نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه سپتامبر ۲۰۱۸

0
3092
نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه
نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه سپتامبر ۲۰۱۸( Heimtextil Russia)

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه( Heimtextil Russia)مهمترین نمایشگاه منسوجات خانگی و طراحی داخلی است. این نمایشگاه با محصولات و ایده های جدید از فصل آینده شروع به کار می کند. هم شرکت هایی که از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور دارند، هم بازدیدکنندگان حرفه ای از تمامی مناطق روسیه و جهان را تحت تاثیر آن قرار می گیرند.

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه مکانی است که نمایندگان صنایع مرتبط همدیگر را ملاقات می کنند و متخصصین این عرصه با هم تبادل نظر می کنند. همچنین مسابقات، کارگاه های عملی و تورهای تخصصی حرفه ای در نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه برگزار می شود. این نمایشگاه چیزی فراتر از یک نمایشگاه تجاری است.

این نمایشگاه تجاری بخش منسوجات خانگی را به شما ارایه می دهد، که این بخش بزرگترین و مهمترین پلت فرم تجاری در جهان است. تولیدکنندگان، طراحان داخلی، معماران، بانیان و اصناف اتفاقات این نمایشگاه را دنبال می کنند تا با یکدیگر روابط بین المللی ایجاد کنند و بینشی صحیح نسبت به راه هایی که در آینده پیش رو دارند، پیدا کنند.

هنگامی که در نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه شرکت می کنید، فرصت خوبی است تا شرکت خود را با موثرترین تبلیغات بارها در معرض دید عموم بگذارید. در کمتر جایی می توانید به این سرعت با بازار هدف خود دارتباط برقرار کنید، و در کمتر جایی می توانید فاصله میان نمایش زنده از محصولاتتان را با رسانه های بازاریابی تا به این حد کم کنید. بنابراین از این فرصت طلایی بهره ببرید، و شاهد لذت نمایشی موفق تر باشید.

محل برگزاری نمایشگاه:  نمایشگاه و مرکز تجاری روسیه، غرفه ۱، تالار ۳ و ۴٫

تاریخ برگزاری نمایشگاه: از ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر( ۲۷ الی ۲۹ شهریور)

ساعات برگزاری نمایشگاه: ۱۸ و ۱۹ سپتامبر از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و ۲۰ سپتامبر از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷

وب سایت نمایشگاه

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه

برخی هتل های نزدیک به نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه

Hampton by Hilton Moscow Strogino
Hotel Tayozhny
Kroshka Enot Hotel
Crocus Expo Center: 1067 properties
Hampton by Hilton Moscow Strogino
Alliance Greenwood

بهترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد مسکو روسیه

برای رزرو هتل در مسکو روسیه کلیک کنید

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید