هواپیمایی امارات برای همه مسافران نامی آشناست؛ یکی از برترین خطوط هوایی جهان که به عنوان یک ایرلاین چهار ستاره شناخته می‌شود. از جمله مواردی که موجب برتری پروازهای این شرکت هواپیمایی می‌شود، امکاناتی است که در طول سفر برای مسافران فراهم می‌آورد. از جمله جدیدترین آن‌ها، امکانات و خدمات خاصی است که برای مسافران کلاس اقتصادی (اکونومی) خود رونمایی کرده است. پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه‌اندازی شد و حالا دیگر متقاضیان این بلیط (البته در برخی مسیرها)، مسافرهای معمولی نیستند، بلکه همانند یک مسافر کلاس بیزینس از آن‌ها پذیرایی می‌شود! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معرفی کلاس پروازی پریمیوم اکونومی امارات (premium economy)، با فلای تودی همراه شوید.

در این ویدیو به معرفی و تحلیل کلاس های پروازی هواپیمایی امارات می پردازیم:

در کدام مسیرها می توان از کلاس پروازی پریمیوم اکونومی استفاده کرد؟

در حال حاضر این کلاس پروازی امارات در برخی از مقاصد در دسترس قرار دارد. این خدمات و ویژگی‌ها که خیلی‌ها منتظر آن بودند، در حال حاضر در هواپیماهای A380 که به فرودگاه‌ های چارلز دوگل پاریس، هیترو لندن، و فرودگاه سیدنی می‌روند، از ابتدای آگوست ۲۰۲۲ رونمایی شده است. همچنین، این خدمات به روی پروازهای هواپیمایی امارات به مقصد نیوزیلند نیز از دسامبر ۲۰۲۲ اجرا خواهد شد.  

معرفی کابین‌های پیشرفته پریمیوم اکونومی | Premium Economy

هواپیمایی امارات روز دوشنبه به طور رسمی از کابین‌ های جدید کلاس اکونومی خود در بزرگترین هواپیمای جهان، ایرباس A380، که به تازگی به ناوگان این هواپیمایی اضافه شده، رونمایی کرد. این کابین‌ها، تجربه جدیدی برای متقاضیان بلیط هواپیما اکونومی با پروازهای امارات ایجاد خواهد کرد.

پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه‌اندازی شد

امکانات کلاس پروازی پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات

دیگر قرار نیست مسافران اقتصادی پروازهای امارات در یک فضای کسل کننده و ساده اوقاتشان را سپری کنند. صندلی‌ های پروازهای پریمیوم اکونومی دارای روکش چرمی ضد لک هستند که با پنل‌های چوبی که با آن ادغام شده، ظاهری لوکس و متفاوت دارند. هر صندلی دارای شش حالت مختلف برای تنظیم تکیه گاه سر، تکیه گاه ساق پا و زیرپایی است. بنابراین مسافران در پروازهای طولانی به راحتی می‌توانند صندلی خود را در ایده‌آل‌ترین حالت تنظیم کنند.

پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه‌اندازی شد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کابین‌ها، فاصله مناسب صندلی‌های پریمیوم اکونومی از یکدیگر است که فضای کافی برای نشستن افراد متفاوت فراهم می‌دارد. فاصله صندلی‌های این پرواز در هواپیمای A380 امارات ۱۰۰ سانتیمتر (۴۰ اینچ) است، در حالی که به طور متوسط این فاصله در هواپیماهای دیگر بین ۷۳ تا ۸۳ سانتیمتر (۲۹ تا ۳۳ اینچ) در نظر گرفته می‌شود.

همین مساله یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که راحتی مسافران در پروازهای طولانی را فراهم می‌کند. عرض هر صندلی‌ها نیز تقریبا ۵۰ سانتیمتر است و با توجه به فاصله زیادی که صندلی‌ها از یکدیگر دارند، مسافران به راحتی می‌توانند بدون اینکه آزاری برای سایر مسافران ایجاد شود، پشتی صندلی را به عقب بدهند و استراحت کنند. همچنین هر صندلی به طور مجزا محل مخصوص شارژ وسایل الکترونیکی دارد.

پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه‌اندازی شد

منوی غذایی و انواع سرگرمی‌ در طول پرواز

از دیگر امکانات کلاس پروازی پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات در کابین های جدید آن، می‌توان به انتخاب یک میز بزرگتر برای غذاخوردن اشاره کرد. همچنین مسافران اقتصادی نیز حالا می‌توانند از گزینه‌های موجود در منوی اختصاصی پرواز، غذا و نوشیدنی مورد نظر خود را هر زمان در طول پروازشان انتخاب کنند.

آنچه یک پرواز طولانی را قابل تحمل می‌کند، سرگرمی‌های حین پرواز است. در کابین‌های جدید، این سرگرمی‌ها برای مسافران اقتصادی نیز به روز شده و حالا می‌توانند در طول پرواز از هزاران فیلم، برنامه تلویزیونی و موسیقی بهره‌مند شوند. هر فرد می‌تواند برنامه مورد نظرش را انتخاب کند و با اتصال هدفون شخصی خود به بلوتوث دستگاه، به تماشای آن بپردازد. اینترنت بیسیم (Wi-Fi) نیز در طول پرواز با سرعت بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه‌اندازی شد

حذف فاصله بین پروازهای کلاس بیزینس و اکونومی

این خدمات جدید در پروازهای امارات، نظرات بسیار مثبتی را از سوی مسافران دریافت کرده، چرا که حالا فاصله‌ای که بین کلاس بیزینس و اکونومی وجود داشت، به حداقل رسیده است. حالا دیگر مسافران کلاس اکونومی نیز از امکاناتی برخوردار هستند که پیش‌تر فقط برای مسافران بیزینس یا فرست کلاس قابل دسترسی بود. اما از آنجایی که هزینه خرید بلیط بیزینس و فرست کلاس برای بسیاری از افراد بالا بود، نمی‌توانستند از چنین امکاناتی برخوردار باشند. اما حالا امکانات و خدماتی مشابه با قیمتی مقرون به صرفه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به طور معمول قیمت پروازهای کلاس اکونومی چیزی بین ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ درهم است، در حالی که در کلاس بیزینس مبلغی بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ درهم دریافت می‌شود که با یک قیاس ساده می‌توان تفاوت قیمتی این دو کلاس را متوجه شد. همین موجب شده روی کار آمدن پروازهای پریمیوم اکونومی (Premium Economy) با هزینه‌ای بسیار کمتر از کلاس بیزینس، برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتری سفر کنند، مهیج باشد. بخصوص اگر قرار باشد مسیری طولانی را در هواپیما باشید.

معرفی کابین‌های پیشرفته اقتصادی

جایگاه صندلی های کلاس پروازی پریمیوم اکونومی

در هواپیماهای بویینگ ۷۷۷، پنج ردیف کلاس اقتصادی که پشت کلاس بیزینس قرار داشت حذف شده و به جای آن‌ها ۲۴ صندلی کلاس اقتصادی پیشرفته جایگزین می‌شود. در هواپیماهای a380 نیز ۵۶ صندلی اقتصادی پیشرفته در قسمت جلویی هواپیما تعبیه می‌شود که موجب می‌شود پس از فرود، مسافران پروازهای اکونومی اولویت بیشتری برای خارج شدن از هواپیما داشته باشند.

سخن پایانی

شما نیز می‌توانید با انتخاب ایرلاین امارات برای پرواز تهران پاریس یا بلیط هواپیما لندن از این پس از چنین امکاناتی بهره‌مند شوید. اگر چنین چیزی برایتان اولویت دارد، حین خرید بلیط هواپیما، حتما به مدل هواپیما دقت کنید تا A380 یا بویینگ ۷۷۷ هواپیمایی امارات باشد. در صورت نیاز به مشاوره حتما با ما در فلای تودی تماس بگیرید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید