شروع پروازهای مسکو هواپیمایی قطر

0
2403
پروازهای مسکو هواپیمایی قطر
پروازهای مسکو هواپیمایی قطر

پروازهای مسکو هواپیمایی قطر از ۱۳ مرداد آغاز می‌شود

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف جهان دارد. این شرکت هواپیمایی به تازگی از شروع مجدد پروازهای خود به مقصد مسکو خبر داد. پروازهای مسکو هواپیمایی قطر به صورت غیر مستقیم و در قالب مسیر تهران – دوحه – مسکو انجام خواهد شد. قرار است پروازهای تهران مسکو هواپیمایی قطر از تاریخ ۳ آگست ۲۰۲۰ برابر با ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ آغاز شود.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما مسکو

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی قطر در قالب مسیر تهران – دوحه – مسکو از تاریخ ۳ آگست، تمامی روزهای هفته با شماره‌های پروازی QR499، QR491 و QR483 در مسیر تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه مسیر با شماره‌ پروازی QR233 در مسیر دوحه مسکو از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه دوموده دوو مسکو (DEM) انجام می‌شود.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی قطر در قالب مسیر مسکو – دوحه – تهران از تاریخ ۳ آگست، تمامی روزهای هفته با شماره‌ پروازی QR234 در مسیر مسکو دوحه از فرودگاه دوموده دوو مسکو (DEM) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه مسیر با شماره‌های پروازی QR490 ،QR482 و QR498 در مسیر دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می‌شود.

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می‌دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین مسافران هواپیمایی قطر ایرویز می‌توانند از مزایای ویژه‌ای که این شرکت هواپیمایی تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ برای پروازهای خود در نظر گرفته‌ است، بهره ببرند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران مسکو و یا مسکو تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید