برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر

0
3784
پرواز کرج اهواز قشم ایر
پرواز کرج اهواز قشم ایر

پرواز کرج اهواز قشم ایر از چهارم تیر ماه آغاز می‌شود

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان از برقراری پرواز جدیدی در این فرودگاه خبر داد. قرار است از چهارم تیر ماه ۹۹ پرواز اهواز کرج در مسیر رفت و پرواز کرج اهواز در مسیر برگشت میان فرودگاه بین المللی اهواز و فرودگاه پیام کرج انجام شود.

سید مهدی رزاز اظهار کرد: ” پرواز مستقیم کرج اهواز و بالعکس به منظور رفاه حال مسافران برقرار شده است تا به آسانی و به صورت مستقیم بتوانند به این دو شهر سفر کنند.”

خرید بلیط هواپیما کرج اهواز قشم ایر

رزاز در ادامه افزود: ” پرواز کرج اهواز و بالعکس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روزهای چهارشنبه، توسط هواپیمایی قشم ایر و با هواپیمای MD 8x انجام خواهد شد.”

به گفته روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های استان خوزستان، فرودگاه اهواز از تاریخ ۴ تیر ماه ۹۹ برابر با ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ میزبان پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر اهواز کرج و کرج اهواز با هواپیماهای MD 8x خواهد بود. این پروازها در روز چهارشنبه و در یک نوبت پروازی صبح انجام خواهد شد. پرواز رفت اهواز کرج به شماره پروازی QB1229 راس ساعت ۰۶:۵۰ از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه پیام کرج خواهد بود. همچنین پرواز برگشت در مسیر کرج اهواز به شماره پروازی QB122 در همان روز از فرودگاه پیام کرج به فرودگاه بین المللی اهواز، راس ساعت ۰۸:۳۵ انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قشم ایر از اهواز به کرج و از کرج به اهواز را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

در جدول‌های زیر می توانید جزئیات اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر در مسیر اهواز کرج و مسیر کرج اهواز را در ماه ژوئن و ژوئیه مشاهده کنید:

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر از اهواز به کرج:

پرواز کرج اهواز قشم ایر
پرواز قشم ایر از اهواز به کرج

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر از کرج به اهواز:

پرواز کرج اهواز قشم ایر
پرواز قشم ایر از کرج به اهواز

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید