عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر در سال ۲۰۱۸ شد

0
2675
عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر
عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر

عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر

عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر( World Travel Awards 2018)، یکی به عنوان “پیشرو جهانی در کلاس اکونومی” پرواز و دیگری برای”برنامه پرواز مکرر”، در سال ۲۰۱۸ شد.

جایزه جهانی سفر ۲۰۱۸ اخیرا در Pátio da Galé در لیسبون پرتغال برگزار شد. جمال الازکی، مدیر عمان ایر، و مراد اولاد الحاج، مدیر فروش آفلاین و قرارداد جهانی عمان ایر، این جوایز را از طرف این شرکت هواپیمایی هواپیمایی دریافت کردند.

عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر
عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر

عبدالعزیز الرئیسی، سردفتردار هواپیمایی عمان ایر گفت:” دریافت دو جایزه جهانی سفر راهی فوق العاده برای پایان سال عمان ایر بود. این جوایز استانداردها را برای صنعت سفر تنظیم می کنند و شاهدی بر کیفیت خدمات و محصولاتی است که به مشتریانمان ارائه می کنیم و همین باعث شده است که به طور مداوم به عنوان بهترین انتخاب شویم. عمان ایر، شرکتی موفق و پابرجاست، که با دریافت جوایز بسیار برای محصولات منحصر به فردی که ارائه می کند و هیئت مدیره با تجربه اش در همه کلاس های پروازی، به خوبی شناخته شده است.”

عمان ایر
هواپیمایی عمان ایر

۲۰۱۸ سالی درخشان برای عمان ایر بود. صرفنظر از جوایز بیشماری که کسب کرده است، عمان ایر همچنین ۷ برند جدید هواپیمایی را به ناوگان خود افزوده است و همچنین سه مسیر جدید هوایی را راه اندازی کرده است. این مسیرها به مقصد استانبول ترکیه، کازابلانکا مراکش و مسکو روسیه هستند. با پایان سال جاری، عمان ایر ۵ فروند هواپیمای بوئینگ MAX و سه فروند هواپیمای ۷۸۷-۹s را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

اوایل سال جاری، عمان ایر، جایزه جهانی سفر برای” شرکت هواپیمایی پیشرو خاورمیانه در کلاس تجاری” و ” شرکت هواپیمایی پیشرو خاورمیانه در کلاس اکونومی” را آز آن خود کرد.

کلاس تجاری عمان ایر
کلاس تجاری هواپیمایی عمان ایر
کلاس اکونومی عمان ایر
کلاس اکونومی هواپیمایی عمان ایر

از جوایز ارزشمند دیگری که عمان ایر در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرده است می توان به دریافت جایزه Seven Stars Luxury Lifestyle and Hospitality Awards  برای بهترین ایرلاین در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سال ۲۰۱۸، جایزه Frontier  برای فروش کالا در پرواز، و جایزه تجاری خلبانی ۲۰۱۸ برای ایرلاین برتر سال اشاره کرد. همچنین این ایرلاین، جایزه APEX Regional Passenger Choice Awards را برای دریافت ۴ ستاره در درجه بندی ایرلاین ها، از آن خود کرده است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید