کابین لوکس امارات؛ هتلی ۵ ستاره در آسمان

0
3827
کابین لوکس امارات
نمایی از کابین لوکس امارات

معرفی کابین لوکس امارات

اگرچه سفر با هواپیما همیشه سفری نشسته روی یک صندلی برای مدتی طولانی و خسته‌کننده را در ذهن تداعی می‌کند اما وقت آن رسیده که این طرز فکر را عوض کنیم. هواپیمایی امارات یکی از ایرلاین‌هایی است که در سال‌های اخیر با طراحی متفاوت کابین لوکس فرست کلاس، تعریفی جدید برای سفر هوایی ایجاد کرده است. کابین لوکس امارات که در نمایشگاه صنایع هوایی دبی رونمایی شد از جمله سوئیت‌های فرست کلاس با امکانات رفاهی بسیار است که خیال مسافران را از سفرهای هوایی به‌خصوص در پروازهای طولانی آسوده می‌کند.

امارات در نمایشگاه صنایع هوایی ۲۰۱۷ در دبی از سوئیت‌های لوکس فرست کلاس خود رونمایی کرد و چشم بازدیدکنندگان را به خود خیره کرد. این سوئیت‌ها در هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ ای آر طراحی شده‌اند. مسئولان هواپیمایی امارات گفته‌اند که طراحی سوئیت‌های جدیدشان از طراحی مرسدس بنز کلاس اس الهام گرفته است.

گارانتی خرید بلیط ارزان هواپیمایی امارات

کابین لوکس امارات
نمایی از کابین لوکس امارات

سوئیت‌های فرست کلاس امارات فضایی بزرگ در اختیار مسافر قرار می‌دهند به طوریکه در هر هواپیما تنها ۶ سوئیت قرار می‌گیرد. هر سوئیت لوکس امارات بیش از دو متر طول دارد و ارتفاع آن نیز نزدیک به دو متر است؛ بدین ترتیب فضایی اختصاصی برای هر مسافر این کابین فراهم می‌شود. در هر ردیف در این هواپیما ۳ کابین قرار می‌گیرد و سوئیتی که در وسط قرار می‌گیرد، بدون پنجره می‌ماند. البته ایرلاین امارات برای رفع این مشکل قرار است از پنجره‌های مجازی استفاده کند.

صندلی‌های این کابین‌ها با ارگونومی بدن به‌خوبی سازگار است و به‌صورت کامل خم می‌شود تا به تخت‌خوابی با طول دو متر و عرض ۷۰ سانتی‌متر تبدیل شود. در این کابین‌ها، نمایشگر ال سی دی ۳۲ اینچی و کنترل دمای اختصاصی برای مسافران تعبیه شده است. مسافران در این کابین‌ها از طریق چت ویدیویی می‌توانند با مهمانداران تماس بگیرند و غذا و نوشیدنی سفارش دهند. هرچند در هر سوئیت، مینی بار مملو از غذا و نوشیدنی نیز قرار داده شده است.

کابین لوکس امارات
نمایی از کابین لوکس امارات

بیشتر بخوانید:

لوکس‌ترین ایرلاین‌های دنیا

کابین لوکس قطر ایرویز: Qsuites

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید