لغو محدودیت سفر به جزیره کیش

0
3391
لغو محدودیت سفر به جزیره کیش
لغو محدودیت سفر به جزیره کیش

محدودیت سفر به جزیره کیش لغو شد

پروازهای به مقصد جزیره کیش که از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبه فوق العاده شورای سلامت جزیره کیش مبنی بر جلوگیری از شیوع این بیماری در جزیره کیش لغو شده بود، از امروز مجددا آغاز شد. بر اساس این مصوبه پروازهای هواپیمایی کیش از مقاصد تهران – کیش، اصفهان – کیش، شیراز – کیش، مشهد – کیش و بندرعباس – کیش تا اطلاع ثانوی کنسل شده بود و هیچ مسافری اجازه سفر به جزیره کیش را نداشت.

طبق محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به جزیره کیش طی دو ماه اخیر فقط کیشوندان آن هم به میزان محدود برای بازگشت به شهر خود، حق سفر به این جزیره را داشتند.

اما با توجه به مصوبه جدید شورای سلامت جزیره کیش محدودیت سفر به کیش لغو شد و مسافرین می‌توانند از امروز برابر با ۲۰ اردیبهشت ۹۹ مجددا به این جزیره زیبا سفر کنند.

همچنین در ادامه لغو محدودیت سفر به جزیره کیش رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ” امکان پرواز سایر شرکت‌های هواپیمایی به جزیره کیش از روز شنبه بلامانع است و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از روز شنبه مجوز سفر به کیش را از سازمان هواپیمایی دریافت کنند. همچنین تمامی افرادی که نیاز به سفر به جزیره کیش را دارند، می‌توانند بلیط مورد نظر خود را از دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی یا آژانس‌های هواپیمایی تهیه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ” پروازها اکنون به ضرورت انجام می‌شوند و عمدتا غیر اقتصادی هستند که با رعایت اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با شیوع کرونا و رعایت تمامی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و شیوه نامه ارسالی به شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شوند.”

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید