شروع پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر

0
2418
پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر
پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر

پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر برقرار است

سرانجام با باز شدن مرزهای لبنان، پروازهای غیر مستقیم هواپیمایی قطر در مسیر تهران بیروت نیز برای مسافران ایرانی فراهم شد. این شرکت هواپیمایی روز گذشته اعلام کرد پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در قالب مسیر تهران – دوحه – بیروت – دوحه – تهران مجددا آغاز شده است.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران بیروت

بدین ترتیب مسافران ایرانی قادر خواهند بود با پروازهای غیر مستقیم هواپیمایی قطر در مسیر تهران بیروت جابجا شوند.

طبق قانون صنعت هوایی لبنان از تمامی مسافرینی که از تهران به مقصد بیروت سفر می‌کنند به محض ورود به فرودگاه رفیق حریری بیروت تست کرونا گرفته خواهد شد و هزینه آن به عهده مسافر خواهد بود.

علاوه بر این، مسافرین هنگام رسیدن به بیروت باید بیمه نامه مسافرتی معتبر همراه خود داشته باشند. این بیمه نامه باید تمامی هزینه‌های درمانی ویروس کووید ۱۹ را پوشش دهد. در کنار این بیمه نامه مسافرین باید فرم اظهارنامه سلامت که توسط هواپیمایی قطر به آن‌ها داده می‌شود را نیز پر کنند.

بر این اساس پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در مسیر رفت تمامی روزهای هفته و با چندین پرواز صورت خواهد گرفت. این پروازها از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به سمت فرودگاه دوحه قطر (DOH) حرکت کرده و پس از توقفی چند ساعته در این فرودگاه به سمت مقصد یعنی فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) حرکت کرده و به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در مسیر برگشت تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه و سه شنبه و با چندین پرواز صورت خواهد گرفت. این پروازها از فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) به سمت فرودگاه دوحه قطر (DOH) حرکت کرده و پس از توقفی چند ساعته در این فرودگاه به سمت مقصد یعنی فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و به زمین خواهد نشست.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به بیروت و از بیروت به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید