شروع پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران

0
3480
پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران
پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران از ۲۵ تیر آغاز می‌شود

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف جهان دارد این شرکت هواپیمایی در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را کنسل کرده بودند چندین پرواز موردی از/ به تهران انجام می‌داد. با سهل گیرانه‌تر شدن قوانین محدودیت‌های سفر، قطر ایرویز نیز پروازهای هفتگی خود را به ایران از سر گرفت. قطر ایرویز هر هفته ۳۱ پرواز به ایران خواهد داشت. پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران به شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب مسیر دوحه– تهران – دوحه تمامی روزهای هفته با شماره‌های پروازی QR499، QR491 و QR483 در مسیر تهران دوحه و با شماره‌های پروازی QR498، QR490 و QR482 در مسیر دوحه تهران انجام می‌شود.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب مسیر دوحه– مشهد – دوحه روزهای یکشنبه، دوشنبه و جمعه با شماره‌ پروازی QR499 در مسیر مشهد دوحه و با شماره پروازی QR492 در مسیر دوحه مشهد انجام می‌شود.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب مسیر دوحه– شیراز – دوحه روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه با شماره‌ پروازی QR477 در مسیر شیراز دوحه و با شماره پروازی QR476 در مسیر دوحه شیراز انجام می‌شود.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب مسیر دوحه– اصفهان – دوحه روزهای چهارشنبه و جمعه با شماره‌ پروازی QR471 در مسیر اصفهان دوحه و با شماره پروازی QR470 در مسیر دوحه اصفهان انجام می‌شود.

برنامه سفر قطر ایرویز طبق جدول زیر خواهد بود:

از به تعداد و بازه زمانی سفرها
تهران (IKA) دوحه تا ۱۶ ژوئیه ۱۷ پرواز هفتگی
از ۱۷ ژوئیه ۲۱ پرواز هفتگی
مشهد (MHD) دوحه از ۱۷ ژوئیه ۳ پرواز هفتگی
شیراز (SYZ) دوحه از ۱۵ ژوئیه ۴ پرواز هفتگی
اصفهان (IFN) دوحه از ۱۵ ژوئیه ۲ پرواز هفتگی

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می‌دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط‌های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می‌د‌هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. مسافران هواپیمایی قطر در مسیرهای ذکر شده می‌توانند تاریخ پرواز خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهند و یا برای سفرهای آتی خود از اعتبار بلیط استفاده نمایند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید