پارک موضوعی برادران وارنر در ابوظبی افتتاح شد

0
3779
پارک موضوعی برادران وارنر
پارک موضوعی برادران وارنر

پارک موضوعی برادران وارنر در ابوظبی افتتاح شد. این پارک موضوعی، دنیایی فانتزی است که شخصیت های کارتونی مثل سوپرمن، بتمن و زن شگفت انگیز در آن حضور دارند. این پارک یکی از بزرگترین پارک های تفریحی سرپوشیده در سراسر جهان است. پارک موضوعی برادران وارنر در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۸ افتتاح شد.

پارک موضوعی برادران وارنر( Warner Bros world theme park) با تسهیلات ۱ میلیارد دلاری ساخته شده است. این پارک ۶ بخش موضوعی دارد. این شش بخش شامل DC’s Metropolis، artoon Junction، Bedrock، Dynamite Gulch، Warner Bros. Plaza و Gotham City( شهر خیالی گاتهام که توسط شخصیت مشهور کارتونی بتمن معروف شد) می باشد.

پارک موضوعی برادران وارنر در ابوظبی امارات، اولین پارک تفریحی سرپوشیده بسیار عظیم در این منطقه است، و در جزیره یاس در حومه پایتخت واقع شده است.

راه اندازی دنیای برادران وارنر در ابوظبی، نقطه عطف دیگری در سفر به امارات است. تا از این طریق خدمات گردشگری خود را غنی کند، و به یکی از قطب های صنعت گردشگری در جهان تبدیل شود.

پیشتر چندین جاذبه گردشگری بزرگ مثل: دنیای ماشین های فِراری، پیست فرمول یک Grand Prix، و دنیای آبی یاس، در این جزیره ساخته شده بود.

پارک موضوعی برادران وارنر
پارک موضوعی برادران وارنر

پارک موضوعی برادران وارنر جاذبه حیرت انگیز دیگری است که به مجموعه جاذبه های جزیره یاس اضافه شده است. محمد خلیفه المبارک، رئیس این مجموعه عظیم، در اینباره می گوید: این باعث افتخار ماست که برای راه اندازی بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده برادران وارنر در ابوظبی با این کمپانی بزرگ همکاری داشته باشیم.

مجموعه برادران وارنر در زمینی به مساحت ۱۵۳٫۰۰۰ متر مربع ساخته شده، و برای مردم شهر ابوظبی و گردشگران خارجی تدارک دیده شده است. این مجموعه مهمترین شخصیت های کارتونی و داستانی را برای اولین بار در این منطقه زیر یک سقف گرد هم آورده است.

این مجموعه شامل جاذبه های خانواده پسند، سرگرمی های زنده ی منحصر به فرد، انواع مختلف غذاخوری ها و مراکز خرید، وسایل منحصر به فرد شهربازی، و شخصیت های محبوب است که برای تمام بازدیدکنندگان تجربه ای بی نظیر خلق خواهد کرد.

پارک موضوعی برادران وارنر
پارک موضوعی برادران وارنر

وقتی مهمانان قدم به سرزمین برادران وارنر می گذارند، وارد دنیایی کارتونی می شوند که اَبَر قهرمانانی مثل بتمن، سوپرمن، و زن شگفت انگیز به جنگ برای برپایی عدالت می روند، و ستاره های انیمیشنی همچون باگز بانی، کایوت و رودرانر و اسکوبی دو در این دنیای شگفت انگیز زندگی می کنند.

سر در ورودی این پارک، مجسمه طلایی باگز بانی قرار دارد که با یک دست، به نشانه احترام و خوشامدگویی کلاهش را از سر برداشته و با دست دیگرش هویجی طلایی رنگ را نگه داشته است. ۱۱ سال طول کشید تا این شخصیت کارتونی از صفحه های نقاشی قدم به دنیای واقعی بگذارد.

پارک موضوعی برادران وارنر
پارک موضوعی برادران وارنر

شما در این پارک این فرصت را دارید که در کنار مهمترین شخصیت های کارتونی جهان قدم بزنید، و با قرار گرفتن در دنیایی نوستالژیک، نظاره گر خاطرات دوران کودکی خود باشید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید