کشورهای کم خطر برای سفر

1
2353
کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا

کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا

ویروس کرونا جهان را به طور یکپارچه در برگرفته است است. برخی از کشورها در این اوضاع توانسته‌اند از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و شرایط خود را به وضعیت سبز تغییر دهند و به عنوان کشورهای کم خطر شناخته شوند. شیوع و گسترش کرونا را در کشورهای مختلف با رنگ چراغ‌های راهنمایی مشخص شده‌اند. به همین دلیل کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا با رنگ سبز متمایز شده‌اند.

خرید بلیط هواپیما خارجی

از طرفی کشورهای قرمز رنگ با محدودیت‌های مرزی و مسافرتی همراه هستند. لازم است بدانید که کشورهای سبز رنگ نیز برای ورود مسافران خود، قوانین و شرایطی‌ را لحاظ کرده‌اند. اگر شما هم قصد سفر به کشورهای کم خطر کرونایی را دارید با فلای تودی همراه باشید.

۳۶ کشور در جهان هستند که برای مقاصد سفر عنوان سبز رنگ یا کم‌خطر‌تر را در دوران پاندمی کرونا دریافت کرده‌اند.

کشورهای سبز رنگ و کم ریسک در ابتلا به کرونا (۲۰۲۱)
مالدریا مالتا بلغارستان آنگوولا
آنتیگوا و باربودا گرانادا مناطق اطراف اقیانوس هند جزایر پیتکرن
سنگاپور نیوزلند جبل الطارق جزایر فارو
سنت هلنا، جزیره معراج کرواسی آلمان رومانی
اسلوواکی باربادوس برمودا جزایر کیمن
تایوان دومینیکا ترکها و کایکوس  مونتسرات
 لتونی استرالیا ایسلند جزایر فالکلند
گرجستان جنوبی هنک کنگ اتریش نروژ
اسلوونی

شرایط لازم برای سفر به کشورهای سبز

شرایط سفر به کشورهای کم خطر
کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا

تمامی کشورها برای ورود مسافران خود دارای شرایط و محدودیت‌هایی هستند. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد سفر به هر کشور می‌توانید به سایت IATA مراجعه کنید. اما به طور کلی همراه داشتن گواهی تست منفی PCR که تا ۳ روز قبل از سفر انجام شده باشد در تمامی سفرهای هوایی اجباری است.

انجام تست کووید -۱۹ برای افراد زیر ۱۲ سال صدق نمی‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که واکسینه شدن کامل، دلیلی برای انجام ندادن تست PCR نمی‌شود. در واقع اگر ۱۴ روز قبل از سفر به این کشورها، واکسینه شده‌اید، گواهی‌های خود را به همراه داشته باشید.

همچنین مسافرانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌ و بهبود یافته‌اند باید گواهی منفی آزمایش کووید – ۱۹ را به همراه داشته باشند. مسافران در نظر داشته باشند برای سفر به کشورهای سبز، گواهی منفی تست باید به زبان انگلیسی و زبان موردنظر کشور مقصد باشد. برای انجام آزمایش‌های PCR لازم است به آزمایشگاه‌های مورد تایید هواپیمایی‌ها مراجعه کنید.

1 نظر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید