نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه (Transrussia)، یکی از بزرگترین و جامع‌ترین رویدادها در زمینه صنعت حمل و نقل است که از ۱۲ تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ مصادف با ۲۳ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در شهر مسکو برگزار می‌شود. شرکت‌های بین‌المللی و روسی در حوزه حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، حمل و نقل کالا، توسعه‌دهندگان و تامین‌کنندگان فناوری‌های لجستکی در این رویداد بزرگ گرد هم می‌آیند. این نمایشگاه تحت حمایت وزارت حمل و نقل روسیه، کمیته دومای حمل و نقل و سازمان نظارت بر حمل و نقل برگزار می‌شود.

حضور در نمایشگاه حمل و نقل لجستیک روسیه فرصت جذابی برای آشنایی با فعالان حوزه حمل و نقل است. اگر می‌خواهید از این نمایشگاه بازدید کنید، برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر، این مطلب فلای تودی را از دست ندهید.

درباره نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

بیش از ۲۰ سال از برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستکی روسیه در شهر مسکو می‌گذرد. نمایشگاه بزرگ حمل و نقل و لجستیک روسیه فرصتی مناسب برای یافتن شرکای کاری بین‌المللی، مطالعه و تحقیق در بازار لجستیکی و مقایسه خدمات و ابزارها است. در این نمایشگاه بستری گسترده برای نمایندگان بازار حمل و نقل و تدارکات است تا فرآیندهای حمل و نقل را با توسعه ابزارها بهبود دهند و سودآوری بیشتری برای تاجران و تامین‌کنندگان رقم بخورد.

این رویداد که بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و فناوری‌های لجستکی است، در پاویون ۱ مرکز همایش‌های شهر مسکو کروکوس، برگزار می‌شود. به نظر می‌آید که در این دوره از نمایشگاه حدود ۱۳هزار بازدید کننده از روسیه و ۵۱ کشور حضور یابند و  بیش از ۲۵۰ تامین کننده با خرید بلیط هواپیما مسکو در این رویداد سالانه شرکت کنند.

نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

کنفرانس‌ ها و برنامه های نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

رویداد بزرگ حمل و نقل و لجستیک روسیه در سه روز با ۶ کنفرانس صنعتی و ۱۷۰ سخنران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه مفیدترین و به‌روز‌ترین اطلاعات برای حل مشکلات و توسعه صنعت حمل و نقل در قالب۱۲ بخش موضوعی ارائه می‌شوند:

  • خدمات لجستیک و حمل و نقل
  • شرکت‌های حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل جاده‌ای
  • اپراتورهای حمل و نقل ریلی و باربری
  • اپراتورهای حمل و نقل دریایی
  • خدمات حمل و نقل کالا در بنادر
  • بالابرهای بزرگ و سنگین
  • خدمات مالی، ترخیص کالا از گمرگ، پشتیبانی و ایمنی
  • راه‌حل‌های فناوری اطلاعات
  • تجهیزات و قطعات
  • بررسی پروژه Sklad Tech
  • برنامه‌های کسب و کار
بازید کنندگان نمایشگاه حمل و نقل روسیه 2022

چرا باید از نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک (Transrussia) بازدید کرد؟

با بازدید از این نمایشگاه ۳ روزه می‌توانید با  بیش از ۲۸۰ تامین کننده خدمات حمل و نقل و لجستیک از ۲۲ کشور به صورت حضوری ملاقات داشته باشید. در حالی که در روزهای عادی کاری، چندین ماه زمان می‌برد با شرکت‌های بزرگ ارتباط برقرار کنید و نتیجه رضایت‌بخشی را بدست بیاورید.

از طرفی نمایندگان شرکت‌های تولیدی و تجاری می‌توانند برای بهبود در تحویل هر محموله تجاری با شرکت‌های حمل و نقل و صاحبان ناوگان‌ها، کانتینرها، واگن‌ها، کشتی‌ها، هواپیماها، پایانه‌ها، انبارها و زیرساخت‌های بندری ارتباط مستقیم برقرار کنند.

این نمایشگاه بهترین فرصت برای انتخاب، مقایسه و خرید تجهیزات و پیدا کردن شرکای جدید در حوزه اتوماسیون انبار است. همچنین می‌توان زنجیره ارتباطی گسترده‌ای برای بهبود وضعیت حمل و نقل و لجستیک در سطح بین المللی ایجاد کرد.

 با حضور در این نمایشگاه می‌توان از راه‌ حل‌های مدرن فناوری و اطلاعات برای بهبود مدیریت فرایندهای حمل و نقل و لجستیک استفاده کرد. در واقع امکان همکاری‌های سودآور با شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی در این صنعت وجود دارد.

مزایای حضور در نمایشگاه لجستیکی روسیه

زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

۱۲ تا ۱۴ آوریل۲۰۲۲ برابر با ۲۳ تا ۲۵ فرودین ۱۴۰۱ | از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

مکان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه

آدرس: روسیه، مسکو،  نمایشگاه کروکوس اکسپو، پاویون ۱

چگونه به نمایشگاه حمل و نقل روسیه برویم؟

برای دسترسی راحت به محل برگزاری این رویداد می‌توانید از حمل و نقل عمومی یا ماشین شخصی استفاده کنید:

  • برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مترو Myakinini  را سوار و در Arbatsko-Pokrovskaya پیاده شوید و به سمت ورودی غرفه‌های نمایشگاه بروید.
  • با ماشین باید از MKAD عبور کنید و پس از ۶۶ کیلومتر وارد بلوار Volokolamskoye Shosse  شوید.

مکان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه روی گوگل مپ

نظرتان در مورد نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه چیست؟

باتوجه به اطلاعاتی که در زمینه برگزاری این نمایشگاه برایتان ارائه دادیم، خوشحال می‌شویم در صورت حضور در این نمایشگاه برایمان بگویید که با چه فرصت‌ها و تجربیاتی روبه‌رو شده‌اید و آیا این اطلاعات این مقاله برایتان مفید بوده است یا خیر؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید