پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی

0
4341
پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی
پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی

برقراری پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی برای بازگرداندن مسافران ایرانی

به دنبال شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در سفر، امارات نیز از جمله کشورهایی است که اجازه ورود مسافران ایرانی به این کشور را نمی‌دهد. اما برای رفع مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی به ایران و در راستای تقاضای هموطنان برای بازگشت به کشور، هواپیمایی قشم ایر اقدام به برقراری دو پرواز در مسیرهای دبی-قشم و دبی- لار نموده است. تاریخ انجام  پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی در تاریخ‌های ۲ ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با ۱۲ تیر ماه ۹۹ و ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با ۲۶ تیر ماه ۹۹ می‌باشد.

خرید بلیط ارزان هواپیما قشم ایر

پرواز فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی قشم

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پرواز فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی قشم در تاریخ‌های ۲ ژوئیه (۱۲ تیر) و ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) روز پنجشنبه انجام می‌شود. پروازهای رفت قشم ایر از شهر قشم به مقصد دبی بدون مسافر انجام خواهد شد. همچنین پروازهای برگشت قشم ایر به شماره پروازی QB2203 از مبدا فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه دیرستان قشم (GSM) راس ساعت ۱۶:۵۰ انجام خواهد شد. پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر دبی قشم توسط هواپیماهای Boeing MD و Fokker 100 صورت می‌گیرد.

جدول پروازهای فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی قشم به شرح زیر می‌باشد:

پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی
پرواز فوق العاده قشم ایر دبی قشم

پرواز فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی لار

همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده  پرواز فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی لار نیز در تاریخ‌های ۲ ژوئیه (۱۲ تیر) و ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) روز پنجشنبه انجام می‌شود. پروازهای رفت قشم ایر از شهر لار به مقصد دبی بدون مسافر انجام خواهد شد. همچنین پروازهای برگشت قشم ایر به شماره پروازی QB2201 از مبدا فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه لارستان (LRR) راس ساعت ۱۲:۵۵ انجام خواهد شد. پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر دبی لار توسط هواپیماهای Boeing MD و Fokker 100 صورت می‌گیرد.

جدول پروازهای فوق العاده قشم ایر در مسیر دبی لار به شرح زیر می‌باشد:

پروازهای فوق العاده قشم ایر دبی
پرواز فوق العاده قشم ایر دبی لار

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید