نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست ۲۰۱۸

0
2615
نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست 2018
نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست 2018

نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست ۲۰۱۸( MEDICAL FAIR ASIA) بازگشتی قابل انتظار در آگست ۲۰۱۸ خواهد داشت. معتبرترین و متمایزترین رویداد صنعت پزشکی و سلامت در مرکز اجلاس مارینا بی سندز واقع در سنگاپور برگزار خواهد شد. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مربوط به بیمارستان، بیماری، دارو، پزشکی و تجهیزات توانبخشی، صحنه کاملی را فراهم کرده است تا به کشف آخرین ابداعات در صنعت پزشکی بپردازد. و در مکانی مناسب روابط خود را با تجار مربوط به این عرصه گسترده تر سازد.

بازدیدکنندگان می توانند در نمایشگاه پزشکی آسیا ۲۰۱۸ با پیشروهای بین المللی صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی آشنا شوند و ارتباط برقرار کنند. انتظار می رود که بیش از ۱۵۰۰۰ بازاریاب حرفه ای و تصمیم گیرندگان این عرصه، از سراسر آسیا و اقصی نقاط جهان در این نمایشگاه حضور به هم رسانند. نمایشگاه پزشکی آسیا، عرصه ای را فراهم می کند، تا از طریق آن بتوانید روابط خود را با پیشگامان این صنعت افزایش داده و دانش خود را در رابطه با تکنولوژی پزشکی بهبود ببخشید. همچنین از طریق شرکت در این نمایشگاه می توانید نگاهی اجمالی بر آخرین ابداعات این صنعت داشته باشید.

مزایای شرکت در این نمایشگاه

  •   برقراری ارتباط- وصل شدن به شبکه پزشکی یکی از مولفه های اصلی نمایشگاه پزشکی آسیا است.
  •   الهام بخش بودن- نمایشگاه پزشکی آسیا پلت فرمی بی نظیر را ایجاد می کند تا به برترین تامین کنندگان لوازم پزشکی و پیشگامان این صنعت دسترسی داشته باشید.
  •   ملاقات با بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده در نمایشگاه در ۳ روز- این برای شما فرصتی بی نظیر است تا به کسانی که درگیر این صنعت هستند بپیوندید و با آن ها تجارت کنید.

محل برگزاری نمایشگاه: مرکز اجلاس مارینا بی سندز سنگاپور- مارینا بی سندز( تالار C- طبقه اول)

تاریخ برگزاری نمایشگاه: از ۲۹ تا ۳۱ آگست( ۷ الی ۹ شهریور)

وب سایت نمایشگاه

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه:

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید