر ساله در ماه می برگزار می‌شود. امسال هم قرار است این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ می تا ۲ جون ۲۰۲۲ (۹ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱) در شهر گوانجوی چین برگزار شود.

مکان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو

نمایشگاه کفش و چرم چین در شهر گوانجو، در مرکز نمایشگاهی واردات و صادرات چین (مجتمع نمایشگاهی کانتون) برگزار می‌شود.

مکان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانگجو چیست؟

کسانی که در حوزه چرم فعالیت می‌کنند، چه تولید کیف و کفش چرم، چه دست سازه‌های چرمی و دیگر محصولات، احتمالا کنجکاو هستند تا با افرادی که در این بخش در کشورهای دیگر فعالیت می‌کنند، آشنا شوند. به علاوه، برای توسعه و پیشرفت کسب و کار، بازاریابی و فروش بیشتر محصولات، لازم است با بازارهای بین‌المللی محصولات بیشتر آشنا شوید. چه از فعالان صنعت چرم هستید و چه خریدار محصولات چرمی، با خرید بلیط هواپیما گوانجو خود را برای شرکت در این نمایشگاه آماده کنید.

اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه چرم چین را می‌توانید در وبسایت نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو کسب کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید